הרשמה

חדשות המובייל: כנסו לנעליו של אופנוען קשוח המנסה לפתור תעלומת רצח

יעקב חוזר עם המלצות חמות למשחקים שיעבירו לכם את הזמן

בין המשחקים נוכל למצוא את Full Throttle Remastered מבית היוצר של טים שייפר, יוצר Grim Fandango  ו-Day of the Tentacle.

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Mushroom 11 לאנדרואיד ול-iOS

Mushroom 11 הוא משחק פאזלים וחידות סביבתיות, בו אנו משחקים כצורת חיים חדשה המנסה לשרוד בעולם פוסט אפוקליפטי קודר למדיי. המשחק הוא למעשה סדרה של שלבים אותם עלינו לצלוח בשלל דרכים יצירתיות. משחק מגניב עם רעיון חדשני, המביא ריענון למשחקי פאזלים סביבתיים. בגרסת ה-iOS נעשה גם שימוש 3D Force Touch דבר המעניק עומק נוסף למשחקיות של Mushroom 11. משחק מעניין המנסה לגרום לנו לחשוב מחוץ לקופסא. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Calculator: The Game לאנדרואיד ול-iOS

המשחק Calculator: The Game שואל שאלה פשוטה: האם חשבתם שאפשר לשחק עם מחשבון? והוא עונה על כך מיד - כן! אפשר וזה אפילו כיף. זהו משחק המשלב חידות הגיון ותרגילי חשבון. בכל שלב במשחק אנו עומדים מול חידה מתמטית די פשוטה, אך על מנת להגיע לפתרונה מספר הפעולות העומדות לרשותנו מוגבל. מכאן תרגיל החשבון הופך לחידת הגיון. משחק מאוד מהנה ומומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Galaxy of Pen & Paper לאנדרואיד ול-iOS

Galaxy of Pen & Paper הוא משחק בתוך משחק, אנו משחקים כ-4 צעירים בשנת 1999 אשר משחקים במשחק תפקידים לפי תורות המתרחש בעולם מדע בדיוני. האקשן, כלומר קרבות משחק התפקידים, קורה על המסך במסגרת של קרב במשחק תפקידים "קונבנציונלי" אך המתרחש לצעירים המשחקים מועבר לנו בצורת טקסט. אומנם נשמע מסובך אך ברגע שמתחילים לשחק ב- Galaxy of Pen & Pape הכל נהיה מאוד ברור. משחק תפקידים לפי תורות עם טוויסט קטן של משחק בתוך משחק, מאוד מהנה ומומלץ מאוד לחובבי משחקי תפקידים.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Full Throttle Remastered ל-iOS

Full Throttle Remastered הוא הרפתקת הצבע והקלק מבית היוצר של טים שייפר (Tim Schafe), יוצר Grim Fandango  ו-Day of the Tentacle. אנו נכנסים לנעליו של אופנוען קשוח בן ט'רוטל (Ben Throttle) הנקלע להרפתקה בה יפתור תעלומת רצח שתשנה את חייו. זהו רימסטר למשחק שיצא ב-1995, הגרפיקה עברה שדרוג משמעותי כך גם הסאונד. השליטה במשחק נוחה על מסך המגע. משחק הרפתקה מצוין, מלא בהומור ומומלץ מאוד לכולם.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י