הרשמה

Titanfall 2 יקבל מצב קמפיין, סדרת טלויזיה

המשחק הבא בסדרה יכפר על חטאי קודמו

חברת EA למדה מהטעויות של המשחק הראשון, ואנחנו יכולים לצפות להרבה יותר מ-Titanfall 2

משחק היריות Titanfall שהגיע אלינו ב-2014 אמנם הפך לשממה תוך חודשים ספורים מההשקה, אבל לא בגלל מכניקת המשחק. למעשה, מכניקת ה"פארקור" של החיילים במשחק הפכה לסטנדרט החדש במשחקי יריות מודרניים ברשת, ועם גישה קצת שונה וטיפה יותר השקעה - Titanfall היה יכול להיות רלוונטי גם היום. בדיוק בגלל זה, EA עובדת בכל הכוח ביחד עם המפתחת Respawn ליצירת משחק ההמשך שיכפר (בתקווה) על כל חטאיו של המשחק המקורי. בראיון ל-Forbes, הכתב הראשי של המשחק ג'סי שטרן (Jesse Stern) חשף כמה פרטים מאוד מעניינים על המשחק החדש.

בתור התחלה, Titanfall 2 יקבל מצב קמפיין ראוי לשחקן יחיד - מה שלא היה במשחק הקודם. זה כנראה יהיה משהו בסגנון הקמפיינים של Call of Duty שלא מספקים שעות רבות של משחק אך בנויים כמו סרט אקשן מטורף ומכינים את השחקן לזירת האונליין. עוד הפתעה מעניינת היא סדרת טלויזיה שכבר נמצאת בפיתוח על ידי Lion's Gate. הסדרה תעזור לנו להבין את העולם של Titanfall ותיתן לנו רקע למה שקורה במשחק.

וזה לא הכל! נראה ש-EA עמדה בהבטחה ותשיק את Titanfall 2 ללא בלעדיות לאף פלטפורמה, מה שאומר שהמשחק יהיה זמין על ה-PC, Xbox One ו-PS4. כרגע אין תאריך השקה רשמי אך המשחק הקודם הושק בחודש מרץ, ותאריך ההשקה הכי סביר יהיה מרץ 2017. לא נהיה מופתעים לראות את Titanfall מככב במסיבת העיתונאים של EA בכנס E3 הקרוב.

גם אתם קיבלתם הרגע תקווה מחודשת לגבי Titanfall? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:01 07.02.2016 | אלכס אלכס (אורח)

    Titanfall הוא משחק היריות ברשת הכי טוב ששיחקתי אי פעם ומבחינתי אין לו מתחרים. הוא מאוד זורם, מאוד כיפי ונותן הרגשה של אין גבול. הסיבה שבגללה כמות השחקנים הצטמצמה מהר היא נטו כי רצו לתאם את המשחקיות לכמה שיותר אנשים ובמילים אחרות מה שהרג אותו היה ה-Smart Pistol שזה אקדח שהוא סוג של איים בוט קטן. בהתחלה הוא נועד לשחקנים מתחילים וכשהם משתמשים בו אז קל להתגבר על כך. אבל לצערי גם שחקנים מנוסים השתמשו בו ולכן הפך את המשחק פשוט ללא מהנה. למשחק עדיין יש קהילה פעילה וטובה וה"קמפיין" שהיה במשחק הקודם אמנם לא היה לשחקן יחיד אבל בהחלט היה מהנה בחוויה שנתן. אפשר גם להבין את חוסר העומק של המשחק הקודם מכיוון שהיה מדובר בסטודיו קטן שרצה להוציא משחק. אומנם לא היה עומק אבל הייתה אחלה משחקיות שלא הייתה כמותה לפני כן.

    כולי תקווה שזה בהחלט יהיה משחק טוב.

  2. 2

    17:06 07.02.2016 | .. .. (אורח)

    היה אחלה משחק, לטעמי הבוטים קצת הרסו את החוויה, בכל מקרה נהדר שיש המשך.

  3. 3

    20:16 07.02.2016 | Or.A Or.A

    מקווה שהמשחק הזה ישרוד יותר, כאילו, אני באמת נהנתי ממנו והמכניקה הייתה מושלמת, אבל משחקיות מאד מאד קצרה.

  4. 4

       | פורסם ע"י