הרשמה

Hearthstone מקבל הרחבה חדשה

ההרחבה תהיה אצלנו עוד השבוע!

הרחבת League of Explorers תתמקד במשימות לשחקן יחיד ותביא איתה 45 קלפים חדשים

חדשות טובות למעריצי Hearthstone! לא מזמן קיבלנו את הרחבת הקלפים המלאה The Grand Tournament שהביאה לנו 130 קלפים חדשים, ובכנס Blizzcon שנערך בסוף השבוע האחרון הוכרז על ההרחבה החדשה לשחקן יחיד: League of Explorers. זו תהיה ההרחבה השלישית לשחקן יחיד אחרי Curse of Naxxramas ו-Blackrock Mountain. ההרחבה תכלול 4 "חדרים" שישוחררו לאורך החודש הקרוב, כל אחד עם מספר אתגרים ובוס, ועם כל אתגר שננצח - נקבל קלף חדש. בסך הכל נקבל 45 קלפים חדשים. כמו עם הרפתקאות קודמות, נוכל לרכוש כל חדר ב-7$ או 700 זהב, ואת ההרחבה כולה ב-20$.

הנושא של ההרחבה החדשה הוא חוקרים אמיצים שמגלים עולמות חדשים ומחפשים אוצרות במקומות לא צפויים. לכבוד זה קיבלנו יכולת חדשה לגמרי הנקראת Discover - יצורים עם Discover יעזרו לנו למצוא את הקלפים שאנחנו הכי צריכים מתוך החפיסה שלנו יתנו לנו לבחור מבין 3 קלפים רנדומליים מתוך מאגר הקלפים הניטרליים וקלפי הדמות שלכם. למשל, קלף עם היכולת Discover a 1-cost card יתן לכם לבחור קלף אקראי מתוך שלושה שעולה 1 מאנה. יצורים מסוימים כמו Arch-Thief Rafaam יתנו לנו לבחור מבין 3 קלפים בלעדיים שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת. תוכלו לקבל הצצה לקלפים החדשים בעמוד הרשמי.

Hearthstone: League of Explorers תגיע אלינו כבר ב-12 לנובמבר, יום חמישי הקרוב, עם החדר הראשון מתוך ארבעה. החדרים הבאים ישוחררו בשבועות הבאים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י