הרשמה

Games With Gold - המשחקים של חודש דצמבר

מי אמר Sleeping Dogs ולא קיבל?

מיקרוסופט שוב עושה את זה נכון עם רשימת משחקים עסיסית במיוחד

נראה שמיקרוסופט הבינה כי אם היא עושה משהו טוב, כדאי לה להמשיך עם זה. החברה פרסמה אתמול בלילה את המשחקים שיהיו זמינים לשחקניה דרך שירות המנויים Games With Gold. אז מה מחכה לשחקני ה-Xbox בחודש הקרוב?

Sleeping Dogs: Definitive Edition

משחק העולם הפתוח המצוין של United Front Games יכניס אותנו לנעליו של שוטר סמוי אשר יוצא לחקירה לגלות את הגופים הפועלים בארגון פשע יפני. במהלך המשחק נצטרך לבחור לאיזה צד לעזור, למשטרה, או לארגון הפשע שמתגלה כיותר מסתם מקום שבא לעשות כסף על חשבון אחרים, אלא ארגון המבוסס על כבוד וערכים. מעבר לסיפור המגניב של Sleeping Dogs, אתם תהנו גם ממערכת קרב מגניבה שתאפשר לכם להילחם מול אויבכם עם אגרופים חשופים בדיוק כמו בסרטים היפנים.

Sleeping Dogs: Definitive Edition יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One החל מה-1 ועד ה-31 לדצמבר.

Outlast:

אחד מהמשחקים המפחידים של השנים האחרונות עושה את דרכו ל-Xbox One. לא נוכל להמליץ לכם בפה מלא על המשחק הזה, כי אנחנו לא רוצים לקחת אחריות על זה שיהיו לכם סיוטים בלילות, אבל אם קראתם את האזהרה הידידותית שלנו ואתם עדיין מסוקרנים לראות במה מדובר, אנחנו מבטיחים לא לעצור אתכם.

Outlast יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One החל מה-16 בדצמבר ועד ה-15 בינואר.

Outland:

אוהבים משחקי פלטפרומה ואקשן מהיר? אז אין שום סיבה שתוותרו על Outland. משחק הפלטפורמה בעל הקצב המהיר יכניס אתכם לדמות של לוחם אשר נעזר באלמנטים של אש ומים כדי להתגבר על אויביו ולעבור את שלבי המשחק. במהלך המשחק עליכם יהיה להתאים את הכוחות שלכם לאלמנטים הנמצאים בשלבים במהירות ולא ליפול למלכודות. תוסיפו לכך את העבודה כי המשחק מלא באויבים, ומובטחים לכם כמה רגעים אינטנסיביים ביותר.

Outland יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-1 ועד ה-15 לדצמבר.

Burnout Paradise:

וואו! איך אבא שלי תמיד אומר? אין ארוחה טובה בלי קינוח מצוין? אז כנראה שמיקרוסופט והבטן של אבא שלי חושבים בצורה דומה. Burnout Paradise הוא משחק מירוצי הארקייד אולי הטוב ביותר של כל הזמנים. המשחק, ששורשיו בנויים על הנאה ואתגר, יעשה את המיטב להזכיר לכם זאת, כשתורידו מהמסלול את המתמודדים שלכם במירוץ ותגיעו למהירויות שאפילו NASA הייתה מפחדת מהן; וכל זה, בעולם פתוח שלא ימנע ממכם כמעט דבר.

Burnout Paradise יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One וה-Xbox 360 החל מה-16 לדצמבר ועד ה-1 בינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:59 23.11.2016 | גנג'י שימאדה גנג'י שימאדה (אורח)

    ושוב,מיקרוסופט עושים את מה שהם עושיםהכי טוב.וזה לדאוג ללקוחות שלהם.

  2. 2

    15:02 23.11.2016 | soombra soombra (אורח)

    fuck you itay

  3. 3

    22:05 23.11.2016 | יוסי יוסי (אורח)

    ממש גאוני לגנוב רעיון שהחל לפני מספר חודשים מבית יוביסופט ולקרוא לזה חידוש מייקרוספוט לא חידשו כלום חוץ מטימטום יתר ותיחה לתביעות ענק

  4. 4

    22:27 23.11.2016 | ל-3 ל-3 (אורח)

    על מה אתה מדבר? איזה רעיון היה ליוביסופט שמיקרוסופט גנבו?

  5. 5

       | פורסם ע"י