הרשמה

סגן נשיא Bethesda: ביטול DOOM 4 הייתה ההחלטה הנכונה

התייחסות נוספת ל-DOOM 4

צוותי הפיתוח של Bethesda ו-id לא ראו במשחק שהם ייצרו משהו שדומה למה ש-DOOM 4 בהחלט צריך להיות

מעריצי סדרת DOOM חיכו הרבה זמן ל-DOOM 4, אך במקום זאת קיבלו ב-2016 את האתחול של DOOM, וכעת DOOM 4 נמצא באותה ערמה של כותרים שכבר לא נראה בשוק הגיימינג. כפי שסיפרנו לכם כבר, DOOM 4 בוטל כי הוא היה יותר מידי דומה לשאר משחקי היריות שהיו בשוק, והוא איבד את כל המרכיבים שייחדו את סדרת DOOM משאר משחקי היריות, ואם להשתמש במילים של מפיק המשחק, "DOOM 4 היה יותר מידי דומה ל-Call of Duty."

בריאיון שערך סגן נשיא Bethesda, פטר היינס (Peter Hines) שפורסם באתר GamesRadar, הוא הסביר קצת יותר בהרחבה על ביטול DOOM 4. "הייתה תקופה שהסתכלנו על התוצר הסופי ואמרנו: המשחק הזה לא פוגע ביעדים שהצבנו לו, וזה לא נאמר רק ע''י אנשי Bethesda, אלא גם ע''י אנשי id שבאו אלינו ואמרו שלא שזה משחק לא טוב, זה פשוט לא מה ש-DOOM צריך להיות. ושוב, זה לא שאנחנו שמחים לגבי זה, אנחנו ביטלנו משחק. משחק שהצוותים שלנו השקיעו שעות רבות לפיתוח שלו ובזבזנו המון כסף במהלך הפיתוח."

היינס דאג להדגיש את העובדה שהחלטת ביטול המשחק לא נלקחה בקלות בכך שאמר: "אנחנו עדיין חברה. אנחנו חייבים להמשיך לשלם משכורות ולדאוג שהכל יתקתק, וזה לא שהדברים האלה נלקחים בקלות, משחקים הם קשים לפיתוח ולפעמים דברים כאלה קורים."

היינס תיאר את האתחול של DOOM שייצא ב-2016 כ"מהיר, אינטנסיבי ושונה בצורה מיוחדת שז'אנר מסוג זה פשוט חייב."

האם הייתם מעדיפים ש-DOOM 4 בכל זאת ישוחרר למרות הסיבות לביטולו? או שאתם בסדר עם האתחול של DOOM?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:09 10.01.2017 | time commando time commando (אורח)

    doom הנוכחי הוא בדיוק מה שהסדרה הייתה צריכה לדעתי. פשוט התאימו את הכותר הראשון בסדרה לסטנדרטים של היום, עם גרפיקה מטורפת ומשחקיות כיפית וזורמת. והוא גם נמכר טוב, ובזה מסתכמת הצלחה של משחק עבור המפתחים.

  2. 2

    22:53 11.01.2017 | Hell on Mars Hell on Mars (אורח)

    משנת השחרור הראשונה של Doom 1 ב- 1993 ואני חולה על משחק זה בטירוף, עוקב אחרי כל חידוש של המשחק. לדעתי האתחול של שנת 2016 היה צריך להיות Doom 4 ולא מה שביטלו. אני בעד הביטול כי הוא רחוק מהיעד ואינו מקושר לשאר המשחקים שקדמו לו. אך אני בומל על המפתחים; סימן טוב שביטלו אותו וכמובן נראה משחקי-על חדשים ומרהיבים בקרוב!

  3. 3

       | פורסם ע"י