הרשמה

צפו בטריילר ההכרזה המלא של Mirage: Arcane Warfare

המשחק החדש של יוצרי Chivalry: Medieval Warfare

אחרי הטיזר שפורסם בשבוע שעבר, הנה טריילר ההכרזה המלאה למשחק האקשן שמשלב בין קסמים לאלימות מופרזת

בשבוע שעבר, המפתחת Torn Banner Studios הכריזה על משחק חדש שרוצה לעשות את מה ש-Chivalry עשה רק עם קסמים ומיסטיקה, ולמשחק הזה קוראים Mirage: Arcane Warfare. באותה הזדמנות קיבלנו טיזר קצר עם טעימה מהמשחקיות, אך היום הגיעה ההכרזה המלאה עם הפרטים העסיסיים על המשחק וטריילר ההכרזה המלא.

את הפרטים המלאים תוכלו למצוא באתר הרשמי של Mirage, אבל התקציר הוא שהמשחק יקח אותנו לליבה של מלחמת אזרחים בעולם המלא בקסמים ומיסטיקה. סגנון המשחקיות יהיה דומה מאוד לזה של Chivalry עם מבט מגוף ראשון, התמקדות בקרבות בין שחקנים ושימוש בקסמים עוצמתיים כדי לחסל את ההתנגדות. זה גם אומר שאתם יכולים לצפות לאלימות מוגזמת וחלקי גופות שיתעופפו לכל עבר ברגע ששחקן יקבל כדור אש לפנים.

נוכל לשחק בתור 6 תפקידים, כל אחד עם קסמים ויכולות משלו. כמובן שחלק מהדמויות יסתמכו יותר על קסמים ולוחמה מטווח רחוק, בזמן שאחרות יתמקדו על לוחמה מטווח קרוב עם נשק נאמן. למשל, דמות ה-Vypress תתמחה במתקפות זריזות עם סכינים ותנועה מהירה בשטח. לעומתה, ה-Alcemancer יתמחה אך ורק בקסמים עוצמתיים ויוכל לחסל שחקנים ממרחק רב אך יראה את חולשותיו בלוחמה מטווח קרוב. 

Mirage: Arcane Warfare צפוי לצאת במהלך 2016 במחיר נוח של 30$, עם בטא סגורה המתוכננת לסוף האביב או תחילת הקיץ השנה. תוכלו להירשם לבטא כאן.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י