הרשמה

Games With Gold - נחשפו המשחקים של חודש אפריל

בין המשחקים נוכל למצוא את Ryse: Son of Rome ו-Assassin's Creed: Revelations

אלו הם המשחקים של חודש אפריל למנויי הגולד, ספרו לנו בתגובות איזה משחקים אתם רוצים שיגיעו בחודש הבא

חודש נוסף עבר לו כשגם הפעם נראה כי מיקרוסופט דואגת להשקיע בשחקניה, כשהיא מציעה להם מגוון חדש של משחקים. אז בואו נבדוק אילו משחקים נחשפו בסוף השבוע לחודש אפריל והאם הם שווים משהו?

Ryse: Son of Rome

Ryse: Son of Rome היה אחד מכותרי ההשקה הראשונים של ה-Xbox One. לפני שהושק מיקרוסופט סיפרה על המשחק כי הוא יאפשר לשחקנים להנות ממשחקיות Hack n' Slash אינטואיטיבית וגרפיקה עוצרת נשימה. בעוד החלק של הגרפיקה היה נכון, היו תלונות רבות כי מערכת המשחקיות של Ryse: Son of Rome מרגישה רפטטיבית. מצב הקמפיין של המשחק אינו מהארוכים שתמצאו, אך עדיין מדובר במשחק לא רע בכלל.

Ryse: Son of Rome יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One החל מה-1 ועד ה-30 לאפריל.

The Walking Dead: Season 2

לאחר ההצלחה המסחררת של העונה הראשונה, חברת Telltale הודיעה כי היא תמשיך את סיפורה של קלמנטיין וחבורת השורדים עם העונה השנייה של The Walking Dead. המשחק ימשיך את סיפורם של חבורת השורדים, שכמו בעונה הראשונה תצטרכו לקחת מספר החלטות הרות גורל כדי לקבוע מי ישרוד ומי ישאר מאחור.

מנויים וותיקים המעדיפים לנסות את העונה הראשונה קודם יכולים לבדוק בספריית ההורדות שלהם אם זכרו להוריד את העונה הראשונה כשהייתה זמינה בחינם.

The Walking Dead: Season 2 תהיה זמינה לשחקני ה-Xbox One החל מה-16 לאפריל ועד ה-15 למאי.

Darksiders

משחקה המצוין של THQ המשלב משחקיות של Hack n' Slash יחד עם אלמנטים של RPG ו-Dungeon Crawler יאפשר לנו להיכנס לנעליו של מלחמה, אחד מארבעת רוכבי האפוקליספה, כשהוא מגיע לכדור הארץ מוקדם מהרצוי ובכך מזרז את התחלתה של אם כל המלחמות, שתקבע את גורל כדור הארץ, גן עדן וגיהנום. מלחמה שאינו מעוניין להיות הגורם שמתחיל הכל ואף נרדם על ידי האלים והשדים יוצא לנקות את שמו הטוב.

Darksiders יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-1 ועד ה-15 לאפריל.

Assassin's Creed: Revelations

ההרפתקה האחרונה בהחלט של אציו. בשנותיו האחרונות בתור מתנקש- אציו אלטאיר יוצא לגלות את סודותיהם של המתנקשים, ובכך מצליח לקדם את הטכנולוגיה ולהביא את המתנקשים, יחד עם העולם, לעידן רנסנס.

Assassin's Creed: Revelations יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-16 ועד ה-30 לאפריל.

אלה הם המשחקים של חודש אפריל. מה אתם חושבים עליהם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י