הרשמה

יוצר המשחק Shadow of the Colossus העביר לסוני רשימת שינויים למשחק

אולי יהיו שינויים במשחק מעבר לשיפורים הגרפיים

פומיטו אואידה לא משפיע על המשחק ישירות אבל כן היה רוצה לראות שינויים

סוני הפתיעה דיי הרבה אנשים, ביניהם אותי, בהכרזה שלהם על רימייק החדש למשחק הפנומנלי שלה Shadow of the Colossus מתקופת ה-PlayStation 2. בעוד שהמשחק הופיע כבר בעבר על קונסולת ה-PlayStation 3 עם חידוש HD ששיפר את המראה של המשחק, אבל הרימייק שהוכרז בכנס E3 האחרון הראה לנו גרפיקה משופרת מהיסוד, ובגלל שהם כבר הכריזו שזהו רימייק ולא רימאסטר של המשחק, אנחנו גם יכולים לצפות לשינויים במשחק.

לכך גם מצפה היוצר של המשחק המקורי, פומיטו אואידה (Fumito Ueda), ולמרות שהוא לא מעורב בפיתוח של המשחק, הוא כן היה רוצה לנסות ולהשפיע על התוכן של המשחק באיזושהי צורה. אואידה שלח לסוני רשימה של שינויים שהוא היה רוצה לראות ברימייק למרות שהוא לא בטוח שהמשחק אכן יכיל את השינויים האלה.

בראיון לאתר Eurogamer אואידה אמר: "שלחתי את העצומה שלי לגבי התוכן של המשחק ושיפורים שאפשר לעשות בו, אבל אני לא בטוח שמה שאמרתי יבוא לידיי יישום.", המתרגם הסביר את המילים של אואידה ואמר גם כי אואידה רוצה לשנות דברים במשחק אבל הוא לא יודע אם זה אפשרי לשנות את כל מה שהוא רוצה לשנות.

הרימייק למשחק הקלאסי יגיע מתישהו בשנת 2018 כשפיתוחו מתנהל על ידי חברת Bluepoint Games שאחראית גם לאוסף המשחקים של Uncharted ל-PlayStation 4, גרסת הרימאסטר ל-Gravity Rush לאותה הקונסולה והייתה זו שהביאה את גרסת ה-HD של Shadow of the Colossus ל-PlayStation 3, כך שאפשר לומר שהמשחק בידיים טובות.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י