הרשמה

Hearthstone מקבל פורמטים ורוטציה

משחק הקלפים האהוב עובר למגרש של הגדולים

משחק הקלפים של Blizzard יאפשר לנו להכיר את הקלפים החדשים בעזרת שני מצבים חדשים

Blizzard הודיעה היום דרך האתר של Hearthstone על בואם של הפורמטים - שיטה שנמצאת בשימוש במשחקים ותיקים וגדולים כמו Magic: The Gathering. לכבוד זה קיבלנו שני מצבי משחק חדשים שיעשו קצת סדר ויאפשרו לנו בתור שחקנים לעקוב אחרי הקלפים שיוצאים בלי ללכת לאיבוד בדרך. מצבי המשחק החדשים הם Standard ו-Wild Card, כש-Standart יהפוך למצב הנפוץ והתחרותי מבין השניים. השיטה החדשה תעזור בשני מובנים: היא תהפוך את המשחק לנגיש יותר לשחקנים חדשים, והיא תיתן יותר חופש למפתחים ליצור קלפים חדשים ומעניינים. מצב ה-Arena יישאר ללא שינוי גם גישה לכל הקלפים בתולדות המשחק.

Standard

מצב המשחק החדש יתמקד רק בקלפים שיצאו בשנתיים האחרונות, כשהוא דואג לעשות רוטציה לקלפים החדשים שהתווספו למשחק ובכך לעזור לנו להכיר אותם בצורה קלה ונגישה יותר. החל מהאביב הקרוב נקבל הרחבה חדשה, ובמקביל ההרחבות Curse of Naxxramas ו-Goblins vs Gnomes יצאו מהרוטציה והקלפים שלהן לא יהיו זמינים ב-Standard. קלפי ה-Classic, ההוצאה הראשונית שאיתה הושק המשחק, יישארו רלוונטיים לתמיד ולעולם לא יצאו מהרוטציה. הרחבות ה-Adventure שיצאו מהרוטציה יוסרו מהחנות אך נוכל ליצור את הקלפים שלהן בעזרת Dust. המצב החדש יהיה זמין ל-Casual, Ranked ו-Friendly Challenges ויאפשר לשחקנים חדשים לוותר לחלוטין על ההרחבות הישנות יותר.

Wild

Wild מקביל למצב ה-Legacy מ-Magic וייתן לשחקנים את האפשרות להשתמש בכל הקלפים מכל ההרחבות ללא מגבלה. זה אומר שבעתיד תוכלו ליצור חפיסות עם קומבואים מטורפים ושבורים לגמרי, בזמן שב-Standard זה לעולם לא יוכל לקרות. במצב Wild עדיין נוכל להשלים קווסטים ולהתקדם בסולם הדרגות המיועד ספציפית ל-Wild. המשמעות היא שהחל מהחודשים הקרובים, מצב ה-Ranked יתפצל לשני הפורמטים ויאפשר לשחקנים לשחק במצב שיותר מהנה עבורם. Wild יהיה זמין ל-Ranked ו-Casual.

בנוסף לכל זה, שחקנים יוכלו להנות ממספר חפיסות גדול מבעבר (18 במקום 9) כדי להתאים את עצמם למבנה של שני פורמטים נפרדים. שני מצבי המשחק החדשים וההרחבה החדשה (שעדיין לא הוכרזה במלואה) יהיו זמינים באביב הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י