הרשמה

למה האלק הוגן נשמט מ-WWE 2K16?

קלטת סקס והערות גזעניות הפילו את המתאבק האגדי מכס המלכות

המתאבק האגדי לא יכלל במשחק WWE 2K16 עקב הערות גזעניות

כל מי שגדל בשנות ה-90' מכיר את האגדה האלק הוגן - המתאבק הכי אהוב, הכי חזק והכי מוכר בהיסטוריה של ההיאבקות. במשך 30 השנים האחרונות, כמעט כל משחק של ליגת ה-WWF וה-WWE כלל את האלק הוגן אבל כל זה נבלם בבת אחת: בהצהרה שנשלחה לאתר Polygon, נאמר כי האלק הוגן הוסר מסימולטור ההיאבקות WWE 2K16 והובהר כי מדובר בהחלטה שהגיעה "מלמעלה", כלומר מארגון ה-WWE ממנו הוגן פוטר בשבוע האחרון. אז מה קרה שהפיל את כוכב ההיאבקות הענק?

בשתי מילים: "קלטת סקס", ובחמש מילים: "קלטת סקס עם הערות גזעניות". בשבוע שעבר הודלפה קלטת סקס של האלק הוגן שצולמה לפני 8 שנים, ובה הכוכב משתמש פעמים רבות במילה "כושי" ואף מגדיר את עצמו כגזען. הקטע המצחיק הוא שעצם פרסום קלטת הסקס כבר הפך לעניין שבשגרה בהוליווד ולא היה אמור להשפיע על הקריירה של הוגן - אבל על הערות גזעניות פשוט אי אפשר לסלוח. ארגון ה-WWE לא רק פיטר את הוגן, הוא אף מחק כל זכר לקיומו כולל הסרת הפרופיל שלו מהאתר הרשמי.

כדי שתבינו את גודל המהפך - רק בשנה שעברה נמכרה גרסה מיוחדת של WWE 2K15 בגרסת "Hulkmania" עם כרטיס חתום של הוגן, פסלון בדמותו ושני סקינים בלעדיים שלו בתוך המשחק.

מה דעתכם על הפיטורים של הוגן? האם התגובה כלפיו היתה מידתית או מוגזמת?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י