הרשמה

נתוני המכירות של Final Fantasy VII Rebirth נחשפו והם מביאים סיבה לדאגה

נתוני המכירות היחידים של Final Fantasy VII Rebirth מצביעים על כשלון בקנה מידה חסר תקדים - אז למה אנחנו לא קופצים להספיד עדיין את הסדרה?

שגעון ווירטואלי

כש-Final Fantasy VII Rebirth  יצא לפני כחודש, הוא קיבל שבחים מכל כיוון - מעריצים ומבקרים כאחד. למרות שנדמה כי הוא היה מיועד להיות הנוקאאוט ש-Square Enix כל כך צריכה אחרי כשלונות כמו Foamstars, החברה באופן חריג לא מעדכנת נתוני מכירות של המשחק והנתונים היחידים שכן בחוץ, לא ממש טובים.

אחרי שבשבוע הראשון שלו מכר "רק" 262,656 יחידות פיזיות בחנויות ביפן, בשבוע השני המכירות שלו התרסקו ביותר מ-90% ועמדו על 287,138 יחידות. מאז הנתונים לא עודכנו, מה שמצביע על בעיה חמורה בהשוואה לשני המשחקים האחרונים בסדרה. Final Fantasy 16 לדוגמא מכר כבר בשבוע הראשון שלו 336,027 יחידות בחנויות ביפן, ואחרי חמישה ימים קיבלנו עדכון כי המשחק מכר מעל ל-3 מיליון יחידות פיזיות או דיגיטליות. המצב של המשחק הראשון בסדרת הרימייקים בכלל שם את ההמשך באור שלילי, כש-Final Fantasy VII Remake מכר בשבוע הראשון 702,853 יחידות ביפן ואחרי 11 יום קיבלנו עדכון שמכר בשלושת הימים הראשונים שלו בשוק מעל ל-3.5 מיליון יחידות.

יכול להיות, בעיקר לנוכח חוסר העדכון במספרים כבר חודש שלם, שהמשחק לא מוכר כמו שציפו. זה אפילו הגיוני. אבל לדעתנו יש כאן מגמה אחרת שמשפיעה על המשחק הרבה יותר. כזכור המשחק הושק באופן אקסקלוסיבי לחלוטין ל-Playstation 5 ואפילו לא זמין כרגע למחשב. אין לנו ספק שאם המכירות שלו באמת לא טובות - זאת תהיה מבין הפעמים האחרונות שנראה משחקים מושקים כאקסקלוסיבים לגמרי מבלי יציאה למחשב ביום השקתם. בנוסף יש כאן עוד מגמה, והיא שככל שהזמן עובר אנשים קונים בעיקר עותקים דיגיטלים. אין לנו מספיק ידע מאחורי הקלעים כדי לקבוע בוודאות, אבל אם חברות כמו Remedy טוענות כי השקה דיגיטלית בלבד חוסכת עלויות ולנוכח מספרים נמוכים יחסית מהחנויות הפיזיות אפשר להבין לאן הרוח נושבת.

עוד אין מספיק מידע כדי לקבוע בוודאות מה המצב של Final Fantasy VII Rebirth, ומה צופן בעתיד הסדרה, אך ניכר כי אנחנו מתקרבים לסוף עידן האקסקלוסיביות המוחלטת ואיתו גם סוף עידן ההשקות הפיזיות לחלק גדול מאוד מהמשחקים. יצא לכם כבר לשחק במשחק? לא מבינים מה נסגר עם נתוני המכירה? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י