הרשמה

Watch Dogs 2: ההרחבה No Compromise זמינה כעת ב-PS4

בעוד חודש גם במחשב וב-Xbox

ההרחבה החדשה מביאה מבצע חדש, אתגר מירוצים והאפשרות להתחזות לאיש שירותי החירום

חברת יוביסופט הכריזה אתמול שחבילת ההרחבה השלישית במספרה, No Compromise זמינה ל-Watch Dogs 2 בקונסולת ה-PS4. החבילה היא כמובן חלק מה-Season Pass והיא תהיה זמינה גם למחשב ול-Xbox One ב-18 במאי. 

No Compromise מביא עימו מגוון תוכן חדש עבור השחקנים, כולל מבצע חדש בשם Moscow Gambit DedSec. במבצע החדש, Sitara מבקשת ממרקוס טובה אישית שמובילה אותו לפרוץ לסטודיו לסרטי מבוגרים, דבר שגורם לרגעים מביכים במיוחד. לאחר שכוכב הסרטים הללו מחליט לעשות פרודיה על הסטייל של הקבוצה בסרטו החדש שנקרא DedSexxx, הצוות של DedSec מחליטים שזה הספיק להם ומהר מאוד הסיפור מתגלגל למאבק ברוטאלי עם חבריו של הבמאי, חברי המאפיה הרוסית. 

ההרחבה כוללת גם אתגר מירוצים עם הגבלת זמן שכולל שישה מירוצים במצב הסינגלפלייר של המשחק שידרשו מהשחקנים למסטר מגוון של רכבים מיוחדים בזמן מוגבל. האתגר מגיע עם טבלאת הישגים ייעודית כך שכולם יוכלו לראות איך היכולות שלהם נמדדות. 

לבסוף, No Compromise מביא עימו שני נשקים לא קטלניים ושלוש חבילות עם שירותי חירום חדשים שיגיעו עם רכבים חדשים וכמובן בגדים שיגרמו למרקוס להתלבש כשוטר, כבאי או פרמדיק, הכל כמובן עם טוויסט של DedSec. כל תלבושת וכלי רכב של שירותי החירום מוסיפים למרקוס יכולת מיוחדת שתשפיע על NPC במשחק באופן שונה בהתאם לתלבושת. כלומר, תהיה אפשרות לעצור NPC בזמן שלובשים את מדי המשטרה, ניתן לבצע החייאה ל-NPC בזמן שלבושים כפרמדיק ועוד. 

כאמור, No Compromise הושק אתמול עבור ה-PS4 והוא יגיע ב-18 במאי עבור ה-Xbox One ולמחשב האישי. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י