הרשמה

Games With Gold: נחשפו המשחקים של חודש מאי

נראה כי חודש מאי הוא כולו בסימן מלחמת הכוכבים

שחקני Xbox יכולים להנות משתי קלאסיקות של מלחמת הכוכבים ל-Xbox 360

הידד! הראשון לחודש מתקרב ועם זאת גם המשחקים החינמיים החדשים של מנוי שירות Xbox Live. האם גם הפעם מיקרוסופט הצליחה לעמוד ברף הגבוה שהציבה לעצמה או שמא מדובר הפעם במעידה קלה? בואו נסקור יחד את המשחקים של חודש מאי.

Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut

Giana Sisters: Twisted Dreams הוא חלום רטוב של כל חובב משחקי פלטפורמה באשר הוא. המשחק היפייפה הזה יאפשר לכם לשחק יחד או עם חבר בשלל שלבים מאתגרים שידחפו את זריזות הידיים שלכם לקצה. ב-Giana Sisters: Twisted Dreams שחקנים יתמודדו מול שלבים שונים ומשונים כשבכל פעם יהיה עליהם להתגבר על מכשולים סביבתיים חדשים.

Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut יהיה זמין לשחקני Xbox One החל מ-1 ועד ה-31 במאי.

Lara Croft and the Temple of Osiris

משחק ההמשך של Lara Croft and the Guardian of Light יציב אתכם פעם נוספת בנעליה של שודדת הקברים הנועזת ביותר, כשהפעם גברת קרופט הצעירה תאחד כוחות עם ארכיאולוג יריב ועם שני אלים מצריים עתיקים כדי להתמודד עם סת', אל הרוע המצרי. כמו קודמו, גם Temple of Osiris יאפשר לשחקנים להנות ממצב Co-op של עד ארבעה שחקנים, בו אתם וחבריכם תוכלו להתמודד יחד מול אויבים שונים ולפתור תעלומות.

Lara Croft and the Temple of Osiris יהיה זמין לשחקני Xbox One מה-16 במאי ועד ה-15 ביוני.

Star Wars: The Force Unleashed II

משחק ההמשך של Star Wars: The Force Unleashed II מציע לנו סיפור אישי ואפל יותר בו אנחנו נכנס לנעליו של השיבוט של Starkiller, לאחר שדאתר' ווידר ראה בחלום כי המקור תכנן להרוג אותו בעתיד. בעוד המשחק הראשון היה נחשב יצירת מופת לחובבי מלחמת הכוכבים, המשחק השני בסדרה זכה לביקורות מעורבות על כך שלא חידש יותר מדי.

Star Wars: The Force Unleashed II יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 הלך מה-1 ועד ה-15 למאי.

LEGO Star Wars: The Complete Saga

אחד ממשחקי הלגו הטובים של כל הזמנים. LEGO Star Wars: The Complete Saga הוא ללא ספק משחק הלגו מלחמת הכוכבים הטוב ביותר שיצא לחברה. המשחק יאפשר לכם לחוות בצורה מתומצתת את ששת סרטי מלחמת הכוכבים באווירת לגו הומוריסטית ומהנה בדיוק כמו שאתם מצפים ממשחקי לגו. המשחק זמין גם לשני שחקנים, כך שאם אתם מחפשים משחק מהנה לספה יחד עם חבר, LEGO Star Wars: The Complete Saga הוא אפשרות מעולה.

LEGO Star Wars: The Complete Saga יהיה זמין לשחקני Xbox One ו-Xbox 360 החל מה-16 ועד ה-31 במאי.

אלה המשחקים של חודש מאי. מה אתם חושבי עליהם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י