הרשמה

עוד רגע כאן? Hades II יעבור סבב "בדיקות מאמץ" בקרוב

כותר ההמשך מתקדם צעד נוסף לעבר השקתו

זה אולי אחד המשחקים שאני הכי מחכה להם השנה, מיד אחרי Metal Gear Solid Delta

שנת 2024 יכולה להסתכם מבחינתי בשלושה משחקים: Metal Gear Solid Delta שאני מאוד מקווה שאכן ייצא השנה, Black Myth: Wukong שיוצא השנה והולך להיות כמעט בוודאות גם משחק השנה (לא רוצה להתרברב אבל אני מאלה ששיחקו בו לא מעט בזכות הדמו המדהים שלו בגיימסקום האחרון) ומיד אחריהם יש איך לא את Hades II, שהוא ללא צל של ספק אחת מההשקות היותר מרגשות שאמורות להתרחש השנה, אפילו שבסופו של דבר מדובר רק בהשקת "Early Access" וממש לא במשחק המלא.

כותר ההמשך של משחק הרוגלייק עטור השבחים והפרסים של חברת Supergiant נחשף לראשונה עוד בשנת 2022, וכעת הוא מתקדם צעדים משמעותיים לקראת השקתו הראשונית בסטים. אמש פרסמה מפתחת המשחק באתר שלה כי היא פותחת את שעריה לרישום עבור סבב "בדיקות המאמץ" של המשחק, שיאפשר למספר מצומצם של שחקנים לקבל טעימה ראשונה ומרגשת במיוחד ממה שעתיד להיות Hades II. המטרה המרכזית של המפתחת בסבב הבדיקות הזה הוא לאשר שהמשחק יציב ותקין לקראת השקתו בסטים במסגרת "גישה מוקדמת". למקרה ותהיתם, אגב, גם אתם יכולים לנסות את מזלכם ולהירשם לגישה המוקדמת של סבב בדיקות המאמץ ישירות מהעמוד של המשחק בסטים.

בפוסט הרשמי של Supergiant בנושא בדיקות המאמץ נחשפו כמה פרטים מעניינים, בהם העובדה שסבב הבדיקות עצמו צפוי להימשך לפרק זמן של "יותר משבוע", עד חודש, לא יותר. מעבר לכך נחשפו גם דרישות המערכת הנדרשות על מנת להשתתף בסבב הבדיקות, וכאן אולי תשמחו לדעת שבדומה לקודמו, גם Hades II יהיה מסוגל לרוץ על טוסטר (בפוסט אפילו צוין שאפשר לשחק בסבב הבדיקות על גבי סטים דק).

מבחינת התוכן של המשחק בזמן סבב בדיקות המאמץ נראה כי הוא הולך לכלול את "אזור המשחק המרכזי הראשון", שיציג לנו בין היתר כמה מהדמויות שילוו אותנו לאורך המסע שלנו. Supergiant הגדילה לעשות וציינה שעקב שינויי המבנה בין גרסת הבדיקות לגרסת הגישה המוקדמת שתושק זמן מה לאחר מכן, ההתקדמות של השחקנים בגרסת הבדיקות לא תמשיך איתם הלאה והם יאלצו להתחיל את המשחק מחדש אם וכאשר יתחילו לשחק בגרסת הגישה המוקדמת.

לא יודע מה איתכם אבל עבורי כל הדבר הזה מאוד מרגש, בעיקר כי אני יודע כמעט בוודאות שאין הרבה תרחישים שבהם תחילת דרכו של Hades II תהיה רעועה או בעייתית. Supergiant היא אחת מהמפתחות שאני יותר מעריך ואוהב בתעשייה המדהימה הזאת, ואני כל כך שמח שבקרוב נוכל כולנו להנות מעוד תוצר משובח שלה.

מה איתכם? האם תנסו את מזלכם ותירשמו לבדיקות המאמץ? האם תרכשו את המשחק ברגע שהגישה המוקדמת תתחיל? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י