הרשמה

טורניר Rocket League ישודר בערוץ NBC Sports

משחק ה-esports הפופולרי יזכה לחשיפה בטלוויזיה

ההודעה מציגה את השינוי ביחס של המדיה לכל נושא הספורט אלקטרוני

מי שעקב אחרי כל נושא הספורט אלקטרוני לעומק, יכל לראות את ההתעניינות הגוברת של המדיה העולמית (או לפחות במערב, שכן בקוריאה הדרומית למשל הנושא מאוד חם) בנושא, מכתבות נושא ועד שידורים חיים של תחרויות. ועכשיו סצנת הגיימינג התחרותית מקבלת עוד חשיפה משמעותית כשמשחק הכדורגל עם מכוניות, Rocket League, יקבל זמן מסך ברשת NBC בערוץ הספורט שלה.

בהודעה לעיתונות שנמסרה על ידי חברת Psyonix, היא הסבירה את שיתוף הפעולה עם NBA Sports. הרשת תשדר טורניר 2 מול 2 עם פרסים בשווי כולל של 100 אלף דולר בקיץ הקרוב. הטורניר יתחיל בתחרויות אזוריות בארצות הברית כשתחרות הגמר הגדולה תתקיים בין ה-26 ל-27 באוגוסט ותשודר בשידור חי בערוץ NBCSN.

ההחלטה ללכת על Rocket League הייתה בגלל שהחברה האמינה שהמשחק הכי קרוב לספורט רגיל כך שאוהדים של ספורט וצופים בערוץ יוכלו להתחבר אליו אוטומטית, כך נאמר על ידי רוב סימלקר, סגן נשיא NBC Sports.

נחמד לראות משחק כל כך כיפי ופופולרי מקבל חשיפה כזאת גדולה ובנימה אישית אני אגיד שלראות את המדיה המערבית עוברת מלצחוק על גיימרים ולתת כתבות שלמות חסרות כל בסיס על כמה להיות גיימר זה דבר רע לשידור חי של תחרות גיימינג מרגיש כמו ניצחון קטן. כמו שאמר גנדי: "בהתחלה הם מתעלמים ממך, אחרי זה הם צוחקים עלייך, אחרי זה הם נלחמים בך ואז אתה מנצח."

Rocket League זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב כשגרסה לסוויץ' תגיע בהמשך השנה.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י