הרשמה

Telltale's The Walking Dead חוזרת לעונה שלישית

סדרת משחקי ההרפתקאות תיקח אותנו לכיוונים "לא צפויים" בעונה הבאה

אחרי המיני-סדרה The Walking Dead: Michonne, המתים המהלכים של TellTale חוזרים לעונה ראשית חדשה

הסדרה שהתחילה את הכל והפכה את TallTale לכוכבת-על תחזור אלינו לעונה שלישית, כך נחשף על ידי מנכ"ל החברה בשיחה עם Mashable, והיא תביא איתה הפתעות "לא צפויות" לדבריו. כיום אנו בין פרקים במיני-סדרה The Walking Dead: Michonne שעוקבת אחר הבחורה הכי קשוחה שעוד לא הפכה לזומבי, אך העונה המלאה השלישית של The Walking Dead תתחיל עוד השנה לדבריו של קווין ברונר (Kevin Bruner).

העניין הוא שאם שיחקתם בעונה השניה, אתם כבר יודעים שהסיפור יכל להיגמר במגוון דרכים ובמגוון מקומות, מה שהופך את נקודת ההתחלה של העונה השלישית לבעייתית - איפה מתחילים? האם העונה השלישית תמשיך לעקוב אחר קלמנטיין? או שאולי היא תיקח מרווח של כמה וכמה שנים קדימה? לפי ברונר, צוות הפיתוח ידע טוב מאוד שהוא צריך להתחשב בכל הסופים האפשריים של העונה השניה. העונה השלישית תיקח כיוון "בלתי צפוי", ותראה לנו "משהו חדש לגמרי מתוך ארגז הכלים שעוד לא ראיתם בעבר". האם זה אומר שהעונה יכולה להתחיל בכמה נקודות שונות? ואם כן, איך זה יעבוד עבור שחקנים שלא שיחקו בעונה הקודמת או סיימו אותה על פלטפורמה אחרת?

מה שבטוח - TellTale לא רוצה להביא לנו יותר מאותו הדבר בעונה השלישית של The Walking Dead, וזה כל מה שחשוב בינתיים. אנו מצפים לקבל את ההכרזה המלאה על The Walking Dead Season 3 יחד עם Telltale's Batman ועוד הפתעות במהלך כנס E3 ביוני.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:31 23.03.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    קלמנטיין הייתה הילדה החמודה של העונה הראשונה
    אין לי מושג את מי שיחקתי בעונה השנייה
    מקווה מאוד שלא נחזור אליה.

  2. 2

    18:13 15.09.2016 | קלמנטיין קלמנטיין (אורח)

    חתיכת דפוק, קלמנטיין מושלמת וחמודה גם בעונה השנייה! לך לעזאזל.

  3. 3

       | פורסם ע"י