פגם עיצובי גורם לחוסר הסנכרון של שלט ה-Joy Con השמאלי
מעט לפני שה-Nintendo Switch הושק רשמית ביום שישי שעבר, החלו להגיע מספר דיווחים מאנשים שקיבלו גישה מוקדמת לקונסולה שאמרו שיש בעיה בסנכרון בין שלטי ה-Joy-Con, בעיקר בשלט השמאלי.
רוב האנשים חשבו שמדובר בבעיה רגילה שצפויה להיפתר בעדכון ביום הראשון שתשחרר הקונסולה, בזמן שאחרים היו יותר פסימיים וחשבו שמדובר בבעיה בקליטת ה-Bluetooth, מה שהצביע על בעיית חומרה. כעת אנחנו יודעים שאכן מדובר בבעיית חומרה והיא נוגעת לדרך שבה נינטנדו עיצבה את שלטי ה-Joy-Con. ערוץ היוטיוב Spawn Wave פרסם סרטון שבו הוא מפרק את השלטים לגורמים וכך בעצם חושף שיש הבדלים ברכיבים הפנימיים שלהם. לדוגמא, בשלט הימני ישנו משדר Bluetooth ביחד עם אנטנה ייעודית, מה שאומר שאין משהו שמפריע לאות לעבור. בשלט השמאלי לעומת זאת, זה כלל לא המצב. האנטנה בשלט השמאלי מולחמת ישירות ללוח אם. תוסיפו לזה את העובדה שכל העסק הזה מכוסה במתכת, ולאחר מכן מכוסה גם באצבעות שלנו, וזאת כפי הנראה הסיבה לחוסר הסנכרון.
הסרטון כמובן מסביר כיצד אפשר לתקן זאת באמצעות הלחמה יחסית פשוטה ועד עכשיו מדובר בפתרון מוצלח. יחד עם זאת, קחו בחשבון שזה מבטל את האחריות לכן תשקלו את צעדיכם.
תגובות
1
09:42 09.03.2017 | מאור (אורח)
איך, איך פאדיחות כאלו קורות!!!
ממש זלזול בזמן וכסף של הצרכנים פעם אחרי פעם מוציאים מוצרים לא מוגמרים לשוק העיקר הם דואגים לעשות רעש
פשוט מעצבן!
2
12:03 09.03.2017 | מסכים עם מאור (אורח)
פעם אחרי פעם אנחנו רואים פאדיחות כאלו.
חברות ממהרות להוציא מוצר לשוק ולא עושות את הבדיקות בצורה טובה ובסוף הלקוח שמשלם נדפק
3
12:29 09.03.2017 | יונתן המלך (אורח)
למה ????
4
12:51 09.03.2017 | עוז (אורח)
אני לא מאמין בלפתוח מוצר חדש שיש עליו אחריות ולקתן אותו לבד.
קניתי מוצר חדש אני מצפה שגם החברה שרכשתי את המוצר ממנה לא תפתח ותתקן לי אותו אלא תחליף בחדש ואחד תקין
5
15:52 10.03.2017 | רון (אורח)
נשמע לי פשוט לא אמין
6
23:12 12.03.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)
כל הסיפור הזה גורם לי להאמין יותר ויותר שנינטנדו הולכת להוציא דגם משופר מתישהו וזה לא סימן טוב לכל אלו שרוצים לקנות את הקונסולה חודש הבא כמוני, או יותר גרוע - כבר קנו את הקונסולה.
7
| פורסם ע"י