הרשמה

Mass Effect: Andromeda: סרטון חדש חושף את מערכת הקרב, הנשק ועוד

הסרטון המצופה הגיע והוא מלא בפרטים חדשים

BioWare מדגימה בסרטון חדש את הקרב, הנשקים והתנועה ב-Mass Effect Andromeda

כפי שהבטיחה, חברת BioWare פרסמה סרטון חדש שמציג פרטים חדשים על משחקה החדש Mass Effect: Andromeda. הסרטון מציג את מערכת הקרב של המשחק, נשקים, סקילים, תנועה ועוד. 

לפי המפתחת, מערכת התנועה של המשחק תהיה חלקה ומהירה ותתבסס כמובן על קרב בגוף שלישי. לשחקנים תהיה שליטה מלאה על התנועה שלהם בעיקר בגלל כלי שנקרא Jump Jet שיאפשר לשחקנים לקפוץ ולהתחמק במהלך הקרב. בנוסף, הסרטון מציג לראשונה מערכת Cover חדשה שתאפשר לנו להשתמש בכמעט כל דבר כמחסה במהלך הקרב. כלי הנשק יחולקו לארבע קטגוריות: רובי סער, אקדחים, שוטגאנים, ורובה צלפים. כל נשק בכל קטגוריה יאפשר לשחקנים דרך אחרת להרוג את האויב שלהם. לדוגמא שחקנים שיעדיפו לחימה מטווח קרוב ככל הנראה יעדיפו להשתמש בשוטגאן או אקדח, שחקנים שמעדיפים תנועה רבה יעדיפו רובי סער, ושחקנים שיעדיפו להרוג מרחוק יעדיפו את רובה הצלפים. אותו הדבר תקף גם לכלי נשק קרים כמו סכינים ופטישים. פטישים עושים מקסימום נזק, סכינים וחרבות הם יותר מדויקים ומהירים. מאחר ואין שום הגבלה של Class מסוים, השחקנים יוכלו להחליף סוגי נשקים בכל עת. 

BioWare גם אומרת שכלי הנשק ישתנו גם לפי מקום הייצור שלהם. לדוגמא נשקים שמיוצרים בגלקסיית שביל החלב יהיו מבוססים על תחמושת פיזית שמוכרת לנו והם יהיו יעילים נגד מטרות מסוימות. מצד שני יש נשקים שמיוצרים בגקלסיית אנדרומדה ובצבירת Heleus. הנשקים הללו משתמשים בתחמושת מבוססת פלסמה שיכולה להיות יעילה נגד סוג אחר של אויבים. גם בתחום הזה אין מגבלות על השחקנים, כלומר הם יכולים לבחור את סוג הנשק לפי סוג האויבים שבהם הם נתקלים. הנשקים שמיוצרים בגלקסיות אחרות מחולקים גם כן לקטגוריות: Biotics, Combat ו-Tech, כאשר לכל קטגוריה יש נשקים ייחודיים למטרות מסוימות. 

כמובן שכל הפרטים המלאים מוסברים היטב גם בסרטון ביחד עם ההדגמה המלאה. 

Mass Effect: Andromeda יהיה זמין ב-23 למרץ עבור ה-Xbox One, PlayStation 4 והמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:40 22.02.2017 | fuck the jewish elite fuck the jewish elite (אורח)

    יאללה טראמפ תעיפו את המוסלמים. פאק אוף איסלאם

  2. 2

       | פורסם ע"י