הרשמה

Bioware לא תוציא גרסת התנסות במולטיפלייר של Mass Effect: Andromeda

ההמתנה תימשך עד ההשקה הרשמית

Bioware לא תשיק גרסת ניסיון של מצב המולטיפלייר של אנדרומדה למרות שלא מעט שחקנים נרשמו

Mass Effect: Andromeda קרוב מאוד להשקה הרשמית שלו, והרבה שחקנים שנרשמו עדיין מחכים ל-Bioware שתפתח את האפשרות להתנסות ולבחון את מצב המולטיפלייר של המשחק לפני ההשקה. צר לנו לדווח לכם היום שההמתנה שלכם נגמרה. Bioware לא תשחרר את גרסת ההדגמה ואנחנו נאלץ לחכות למועד ההשקה בכדי להתנסות במולטיפלייר ובשאר מצבי המשחק. 

קבור עמוק בפוסט שכתבה Bioware בבלוג הרשמי שלה לכבוד כנס PAX East 2017, נכתב: "למרות שאנחנו נציג את המולטיפלייר במהלך הכנס, לא הולכת להיות גרסת הדגמה עבור השחקנים בבית. תודה לכל אלה שנרשמו, אנחנו מחכים לראות אתכם באנדרומדה." אנחנו כבר יודעים שמצב הקו-אופ מולטיפלייר של אנדרומדה ישפיע במידה מסוימת על מצב הקמפיין, אמנם לא באותה מידה כמו ב-Mass Effect 3, אבל אכן ישפיע. כעת, גם המצב הזה לא יהיה מוחבא אי שם בתפריט ההגדרות, אלא הוא ישתלב טוב יותר. בנוסף, המשחק נמצא תחת הפיתוח של Bioware Montreal, הסטודיו שהיה אחראי למולטיפלייר של Mass Effect 3, לכן אנחנו מעריכים שחוויית המולטיפלייר תהיה ללא ספק מלוטשת היטב. 

Mass Effect: Andromeda צפוי להגיע ב-23 למרץ עבור ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:49 05.03.2017 | תומר תומר (אורח)

    המפתחים דווקא אמרו שמצב הרב משתתפים כמעט ובכלל לא ישפיע על הסיפור לשחקן יחיד (כן ישתלב בו יותר בתורה מעניינת). אמר שאולי יהיה איזה אזכור ספציפי של קרב או דמות מתוך ה MP.

  2. 2

       | פורסם ע"י