הרשמה

כן, זה קורה: מצב גוף-ראשון יגיע ל-Fortnite בהמשך השנה

אחרי שנים של בקשות מהמון מעריצים, Epic אישרו כי המצב המבוקש יגיע למשחק שממשיך להגדיר מחדש את ג'אנר הבאטל רויאל

זה קורה, מתישהו

למרות שלא יוצא לנו להתעסק הרבה באתר במשחק שהוא כבר הרבה יותר מרק משחק - Fortnite, תהיו בטוחים שהמון זמן מסך שלנו כן הולך על המשחק המתחדש של Epic Games, שקיבל לאחרונה את אחד העדכונים הכי מרעננים שלו. אתמול במהלך כנס ה-GDC הציגה Epic חשיפה לשינויים הצפויים במנוע של המשחק - ובמסגרתם גם את אחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר.

לקראת סוף הלייב בן השעה ועשרים (בערך בשעה ושתי דקות), הציגו לנו שינויים במצלמה שאפיק שואפת להשיק עוד השנה בכמה מהמשחקים שלהם. לאחר כמה מבטים על דברים מעניינים כמו מצב דו מימד ל-Fall Guys, קיבלנו מבט קצר למצב גוף-ראשון מתוך הגרסה האחרונה של Fortnite. ראוי לציין שזווית המצלמה החדשה לא תהיה זמינה במצב הבאטל רויאל של המשחק, אלא רק למצבי ה-Creative השונים שלו. בתחילת המצגת המשבצת עם העדכון הייתה מסומנת רק בסוף השנה הנוכחית, כך שמי שציפה לשחק במצב כבר בחופש הגדול יצטרך לחכות לחנוכה.

כזכור, בתצוגת כוח חסרת תקדים הוצג אתמול באירוע Marvel 1943: Rise of Hydra, שהתבלבלנו לחלוטין בפעם הראשונה שראינו אותו בין משחק לבין מציאות. נראה שעם מנוע משחק כזה, העובדה שהם מצליחים להשאיר את Fortnite רלוונטי כמעט לנצח והברית החדשה שלהם עם דיסני - Epic Games בדרך הבטוחה להיות אבן ייסוד בתעשייה. מופתעים מכמה עמוקים השינויים בעונה האחרונה של פורטנייט? מה הנשק החדש האהוב עליכם? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י