הרשמה

הטיזר הראשון ל-Star Wars Rogue One כבר כאן! [עדכון: הטריילר יצא]

הכינו מנועים, כי מאוחר יותר היום יוצא הטריילר!

אתם חושבים שאתם מוכנים לסרט הבא של Star Wars?

[עידכון: הטריילר יצא. פרטים על הטריילר והטריילר עצמו בהמשך הכתבה]

טיזר ראשון שוחרר היום לסרט Star Wars: Rogue One, כמו שאתם יכולים לראות בעצמכם הטיזר הוא באורך של בסך הכל 10 שניות (טוב נו זה ר-ק טיזר!) אבל החדשות היותר מעניינות הן שבקרוב הולך לצאת הטריילר הראשון. בטיזר ניתן לראות לכמה שניות חייל סער ולפי הלבוש שלו כנראה מדובר באחד הטייסים של האימפריה.

למי שחי מתחת לאבן בשנים האחרונות הנה תקציר של מה שקורה בעולם הסרטים של Star Wars – דיסני קנתה מג'ורג' לוקס את הזכויות ל-Star Wars והכריזה שהיא תוציא כל שנה סרט חדש בסדרה כשבעצם כל סרט הוא פרק חדש (שנה שעברה יצא פרק 7) ושנה אחרי יצא סרט "Stand Alone" בעולם של Star Wars וככה זה הולך לחזור על עצמו עד 2020. מה שכל זה אומר זה ששנה הבאה אתם יכולים לצפות לפרק השמיני ועוד שנתיים יצא עוד סרט בעולם של Star Wars, והשמועות גם מדברות על סרט שמתמקד בעברו של אן סולו.

אבל בואו נחזור שוב ל-Rogue One. למרות שאין הרבה מידע על הסרט מה שאנחנו כן יודעים זה זה: עלילת הסרט מתרחשת ממש לפני תחילת הפרק הרביעי בסדרה (New hope) והיא עוסקת בקבוצת טייסי מורדים אשר מנסים להשיג את התוכניות לאיך להשמיד את כוכב המוות. הסרט צפוי לצאת ב-16 לדצמבר.

הטריילר הראשון כבר כאן!

כבר בתחילת הטריילר מוצגת בפנינו הדמות הראשית, גיין, שמגולמת על ידי פליסי גו'נס(התאוריה של הכול). ניתן להבין שמדובר בדמות מרדנית שלא ממש אוהבת לשחק לפי החוקים. היא מואשמת בגניבה, תקיפה, החזקה ברכוש צבאי ובזיוף מסמכים. גיין כמובן לא נשארת "פראיירית" ומשיבה במשפט שאני מבטיח לכם הולך לככב בממים רבים: "This is a rebellion isn't it?"

משם הטריילר אומר לנו מה שאנחנו כבר יודעים. גיין מקבלת את המשימה "למצוא את הנשק הסודי" של האימפריה, מה שאנחנו כמובן יודעים - כוכב המוות. הטריילר מעניק לנו כמה טעימות מרגעי אקשן כשהשיא הוא כמובן הרגע שבו המורדים מותקפים על ידי הAT-AT האייקונים. אפשר גם לראות בטריילר את השחקן פורסט וויטקר (המלך האחרון של סקוטלנד, המשרת) למרות שלא ברור כרגע מה תפקידו בסרט.

בסוף הטריילר נשאלת השאלה: "למה את תהפכי?"(האם היא מופנת כלפי גיין? יכול מאוד להיות!) ואנחנו רואים את גיין במדים של טייסי האימפריה! האם היא תבגוד במורדים? האם היא סתם מנסה לחדור לשורות האויב? כנראה שנצטרך לחכות ל16 לדצמבר בשביל לגלות

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:07 07.04.2016 | ניקו ניקו (אורח)

    האמת שכבר יצא הטריילר הראשון לפני כמה דקות זה הקישור:

  2. 2

    16:01 07.04.2016 | עומר סלומון עומר סלומון (אורח)

    ידוע, העדכון יעלה בדקות הקרובות =)

  3. 3

    22:03 07.04.2016 | מיקי מיקי (אורח)

    לא הבנתי כלום ממה שרשמת על הסרטים שיוצאים כל שנה.
    כל שנה יוצא סרט חדש בסדרה ואז עוד פעם? מה?

  4. 4

    02:45 08.04.2016 | AramilSiandol AramilSiandol (אורח)

    קיצר, סוני קנו "מותג" והם הולכים לכתוש אותו דק-דק כדי לסחוט כל אגורה בצורה תאגידית טיפוסית וסרת טעם. יופי.

    #מיקי: אם הבנתי נכונה, פעם בשנתיים יוצא פרק חדש של מלחמת הכוכבים (עכשיו יצא 7, ב-2018 יצא פרק 8 וב-2020 יצא פרק 9), בעוד שבין כל סרט, יושק סרט נוסף כחלק מעולם הפנטזיה של מלה"כ וללא קשר ישיר לסרטים ה"עיקריים".

  5. 5

    21:46 08.04.2016 | מנגו2000 מנגו2000 (אורח)

    עוד הפעם כוכב המוות, עוד הפעם חיילי אימפריה. חלאס טחנתם אותנו. לעסתם ירקתם ובלעתם מחדש את הסדרה 7 פעם ועכשיו בנוסף ספין אוף.
    הייתי מעריץ של סטאר וורס עד שראיתי את הביזיון הזה שנקרא "הכוח מתוערר" ואני לא מוכן כבר לראות שום המשך של וולט דיסני.
    וולט דיסני פשוט לא מסוגלים לחדש בכלום ואין להם אומץ לעשות משהו חדשני שלא היה בסרטים הקודמים.

  6. 6

       | פורסם ע"י