הרשמה

Pokken Tournament יושק בלעדית ל-Wii U

המשחק יושק ברחבי העולם במהלך 2016

משחק המכות המסקרן מהיוצרים של Tekken יושק בלעדית ל-Wii U בשנה הבאה

סדרת "פוקימון" עשתה היסטוריה עם משחקי התפקידים שהיו כל כך פופולריים שעשו עליהם סדרת טלויזיה מצויירת (ולא להפך), אבל מאז הסדרה המצויירת - המעריצים חולמים על משחק מכות אמיתי שיכניס את הפוקימונים הכי אהובים לזירה ויאפשר לנו לשחזר כמה מהקרבות הגדולים מהסדרה והסרטים. Pokken Tournament בא לעשות בדיוק את זה! זהו משחק מכות שמגיע אלינו מאותו צוות ב-Namco Bandai שאחראי על סדרת Tekken, ואחרי תקופה ארוכה של חוסר וודאות אנחנו יכולים לאשר שהמשחק אכן יגיע גם לקונסולות הביתיות... או אחת מהן לפחות.

Pokken Tournament יושק בשנה הבאה עבור ה-Wii U אחרי שהיה זמין בחצי השנה האחרונה רק באולמות הארקייד ביפן. החדשות הטובות הן שהמשחק יקבל השקה עולמית במהלך 2016 ולא יהיה זמין רק ביפן, אך מצד שני נוכל לשחק ב-Pokken Tournament רק על הקונסולה של נינטנדו. קצת מפתיע שהמשחק לא קיבל גרסת 3DS לאור ההצלחה המטורפת של משחקי פוקימון על הקונסולה הניידת.

כמו שתוכלו לראות בטריילר, Pokken Tournament יכניס שני פוקימונים לזירה תלת-מימדית ובתור שחקנים נצטרך לבחור גם את הפוקימון וגם את המאמן שנותן לו פקודות. הקרבות יתרחשו במרחב די גדול ומזכירים את כותרי האנימה האחרים של Namco כמו Naruto Shipuuden: Ultimate Ninja Storm ו-Dragon Ball Xenoverse.

Pokken Tournament יושק באביב 2016 בלעדית ל-Wii U.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י