הרשמה

נינטנדו מתכננת להכפיל את יצור ה-Nintendo Switch

החברה טוענת כי הביקוש הגבוה של הקונסולה מצריך יצור אינטנסיבי יותר

האם אתם מתכננים לרכוש את קונסולת ה-Switch בקרוב?

ניטנדו הודיעה כי החל מה-1 באפריל, הרבעון השנתי הראשון ל-2017, היא מתכננת להכפיל את היצור של קונסולת ה-Nintendo Switch כדי לעמוד בביקוש שהציבור הציב.

ע"פ מגזין Wall Street Journal, החברה היפנית אמרה כי היא מעוניינת לייצר כשמונה מיליון קונסולות Switch, אך נראה כי לאחר שהקונסולה חוותה השקה מוצלחת היא תהיה מעוניינת להכפיל את מספר הקונסולות ל-16 מיליון. הודעה זו גרמה למניות החברה לזנק גם ב-4.65%.

נכון לעכשיו נינטנדו העדיפה שלא לחשוף את מספר הקונסולות שהיא הצליחה למכור, אך בעבר דיווחנו לכם כי הקונסולה מכרה יותר מ-80,000 עותקים בשבוע ההשקה בבריטניה, כשהיא מוכרת 329,152 עותקים ביפן בשלושת הימים הראשונים של הקונסולה.

למרות שאין לנו עדיין מספרים רשמיים לכמה קונסולות Nintendo Switch אכן נמכרו, אנליסטים מסוימים טוענים כי החברה היפנית הצליחה למכור 1.5 מיליון עותקים בשבוע ההשקה של ה-Switch.

ומה איתכם? האם אתם מתכננים לקנות Nintendo Switch בקרוב?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:02 20.03.2017 | ב ב (אורח)

    בהתחלה נורא רציתי את זה, אבל נההה. יש לזה כרגע רק משחק אחד רציני, פחות מדי מקום אחסון, משחקים יקרים מדי, תוספות יקרות מדי, זה ארוך מדי וקצת מגושם מדי בשבילי, ומאז שהפכתי לאבא חלפו הימים שאני מוצא זמן לשחק מול הטלויזיה כך שהפונקציונליות של המכשיר כקונסולה מצטמצמת בחצי בשבילי.

    התפשרתי על ה-GPD Win במקום זה - הרבה יותר מתאים למצב שלי. נכון, מכשיר מאוד לא מושלם, ונכון, עולה כמו ה-Switch (לא בישראל, אגב), אבל הוא הרבה יותר בכיוון שלי כרגע.

    אולי אני אתעניין שוב ב-Switch עוד שנה-שנתיים כשההתלהבות תרד קצת, הקונסולה תקבל שיפורים לחומרה שלה, יהיו יותר משחקים והמחירים יהיו (אולי) יותר שפויים. נראה.

  2. 2

    10:05 20.03.2017 | יוליאן יוליאן (אורח)

    אני הזמנתי ומחכה למלאי.

  3. 3

    10:22 21.03.2017 | אולד גיימר אולד גיימר (אורח)

    מת לקנות!! אבל לא מבין למה לא מוציאים את זה עם תמיכה לאחור בכל המשחקים הטובים של הwiiu הם היו יכולים לשלש את המכירות אני הייתי טס ליפן בשביל לקנות לי אחת כזאת, אבל נכון עכשיו לא שווה לי להשקיע בשביל שתי משחקים וחצי וזלדה ב300 ש"ח...

  4. 4

       | פורסם ע"י