הרשמה

שמות שלושת הפרקים האחרונים של משחקי הכס נחשפים

זהירות, ספוילרים!

כמו תמיד, הפרק התשיעי יהיה הפרק הגדול של העונה

עד היום שמות הפרקים של משחקי הכס רק רמזו לנו על האירועים שהולכים להתרחש. אבל עכשיו, השם של הפרק התשיעי לא מנסה לרמוז לנו על כלום, הוא אומר לנו בפנים למה אנחנו הולכים לצפות. כמובן שמדובר רק בשם של הפרק אבל אין פה שום מקום לספק ולכן אני מזהיר אתכם פעם נוספת! ספוילרים!

אז לפרק התשיעי קוראים "קרב הממזרים" (Battle Of Bastards) ואני חושב שהשם מדבר בעד עצמו. אנחנו הולכים לראות את הצפון רועד בקרב הענקי בין הצבא של ג'ון סנאו והצבא של רמזי בולטון. אני בטוח שרוב הפרק (אולי אפילו כל הפרק) יתמקד בקרב ואני מאמין שכמה דמויות מרכזיות ימותו בו. בואו נחזיק אצבעות שרמזי יהיה אחד מהם.

חוץ מהפרק התשיעי, נחשפו גם שמות הפרקים השמיני והעשירי והאמת היא שגם השמות שלהם נורא מעניינים. לפרק השמיני קוראים "אף אחד" (No One), או אולי דווקא בשם קצת יותר מדויק בשבילנו הישראלים "אף אחת". אין ספק שמדובר כאן על אריה. כמובן ששם הפרק מרמז שהולך לקרות משהו עם אריה אבל קצת קשה לנחש על מה בדיוק מדובר. מה שכן בטוח, שבניגוד לפרק התשיעי שיהיה רובו או כולו בקרב, אני מאוד בספק שפרק שלם יוקדש לאריה.

לפרק העשירי והאחרון קוראים "רוחות של חורף" (Winds Of Winter) ומה שמעניין בשם הזה הוא שזה גם השם של הספר השישי בעדיין לא יצא(!!!). אני מניח, כמו בכל פרק אחרון של משחקי הכס, שהפרק יכין את השטח לקראת העונה השביעית ויש לי הרגשה שזה הולך להיות קשור למהלכים הלבנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י