הרשמה

מארק צוקרברג נוקט עמדה במשפט של Zenimax נגד Oculus

האם Oculus היא אכן הריבון היחיד על הטכנולוגיה של משקפי המציאות המדומה שלה?

צוקרברג מכחיש את ההאשמות של ZeniMax מול Oculus כי האחרונה גנבה מידע טכנולוגי מהשנייה כדי ליצור את משקפי המציאות המדומה שלה

מארק צוקרברג, המייסד של הרשת החברתית Facebook, נקט עמדה במשפט של ZeniMax מול Oculus, כשהוא אומר כי אין שום סיכוי ש-Oculus גנבה את הטכנולוגיה ליצירת משקפי המציאות המדומה שלה מ-ZeniMax. 

צוקרברג, שטען כי אפילו לא שמע על התביעה עד הימים האחרונים, אמר כי הוא "בטוח בהחלט" כי הטכנולוגיה עליה מבוססים משקפי משקפי המציאות המדומה אינה מגיעה מ-ZeniMax, אלא מפיתוח עצמאי של Oculus: "זה דיי שכיח שאתה מכריז על משהו גדול או עושה משהו שגורם לאנשים לצאת מהמחבוא ולטעון כי הם היו חלק מתהליך העבודה ובכך לדרוש נתח מהעסקה".

Facebook רכשה בשנה שעברה את Oculus במחיר חסר תקדים שלושה מיליארד דולר, כך שאפשר להבין את העמדה שצוקרברג נקט. תוסיפו לכך את העובדה כי הקריירה של צוקרברג ופייסבוק סבלו מבעיות דומות בתחילת דרכו עם הרשת החברתית, כך שקל מאוד להבין מאיפה צוקרברג מגיע.

האם זה אומר כי Oculus היא אכן הריבון היחיד על הטכנולוגיה של משקפי המציאות המדומה שלה? כנראה שלא נדע עד שלא יהיו התפתחיות במשפט עצמו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י