הרשמה

מיקרוסופט מבטיחה כי תמשיך לתמוך ב-Xbox One

למרות שהחברה מתכננת להשיק בסוף השנה את Project Scorpio, היא לא שוכחת את ה-Xbox One

ראש מחלקת Xbox מרגיע את המעריצים כשאמר כי החברה תמשיך לתמוך ב-Xbox One וב-One S לעוד שנים רבות

מיקרוסופט יודעת כי חובת ההוכחה נמצאת בידיה. לאחר שסוני שחררה בסוף שנה שעברה את קונסולות ה-PS4 Pro, המציגה יכולות גרפיות באיכות 4K, מיקרוסופט ידעה שזו שאלה של זמן מתי היא תוציא את התשובה שלה לקונסולת העל של סוני. כבר במהלך E3 מיקרוסופט חשפה כי היא עובדת על פרויקט סודי הנקרא Project Scorpio, ועכשיו עולה השאלה מה יקרה כשהקונסולה החדשה של מיקרוסופט תצא ואיפה זה יעמיד את הקונסולות הקיימות שלה - Xbox One ו-Xbox One S.

את השאלה הזו הפנה משתמש הטוויטר Poncho Hurtado לראש המחלקה של Xbox, פיל ספסנר (Phil Spencer), כשספנסר השיב לו שאין מקום לדאגה: "Xbox One וה-Xbox One S יקבלו תמיכה לעוד שנים רבות". ברמת העיקרון מיקרוסופט לא אמורה לנטוש את הקונסולות הקיימות והן אמורות לעבוד כמו שהקונסולות של סוני עובדות יחד, אך תמיד טוב לקבל אישור מההנהלה.

לא מזמן המפתח הראשי של Ori and the Blind Forest אמר כי Project Scorpio היא הדבר האמיתי, בעוד ה-PS4 Pro היא ניסיון חצי אפוי ליצירת קונסולה חדשה. לא היינו לוקחים את הדברים שהוא אומר בכובד ראש, בגלל העובדה שהמשחק נמצא תחת מטריית הפיתוח של מיקרוסופט ונהנה מבלעדיות על הפלטפורמות שלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י