הרשמה

עוד יש תקווה למשחק על דארת' מאול שבוטל

אחת הדמויות המגניבות ביותר של "מלחמת הכוכבים" עוד עשויה לקבל משחק משל עצמה

למרות שבוטל, יוצרי המשחק של דארת' מאול מגיעים עם פרטים חדשים שאולי יניעו את הפיתוח מחדש

אם היינו אומרים לכם שפיספנו משחק שהיה אמור להיות מבוסס על אחת הדמויות האפלות בגלקסיה, הייתם מתאכזבים? גם אנחנו. גם אם אתם לא חזקים ביקום של "מלחמת הכוכבים" בטח יצא לכם לראות את דארת' מאול (Darth Maul) - כנראה הדמות המגניבה ביותר שיצאה מטרילוגיית הסרטים השניה. מסתבר שפעם היה משחק שלם בכיכובו של לוחם הסית' הקשוח, ועוד יש סיכוי שהוא יראה אור.

בצעד מפתיע, אחד העובדים שהיה שותף לפרויקט העלה פוסט ב-Reddit בו הוא עונה על שאלות של אנשים בנוגע לאופי המשחק והכוונות של היוצרים. דן בורת' (Dan Borth) שפתח את הפוסט ב-Reddit, השיב על השאלות של האנשים ברחבי הרשת ולפי איך שזה נראה - המשחק היה אמור להיות משהו מעניין במיוחד. המשחק נעשה בשיתוף פעולה עם LucasArts (שמאז פורקה ונמכרה לדיסני) אך בוטל לפני שהספיק להפוך למציאות.

בפוסט שהעלה, בורת' ציין כי המשחק יעקוב אחרי דארת' מאול בין גילאי 9-11 לפני הפרק הראשון של הסרט. המשחק יחשוף את הסבל והכעס שהצטבר במאול בתור ילד בתקופה שהיה לוחם סית' מתחיל אצל הקיסר פאלפטין.

בורת' דאג להוסיף כי כרגע החברה מנסה לעשות כל מה שביכולתה כדי להחזיר את המשחק. הם אפילו עובדים כרגע על דמו שישוחרר ברשת כדי להראות את הפוטנציאל של המשחק ואולי אפילו לשכנע את דיסני ו-EA לתפוס את המשחק החדש ולהחזיר אותו לחיים.

מה אתם אומרים? הייתם רוצים לראות משחק על הצד האפל של מלחמת הכוכבים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:03 02.12.2015 | Itay Itay (אורח)

    נראה כמו משחק פעולה רגיל. משחק "מלחמת הכוכבים" אחר שבוטל והייתי מעדיף שייצא הוא "Star wars 1313" (מקווה שזה השם הנכון), מין שילוב מעניין של "מלחמת הכוכבים" ו"Uncharted".

  2. 2

       | פורסם ע"י