הרשמה

Playerunknown's Battlegrounds מוסיף אנימציות חדשות לדמויות

צפו בהצצה לאנימציות שצפויות להגיע למשחק

וגם, Battlegrounds עוקף את GTA V ו-Fallout 4 במספר השחקנים שמשחקים בו זמנית ב-Steam

כחלק מתהליך הפיתוח המתמשך של אחד המשחקים הפופולריים בתקופה האחרונה, Playerunknown's Battlegrounds צפוי להוסיף אנימציות חדשות כפי שניתן לראות ב-GIF שלקוח מחשבון הטוויטר הרשמי של Playerunknown. 

כפי שניתן לראות ב-GIF, מדובר בעיקר באנימציות שמטרתן להפוך את צורת הגלגול לריאליסטית יותר. חשוב לזכור שמדובר בהצצה קטנה וראשונית ועדיין מדובר במשהו שנמצא בתהליך עבודה, לכן דברים עוד יכולים להשתנות. 

בחדשות אחרות שקשורות למשחק הפופולרי, ב-Playerunknown הכריזו שה-Leaderboards של Battlegrounds יתאפסו פעם נוספת החל מה-1 לאוגוסט (מחר). המטרה כאן היא לאפס את ה-Leaderboards בכל תחילת חודש על מנת לבחון את אלגוריתם הדירוג של המשחק ושאר המערכות. "כל הנתונים מהעונות הקודמות נשמרו, ולמרות שאין לנו מערכת היסטוריה נכון לעכשיו, ככל שנתקדם אנחנו נפעיל את זה במשחק וכך אתם תוכלו לראות את נתוני המשחק שלכם מעונות קודמות. אנחנו מבינים שהעונות הללו נראות קצרות, אבל על מנת שאנחנו נוכל לאזן את מערכת הדירוג, אנחנו נצטרך לעדכן באופן תדיר בהתאם לנתוני הדירוג מהעונות הקודמות", נאמר ב-Playerunknown.

חוץ מזה, Battlegrounds עקף את GTA V ו-Fallout 4 בתרשימים של Steam שמציגים כמה משחקים במשחק בו זמנית, כאשר הגיע ל-481 אלף שחקנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:52 31.07.2017 | שמולחק שמולחק (אורח)

    תעשו כתבה של PUBG VS OVERWATCH בבקשה

  2. 2

    19:48 31.07.2017 | תגובה לשמולחק תגובה לשמולחק (אורח)

    מה הקשר בין POBG לOverwatch?

  3. 3

       | פורסם ע"י