הרשמה

פרטים ראשונים על Assassin’s Creed: Hexe בתקופת ציד המכשפות דלפו לרשת

Assassin’s Creed? יש. תקופת ציד המכשפות? יש. מבוסס על קונספט להמשך רוחני לAssassin’s Creed- 2 מהיוצר המקורי של סדרת המשחקים? אנחנו כל כך בפנים

אי אפשר להרוג רעיון

סדרת Assassin’s Creed אמנם כבר לא מחזיקה באותו שם מפואר שהיה לה לפני עשור, אך היא עדיין מספיק מעניינת כדי ש-Ubisoft ימשיכו לתחזק אותה באופן כמעט שנתי, ולוודא שמרבית מכוח האדם שלה עובד עליה. למרות שהחברה שמה את התקוות שלה כרגע במשחק המתרחש ביפן שאמור לצאת השנה ובמשחק לטלפונים המתרחש בסין, דווקא הפרטים הראשונים על המשחק שאחרי שני הפרוייקטים האלה נשמעים כאילו הם יביאו ניצחון לסדרה הוותיקה - וגם סוף טוב לאחד הפרוייקטים המבוטלים הטובים ביותר שראינו.

1666: אמסטרדם הוא פרוייקט מבוטל לדור הקונסולות של ה-PS3 וה-Xbox 360 מהיוצר של סדרת Assassin’s Creed פטריס דזילטס (Patrice Désilets). המשחק בוטל לאחר שנים של פיתוח עם סגירת הסטודיו, והיוצר עבר לעבוד על Ancestors: The Humankind Odyssey ובכך החזון למשחק בסגנון Assassin’s Creed עם כוחות על טבעיים בתקופת ציד המכשפות באירופה מעולם לא ראה אור. עם הפרטים הראשונים שדלפו לרשת לגבי Assassin’s Creed Hexe, משחק שקיבל טיזר לפני שנתיים מבלי שום מידע נוסף עליו, נראה שיוביסופט הבינו את הפוטנציאל הטמון ברעיון והולכים איתו קדימה.

בסרטון שנשלח ל-Insider Gaming גיבורת המשחק אלסה בורחת מחיילים גרמנים הלבושים בבגדים של המאה ה-16, ומשתמשת בכישוף כדי להשתלט על חתול מקומי ובכך להסיט את תשומת לב של החיילים. בניגוד לאמסטרדם, נראה כי העיר חשוכה והאווירה מתוארת כקודרת - יותר מתאים לתקופת ציד המכשפות. בנוסף, מנגון הפחד מהרחבת Jack The Ripper של Assassin’s Creed Syndicate יחזור במשחק, ולמען האמת הוא נשמע מתאים כמו כפפה ליד לתקופה. המשחק מתואר גם כהרבה יותר לינארי מהמשחקים האחרונים בסדרה, עם מעט מאוד אלמנטים של עולם פתוח - שינוי מרענן לדעתינו.

המשחק צפוי להיות רחוק מאיתנו, כשכרגע הערכות הן שהוא יגיע רק בסביבות 2026. למרות שמבאס להתרגש כבר עכשיו למשחק כל כך רחוק, אין מנוס כשמדובר בקונספט כל כך מגניב לסדרה שאנחנו למרות הכל עדיין אוהבים. מה המשחק האהוב עליכם בסדרה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י