הרשמה

פצצת אטום: מקור אמין טוען כי קיליאן מרפי ישחק את הנבל ב-Far Cry 7

הקונספט המודלף של המשחק השביעי בסדרה גם ככה היה נשמע מעניין - ועכשיו כמות העיניים עליו גדלה כפליים

כן כן אנחנו מוכנים

את העובדה שסדרת Far Cry של Ubisoft לא תלך לשום מקום בקרוב למרות שהיא כבר 20 שנה בחיינו קיבלנו, וגם את העובדה שהפורמלה המוצלחת שלה לא תשתנה יותר מדי קיבלנו - ולכן לא ציפינו שיהיה משהו שידליק אותנו ואת כל האינטרנט למשחק השביעי, והנה - הוא קרה ובגדול.

המדליף j0nathan, שכבר קלע בעבר למידע ספציפי לגבי משחקי יוביסופט במה שאפילו מתחיל להראות כמו שיתוף פעולה שיווקי מכוון, טוען כי במשחק הבא בסדרה הפופלארית שמתגאה בנבלים האייקונים שלה ישחק כוכב "אופנהיימר" ו"פיקי בליינדרז" - קיליאן מרפי (Cillian Murphy) בתפקיד הנבל המרכזי. במקבץ תמונות שהעלה לטוויטר נראתה גם תמונה של דינמיט עם הכיתוב "72" עליו, במה שרומז כי הדלפה של לפני שנה נכונה. לפי ההדלפה, במשחק משפחתו של הגיבור הראשי נחטפת, ועליכם לשחרר אותה עד 72 שעות בזמן המשחק שמתורגמות ל-24 שעות אמיתיות. במידה ולא הצלחתם הפסדתם במשחק ותאלצו להתחיל מחדש כדי להגיע לסוף בו כל המשפחה משוחררת. מצד שני, יתכן שמדובר גם ברמיזה לכך שנקבל הכרזה כלשהי מטעם יוביסופט ב-72 שעות הקרובות, אך יותר הגיוני לשער שהכרזה רשמית תגיע באירוע ה-Ubisoft Forward ב-10 ביוני.

כרגע עוד אין מידע על איפה המשחק יתרחש והאם ההדלפות האלה אמיתיות, אך העבר של המדליף בשילוב העובדה שאירוע הקיץ של יוביסופט קרוב מאוד גורמים לנו להאמין שאנחנו נקבל את כל המידע הרלוונטי שם. מה המשחק האהוב עליכם בסדרה? ויותר חשוב - מי הנבל האהוב עליכם? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י