הרשמה

Star Wars: Battlefront יקבל שרתים יעודיים

עדיין לא ברור איך יעבוד שידוך השחקנים

אחרי תקופה ארוכה של חוסר וודאות, הובהר רשמית ש-Battlefront יעבוד עם שרתים יעודיים

אחד הנושאים הכי בעייתיים כשמדברים על משחקי יריות ברשת, בייחוד על ה-PC, זה סוגיית השרתים: האם המשחק משתמש בשרתים יעודיים (Dedicated Servers) כאשר כל שחקן יכול לבחור את השרת שהוא רוצה להיכנס אליו, או אירוח אוטומטי ;כאשר המערכת פותחת שרת זמני של אחד השחקנים? בד"כ משחקי יריות בוחרים שיטה אחת מהשתיים - או בחירה של שרת מתוך רשימה של שרתים יעודיים, או שידוך אוטומטי בו המשחק משייך אותנו לשחקנים באותה רמה כשאחד מהשחקנים מארח.

אולם, נראה ש-Star Wars: Battlefront יכלול שיטה המשלבת בין השניים. מוקדם יותר החודש נחשף על ידי מנהל הקהילה ב-DICE כי Battlefront לא יאפשר לשחקנים לבחור שרת מתוך רשימה. המסקנה המתבקשת היתה שאירוח המשחק יהיה על גבי השחקנים, אך מסתבר שזה לא המצב. בראיון עם PlayStation Lifestyle, מעצב המשחק הבהיר שעדיין יהיו שרתים יעודיים. "ללא ספק. זה אחד מהדברים הבסיסיים ביצירת חווית אונליין מצויינת למשחק". אז עדיין לא ברור איך בדיוק המערכת הזו תעבוד ותשלב בין שתי השיטות (למשל - איך נוכל להיכנס לשרת ספציפי במקום לאחד שנבחר אוטומטית?) אבל אנו מניחים שהכל יתבהר במהלך הבטא הפתוחה של המשחק בחודש הבא.

Star Wars: Battlefront יושק ב-17 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. הבטא הפתוחה של המשחק תתחיל בחודש אוקטובר לכל הפלטפורמות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י