הרשמה

Little Nightmares מקבל תאריך יציאה וטריילר חדש

צפו בטריילר הקריפי החדש שמציג 9 דרכים 'מקסימות' למות במשחק.

Bandai Namco מפרסמת תאריך יציאה חדש ל-Little Nightmares וטריילר חדש, יחד עם הסבר על הגרסאות השונות שלו

המשחק Little Nightmares הוא משחק אימה/אינדי מבית Bandai Namco, שלמען האמת בעבר היה תחת שם אחר עד אשר נקנה על ידי המפתחת. כעת מקבל משחק האימה המבטיח טריילר חדש וקריפי, ותאריך יציאה.

את המשחק תשחקו בתור הדמות Six (שש), Six היא ילדה קטנה התקועה במבוך מאיים, מטרתכם היא לעבור את הפאזלים בכל חדר, ולהימלט מהמקום המזוויע. Bandai Namco גם הרחיבה מעט על המשחק: "לכודה במלתעות [שם הכלא] עם מצית ושכלה בלבד, Six חייבת למצוא אור בחשכה וכוח בחולשתה כדי לשרוד את תשומת ליבם של היצורים המפלצתיים ולהימלט לעולם בחוץ, היזהרו כיוון שכל חדר הוא תא, כל תושב הוא איום ושניהם פאזלים שצריך לפתור. התחבאו והתחמקו מסכנה, טפסו החוצה וברחו ממפלצות כמו ה-Janitor, הדמות החדשה שנחשפה בטריילר Nine Deaths of Six."

בנוסף, פורסם גם מידע על חבילת האספנים וההזמנה המוקדמת. ההזמנה המוקדמת תגיע עם שני פריטים - שק הדחליל של Six והמסכה שלה. בנוסף ההזמנות המוקדמת למחשב ולפלייסטיישן 4 מגיעות עם פסקול דיגיטלי, Theme אקסקלוסיבי ל-PS4 ושומר מסך למחשב. תוכלו לרכוש את המשחק גם ב-Retail שגם שם מקבלים עותק פיזי של הפסקול.

במידה ואתם בבריטניה או שיש לכם דרך להשיג זאת, ישנה גם חבילת אספנים שנמכרת רק שם בחנות Game, החבילה כוללת פסלון בגובה 10 ס"מ, פוסטר במידה A3, לוח מדבקות וכמובן הפסקול.

המשחק יהיה זמין לרכישה ל-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי ב-28 באפריל.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:20 19.01.2017 | MDK MDK (אורח)

    נראה ממש טוב

  2. 2

       | פורסם ע"י