הרשמה

עדכונים ואפשרויות חדשות יגיעו בקרוב ל-Xbox Insider

העדכון החדש יאפשר לשחקנים לנהל ולהשתתף בטורנירים, לשים תמונת פרופיל מותאמת אישית וגם לצפות בחבריהם משחקים היישר מהפרופיל

מנויי שירות ה-Xbox Insider יוכלו להנות מהעדכונים החדשים בשבועות הקרובים

מנויי שירות ה-Xbox Insider זוכים להטבה נוספת. החל מהשבועות הקרובים שחקנים יוכלו להנות מהאפשרות ליצור ולנהל טורנירים מותאמים אישית ולצפות בהם בשידור חי דרך מצב חדש שיהיה זמין שיקרא Arena.

מצב ה-Arena, שיאפשר לשחקנים ליצור ולנהל טורנרים בהיקף רחב היישר מהקונסולה שלהם, יזכה לטורניר הביכורים שלו בשבועות הקרובים. הטורניר יהיה של המשחק World of Tanks והוא יערך על ידי ESL. מעבר לאפשרות לניהול טורנירים, שחקנים יוכלו לצפות ולהתעדכן ישירות בתוצאות של טורנירים גדולים ואף להגיש מועמדות להשתתף בהם.

עדכון נוסף שמיקרוסופט הכריזה עליו הוא האפשרות להוסיף תמונה מותאמת אישית לפרופיל שלכם ב-Xbox. מיקרוסופט אמרה כי שחקנים יוכלו להוסיף תמונות מתוך הקונסולה, מחשב והפלאפון שלהם; אך אמרה כי העדכון הזה יקח יותר מזמן מהאחרים, בגלל שהחברה רוצה שהוא יעבוד כמו שצריך.

מעבר לכך העדכון החדש יאפשר לשחקנים לצפות בחבריהם משחקים היישר מדף הפרופיל שלהם, כך שאם חברכם משחק במשהו ואתם מעוניינים לצפות, כל מה שעליכם לעשות הוא לקפוץ לדף הפרופיל שלו והמשחק כבר יופיע.

נכון לעכשיו מיקרוסופט אמרה כי אין לה תאריך למתי מנוי שירות ה-Xbox Insider יוכלו להנות מהעדכון החדש, אך ציינה כי הוא יגיע בשבועות הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י