הרשמה

נשיא Blizzard לשעבר מציע להשאיר "טיפ" למפתחי משחקים

מה קראתי הרגע?

הקרוסאובר שלא ידענו שאנחנו שונאים: טיפים וגיימינג

כן, קראתם את נכון את הכותרת. נשיא Blizzard לשעבר - מייק יאברה (Mike Ybarra) שיתף בחשבון הטוויטר שלו ברעיון שיושב אצלו בראש כבר שנים. על פי הציוץ שסחף הרבה מאוד תגובות, יש משחקים שבסופם אתה נשאר ירא כבוד מהעבודה המטורפת שהמפתחים עשו וכמה שהמשחק היה מדהים (עד כדי הרגשה של ריקנות קטנה בסיום המשחק ואני מסתכל עלייך Red Dead Redemption 2). על פי יאברה, "בסופם של משחקים כאלה אני לעיתים חושב 'הלוואי שהייתי יכול לתת לחבר'ה האלה עוד 10 או 20 דולר בגלל שהמשחק היה שווה יותר מה-70 שכבר שילמתי והם לא ניסו לסחוט ממני עוד כסף כל שניה.'"

יאברה ממשיך ואומר: "[אני מדבר על] משחקים כמו HZD, GoW, RDR2, BG3, Elden Ring וכו' אני יודע ש-70 דולר זה כבר הרבה מאוד אבל הייתי מקווה שתיהיה את האופציה הזאת בסוף המשחק. חלק מהמשחקים הם מיוחדים." בגדול, אני באמת חושב שיש משחקים מיוחדים שמשאירים בשחקן איזשהו חותם או הרגשה מיוחדת. אבל יש ברעיון הזה של אברה אוקסימורון, הרי אני רוצה לתמוך במפתחים בגלל מה שהם עשות אבל גם בגלל שהם העריכו את ההשקעה הכספית שלי ולא דחפו אותי להוציא עוד כסף, אבל מצד שני הם משאירים לי כפתור להשארת טיפ, זה קצת נוגד אחד את השני.

על פניו אני מסכים מאוד עם הרעיון שאנחנו כשחקנים צריכים לתמוך ולעודד את המשחקים והמפתחים שאנחנו אוהבים, אבל אני לא חושב שהאופציה להשארת טיפ היא האופציה הנכונה והבריאה ביותר לתעשיה. אני מבין מאוד את הכוונה של מייק וזה קצת מפתיע אותי לשמוע את זה ממי שהיה נשיא של אחת ממפתחות המשחקים הגדולות ביותר. נכון, אולי BG3 לא מנסה לחלוב ממני כסף כשחקן עם כל מיני מיקרו רכישות אבל הרעיון שבסוף הקרדיטים יחכה לי כפתור שחצי נותן לי את האפשרות וחצי דורש ממני לתת טיפ מרגיש לי כמו משהו שהורס חלק מהחוויה. לפי דעתי, אפשר לתמוך במפתחים בדרכים אחרות בין אם זה לספר על המשחקים שאהבתם (כמו שאנחנו עושים כאן) או לנסות משחקים אחרים של הסטודיו ובכך לתמוך בהם כלכלית כדי שימשיכו לעשות את מה שאתם אוהבים. 

מה דעתכם על הנושא? האם אתם בעד או נגד? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:01 16.04.2024 | רנדומלי רנדומלי (אורח)

    שהחברה תשאיר טיפ למפתחים שהוציאו כזה משחק טוב... מה נסגר.
    איפה הפסקנו להביע הערכה לעובדים טובים?
    הלקוח מרוצה? תתנו בונוס למי שדאג לזה.

  2. 2

    12:25 16.04.2024 | king25 king25

    אהבתי מאוד

  3. 3

    12:25 16.04.2024 | king25 king25

    לייק

  4. 4

    12:26 16.04.2024 | king25 king25

    לייק

  5. 5

       | פורסם ע"י