הרשמה

Prey יאפשר לכם לבחור גיבורה למשחק

טריילר חדש-ישן מציג את הגיבורה החדשה של Prey

משחק המדע הבדיוני החדש יאפשר לכם לבחור את המין המועדף עליכם למסע בחלל

אחד ממשחקי המדע הבדיוני המסקרנים ביותר של E3 השנה היה Prey. המשחק שמפותח ע"י Arkane Studios, מציב אותנו בעולם עתידני בו אנחנו חווים מחדש את אותו יום ולאט לאט מבינים שמשהו ממש לא בסדר. במהלך E3 הוצג לנו טריילר סינמטי מרשים במיוחד שגרם לשחקנים מכל העולם להעלות שאלות בנוגע לאופי המשחק.

למזלנו, המפתחים ב-Arkane Studios לא נתנו לנו יותר מדי זמן להתבוסס בשאלות של עצמנו ושחררו את טריילר הגיימפליי הראשון של המשחק. הטריילר החדש מאפשר לנו להבין כי Prey יהיה משחק יריות בגוף ראשון. הדמות שלנו תילחם ביצורים שמקורם אינו ידוע בעזרת כלי נשק שונים ובעיקר תנסה לשרוד. בנוסף נראה כי הדמות שלנו עכשיו יודעת כי היא לא רק חווה את אותו היום מחדש, כמו שהוצג בטריילר ההכרזה, אלא גם מודעת לסיכונים הנלווים לכך. הדמות מדברת על כך כי צופים בה ושאסור לתת למצב לצאת משליטה.

אם יש לכם תחושת דה ז'ה וו מסוימת, אל תדאגו, אתם לא הוזים. Arkane Studios שחררה את אותו הטריילר כאשר דמות גברית הקריאה את הטקסט הנשמע בטריילר. הטריילר החדש ששוחרר מלמד אותנו כי לא רק שנצטרך להדוף אויבים מפחידים ולמנוע מהם לצאת מאזור ההסגר, אלא שגם נוכל לעשות זאת בתור בחורה.

Prey יגיע אל ה-PS4, Xbox One וה-PC במהלך 2017.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:06 13.10.2016 | עזרא עזרא (אורח)

    מה זה משנה גיבור או גיבורה אם זה גוף ראשון. זה כמו שב gta 1 היה אפשר לבחור דמות

  2. 2

       | פורסם ע"י