הרשמה

השקת God of War ב-2017 מוטלת בספק לאור ציוץ של המדובב הראשי

ייתכן שלא נוכל לצלול להרפתקה החדשה בסדרה בשנה הנוכחית

השחקן שמגלם את Kratos ככל הנראה הדליף את 2018 כשנת היציאה של המשחק

שחקנים רבים ברחבי העולם לא יכולים לחכות להניח את ידיהם על אחד מהמשחקים המצופים ביותר של סוני, God of War. המשחק נראה מדהים כאשר נחשף לראשונה ב-E3 2016, אך מאז, לא דובר יותר מדי על הרפתקאותיו של Kratos. ברוב המקרים, יכול לעבור זמן רב עד להתנעת פרויקטים גדולים בסוני, כך שבאופן תיאורטי, God of War יכול לצאת השנה או אפילו בעוד 5 שנים.

לאחרונה, התגלתה הדלפה באתרו של אחד המשווקים על תאריך השקה אפשרי למשחק: 14 בספטמבר, 2017. טעויות כאלה מצד המשווקים קורות באופן מפתיע לעתים קרובות, אך עדות חדשה עשויה להצביע על תאריך השקה מאוחר יותר. הפעם, יגלם את Kratos השחקן כריסטופר ג'אדג' (Christopher Judge). מעריצים חדי עין הבחינו בפרופיל הטוויטר שלו על שנת 2018 כשנת ההשקה של God of War.

האם יכול להיות שג'אדג' פשוט טעה? בהחלט אפשרי, אך בתור אחד מאנשי המפתח במשחק, סביר להניח שהוא חשוף למידע רגיש יותר. בינתיים, במאי God of War, קורי באלרוג (Cory Balrog), היה פעיל גם הוא בטוויטר ועדכן את המעריצים בהתקדמות המשחק. בעוד שבאלרוג אומר שפיתוח המשחק "מתקדם טוב", הוא לא גורם לזה להישמע פשוט.

שימו לב לחילופי הדברים הבאים:

תרגום: המעריץ מבקש לקבל את תאריך ההשקה ובאלרוג מגיב: "אני מניח שיכולתי לתת לך אותו אבל בינתיים אני לא רוצה. מצטער." המשפט הזה עשוי להצביע על כך שלצוות הפיתוח של God of War יש תאריך סיום באופק. מתי יגיע תאריך הסיום המיוחל? עוד נגלה בהמשך.

לא תהיה זו הפתעה אם השקת God of War תידחה ל-2018. ברור שסוני משקיעה המון במשחק ולאחר הצלחת הפרויקט הקודם שלה, Horizon Zero Dawn, הציפייה מ-God of War גבוהה מאוד. בינתיים, נמשיך לקוות שסוני תחשוף פרטים נוספים לגבי תאריך ההשקה של המשחק בתערוכת E3 הקרובה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:17 10.05.2017 | יהונתן 10 יהונתן 10 (אורח)

    אני מאמין שהיה חדשות לגבי המשחק עוד בתערוכת E3 השנה בשורות טובות

  2. 2

    20:19 10.05.2017 | רותם זלמן רותם זלמן (אורח)

    לפי זה שהראו את god of war החדש כבר בתערוכת e3 2016 זה אומר שהמשחק יהיה ממש מוצלח אפילו יותר מhorizon zero dawn וזה כבר חדשות טובות

  3. 3

    14:26 11.05.2017 | בארלוג בארלוג (אורח)

    באלרוג זה המפלצת משר הטבעות...

  4. 4

       | פורסם ע"י