הרשמה

Mirror's Edge Catalyst: הכירו את הכלים החדשים של פיית'

לקרב הזה היא תגיע עם יותר מנעלי ספורט

זוג טריילרים חדשים מציג בפנינו את המשחקיות של Catalyst

EA פירסמה השבוע מידע חדש לגבי המשחקיות של Mirror's Edge Catalyst, שבהחלט מוסיפה מורכבות לבסיס המאוד פשוט של המשחק הקודם - לטוב ולרע. על הדרך קיבלנו שני טריילרים קצרים שנוגעים בתנועה ובקרב, אך לא ממש מפרטים מה שונה ב-Catalyst מהמשחק המקורי. למזלנו, המידע הזה זמין בכתב בעמוד מידע באתר הרשמי המוקדש כולו למשחקיות.

העקרון הראשון והחשוב ביותר הוא מומנטום - כמו במשחק המקורי, גם ב-Catayst נצטרך לרוץ ולקפוץ בצורה חלקה וחכמה אם ברצוננו להגיע במהירות ולשמור על מומנטום גבוה. כדי לצלוח את הקפיצות הרחוקות ביותר ולשפר את הזמנים שלכם בכל שלב, תצטרכו לשלוט לחלוטין על עניין המומנטום. החידוש הוא בשילוב של המומנטום עם הקרב - המטרה שלנו היא להגיע למצב של "זרימה" ולצבור מיקוד (Focus). ברגע שפיית' תהיה ממוקדת לחלוטין, אויבים לא יוכלו לפגוע בה. אבל כמו שאתם יכולים לנחש, כדי להשיג את זה נצטרך לשלב בין התנועה וההתקפות שלנו באופן מושלם.

עוד חידוש בגזרת הקרב הוא שפיית' תקבל שני סוגי התקפות - חלשות וחזקות אותן נוכל לשלב כדי לבצע קומבואים ולהיפטר מאויבים במהירות. בניגוד למשחק הקודם, כאן אין שום רמז לכך שנוכל להרים ולחטוף רובים של האויב, והתיאור אף מציין "אין צורך באקדחים. השתמשו בסביבה ומומנטום כדי להילחם בדיכוי". עוד שינוי למשחקיות הוא בצורת גאדג'טים: ה-Mag Rope יאפשר לנו לקשור חבל בנקודות ספציפיות במפה ויעזור לנו להגיע לאיזורים שאחרת היו סגורים בפנינו. בקרב, נוכל ליהנות משדרוג ה-Disruptor לכפפה של פיית' שיעזור לנו לפגוע במערכות ממוחשבות של האויב.

Mirror's Edge Catalyst יושק ב-24 למאי עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:35 07.03.2016 | מישהו מישהו (אורח)

    איך לעזאזל אף אחד לא פוגע בה אם כמעט כל חייל/שוטר שם או עם אקדח או assault והיא רק עם הידיים שלה, היא לא עכשיו איזה סופרמן שכדורים לא פוגעים בו

  2. 2

       | פורסם ע"י