הרשמה

ביקורת: Crysis 2

נאנו-סוויט?

ad banner

 מאת: אייל לנצמן

מפתחת: Crytek
מפיצה: EA
תאריך יציאה: 22.3.11
פלטפורמות: PC, X360 , PS3

Crysis 2 הוא המשחק הכי מדובר של השנה, הודות למנוע הגראפי החדש והנוצץ שלו. למרות תג המחיר הגבוה - 60 דולר בגרסת המחשב - הוא שבר שיאי מכירות ב-EA עוד לפני ההשקה. אתרי המשחקים, מגזינים וגיימרים מתלהבים כמו ילדים קטנים. אבל האם יש בסיס להייפ המטורף?

ad banner

כדי להבין טוב יותר את השאלה, נתחיל, איך לא, עם סיפורה של Crytek. בשנת 2004, בעיצומו של המאבק id ל-Valve על כותר הפעולה של השנה, מגיח Far Cry (הציון שלנו: 91) משום מקום ומעניק ל"קרייטק" מעמד של כוכבת בין לילה.

Far Cry היה בזמן שהוא יצא חוויה מדהימה. המנוע הגראפי המרהיב נוצל כהלכה באמצעות סביבות טרופיות פתוחות ויפהפיות, האויבים האנושיים היו פעילים ולא פראיירים, והשלבים מלאים באקשן ביבשה, בים ובאוויר. לכן לא מפתיע שהתלהבתי מאוד כששמעתי לראשונה על Crysis, שאמור היה להיות קפיצת מדרגה, במיוחד אחרי ש-Crytek כבר קבעה נוכחות בשוק והתבססה כלכלית.

אבל שאיפות לחוד ומציאות לחוד. תקציב גדול ושיווק מפוצץ לא בהכרח הופכים משחק לטוב יותר מקודמו, או אפילו לשווה ערך לו. כן, היו ב-Crysis מספר דברים מעניינים, אבל עד היום אני לא מצליח להבין איך הצליח חלק גדול מהעולם להתעלם מהמנוע הכבד עד בלתי נסבל ומהשלבים חסרי ההשראה.

ad banner

היום אנחנו ארבע שנים אחרי, ונדמה שבקרייטק למדו דבר או שניים מהביקורת שכן הצליחה לבלוט בין הררי התשבוחות. התוצאה היא "קרייסיס 2": משחק יפייפה וזורם הרבה יותר, שמוותר על הסביבות הפתוחות של קודמיו בעבור משחקיות סטנדרטית יותר וריגושים מתוסרטים באיכות הולכת וגדלה ככל שהמשחק מתקדם.

הטוב:

 

 

  • מנוע גראפי מדהים, שלשם שינוי גם עובד חלק
  • מולטיפלייר איכותי 
  • החצי השני של הקמפיין הארוך מעניין ומלהיב... 

הרע:

 

 

 

  • ..אבל עד אז הוא בינוני לגמרי
  • מתוסרט יתר על המידה
  • אויבים אנושיים מוגבלים
  • העלילה לא נכתבה על ידי רב אמן בתחום הסיפורת 
  • 60 דולר?!
והאכזבה:
  • אין צבים לבעוט בהם

 

אין נביא בעורו

סיפור העלילה מתרחש בניו יורק של 2023, וקשור בקשר רופף אל התרחשויות Crysis המקורי. שלוש שנים אחרי הפלישה הגדולה, העיר האמריקאית הכי קוסמופוליטית נמצאת תחת מתקפה ומפונה מתושביה. בניסיון להשיג מידע הכרחי ללחימה ביצורים המגעילים, הצבא מנסה לאתר מומחה בשם ניית'ן גאולד.

בסצנת הפתיחה, Prophet, אחד מהחבר'ה שעמדו לצידכם במשחק הראשון, מקריב את עצמו כדי להעניק כוח יוצא דופן לדמות החדשה שלכם, אלקטרז. הכוח הזה הוא כמובן הגרסה המחודשת של חליפת הנאנו המפורסמת.

שוב נכנסים לתמונה כוחות מסתוריים, הפעם בדמות חיילי ארגון צבאי בשם C.E.L.L שרודפים אתכם במטרה לשים ידיים על החליפה. מכאן ועד הפגישה עם גאולד כל מה שתעשו זה לפוצץ לכולם את הצורה, ואחר כך העלילה ממשיכה בכיוון סתמי, עם טוויסטים צפויים, על רקע "מלחמה גורלית" על כדור הארץ. בחלקים מסוימים היה לי קצת קשה לעקוב אחר הפרטים, אולי משום שבקרייטק ניסו להקנות לסיפור גוון מסתורי ככסת"ח על חורים עלילתיים.

I LOVE NY

המפתחים יודעים טוב מאוד שאם בפלישת חייזרים עסקינן, המטרה, בראש ובראשונה, היא ליצור אווירת הרס אמיתית. וזה בדיוק מה שהם עשו עם ניו יורק של העתיד הלא רחוק. את הג'ונגלים של המשחקים הקודמים החליף מה שמכונה על ידי Crytek "הג'ונגל האורבני". מבני ענק הרוסים, מכוניות הפוכות פזורות לאורך הכבישים ועמודי תאורה שנפלו הם דבר שבשגרה בעולם הכמעט פוסט-אפוקליפטי ש"קרייסיס 2" מציג.

כמובן, דבר מזה לא היה משכנע אלמלא הסביבה הייתה מוצגת במנוע גראפי משכנע. בדרך כלל אני מעדיף לדבר על המשחקיות ודוחק את הרשמים שלי מהגרפיקה לתחתית העמוד, אבל בואו לא נעבוד על עצמנו - הסיבה העיקרית שאנחנו משחקים ב"קרייסיס 2" היא איך שהוא נראה.

עד עכשיו, כל משחק של Crytek הביא איתו מנוע חדש וחזק, ו-Crysis 2 לא חורג מהתבנית. המנוע שהפעם משרת המשחק היא הגרסה השלישית של ה-Cryengine, שתומכת בשורה ארוכה של אפקטים. אך האם הסרטונים המרשימים שהציגו לנו הם באמת יותר מסתם רינדור מפוברק?

הקונסולות האלה, ימח שמן!

עם פרסומם של פרטים חדשים לגבי המשחק והטכנולוגיה שבבסיסו, החלה מהומה רבתי סביב ההחלטה של קרייטק לפתח את Crysis 2 גם לקונסולות. כגיימר שמאוד רוצה לראות התעשייה מתקרבת לגביע הקדוש של הפוטוריאליזם, קצת התאכזבתי לראות את סרטון ההדגמה שבו הראתה החברה איך היא יישרה קו בין שלוש הפלטפורמות, כך שהמשחק יראה אותו הדבר כמעט בכולן, עם יתרון קל ל-PC.

עכשיו - אחרי יציאת המשחק - אני יכול לומר שלשחקני המחשב אין שום סיבה לדאגה. המחזיקים מחשב חזק, שיכול להריץ את המשחק על רמת פירוט גבוהה, יהנו ממראה מרשים הרבה יותר מבעלי הקונסולות. הבעיה עם גרסת המחשב של "קרייסיס 2", לפחות כרגע, היא חוסר התמיכה המוחלט שלה ב-DirectX 11, מה שמשאיר את מי שקנה כרטיס מסך שמשתמש בטכנולוגיה קצת מאחור (המשחק רץ עדיין על DX9 המיושן) עד ליציאתו של טלאי מתקן.

בתור "פרוצת גראפיקה" גאה (אבל לא בעל מחשב מתקדם במיוחד), היו לי לבטים רבים האם לשחק בו על הפי.סי. או על ה-360. בסופו של דבר הלכתי על גרסת האקסבוקס, כיוון שרציתי לקבל חוויה קצת יותר סינמטית.

לראות את ניו-יורק ולמות

אחרי כל הפרטים היבשים, בואו נגיע לעניין. "קרייסיס 2" הוא המשחק היפה ביותר שראיתי גם על הקונסולות (Killzone 3? פחח) וגם על המחשב (Unreal 3.975? בואו נראה משחק שרץ עליו, קודם). סביר להניח שהוא גם ישמור על התואר הזה, לפחות עד שמתחרה ראוי, אולי Battlefield 3, יגיע.

כל הטקסטורות נראות נהדר, כל אובייקט בעולם המשחק מפורט עד לפיקסל האחרון, והמנוע מצליח להרשים גם בסביבות פנים וגם ביציאה החוצה. המנוע של קרייטק יודע לשחק היטב משחקי תאורה, והמעבר מסביבה חשוכה למוארת מעולם לא נראה טוב יותר. הצללים, פיצוצים, המים הזורמים, האש ואפילו הגיצים נראים מצוין.

וכל זה עוד על ה-360. אני יכול להמשיך לדבר על אפקטים מפוצצים ולהשתמש בכמות עצומה של תארים, אבל עדיף שפשוט תשחקו בו בעצמכם ותיווכחו. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהפוטוריאליזם המיוחל שהזכרתי, והמנוע לא מהווה איזו קפיצת מדרגה טכנית גדולה, אבל הוא כן פער לי את הפה יותר מפעם אחת במהלך המשחק.

Lots o'Guns

בסופו של יום, גם מנוע גראפי אלוהי לא מספיק כדי להחזיק משחק שלם על הכתפיים. ואכן, למרות שעל הנייר יש לקמפיין של "קרייסיס 2" כל מה שצריך בשביל להצליח, הוא עדיין לא מהווה חוויה יוצאת דופן.

הדבר הראשון בו הבחנתי כשקיבלתי את השליטה על אלקטרז הוא כמה זו השתפרה. זה אומר שהכפתורים מגיבים מהר יותר לפעולות שלי, הנשק נע באלגנטיות יחד איתי, וכל הממשק והתנועה מרגישים טוב יותר. הארסנל הרחב שמציע המשחק תורם גם הוא. לאורך המערכה לשחקן יחיד תמצאו עצמכם משתמשים ברובה ציד אוטומטי, סוגים שונים של מקלעים, רובי צלפים מדויקים והמון רימונים (כולל משגרים).

חבל היה לי רק שההשפעה של הבחירה בכלי נשק מסוימים מזערית, ואין לה כמעט שום קשר לסגנון המשחק שלכם. רוב הזמן פשוט נצמדתי לנשק שלו הכמות הגדולה ביותר של תחמושת והסתדרתי.

נאנו 2.0

הגרסה החדשה של חליפת הנאנו, פיצ'ר המשחקיות המרכזי ש-Crysis הראשון הביא אתו, לא עושה שום דבר חדש. במקום זה, המפתחים בחרו לפשט את העסק והשמיטו ממנה שני כוחות. כששמעתי על זה לראשונה, בכיתי קצת בלילות, אבל מסתבר שזו ההחלטה הכי טובה שקרייטק עשתה.

את המנשק המעגלי המעצבן, שקטע פעם אחר פעם את קצב המשחק המהיר שאפיין את קודמיו (בנושא הזה יש עוד מה ללמוד מ-Bioware), החליפו שני כפתורי הכתף של ה-360, שמפעילים את כוח ה-Stealth שהופך אתכם לדני דין ואת ה-Strength, שהופך אתכם לדיוק ניוקמים שרמנטיים וחסינים לכדורים, אם כי קצת איטיים יותר.

שני הכוחות האחרים יצאו מהחליפה כך שניתן יהיה לבצע אותם באופן ספונטני יותר: כעת, בשביל קפיצה לגובה מטורף כל שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ ולהחזיק את מקש הקפיצה, והריצה עם הדמות מתבצעת דרך החזקת הסטיק לחוץ כלפי מעלה, כמו בשאר משחקי הפעולה הקונסוליים.

משבר בעיצוב השלבים

בתור חייל העל והמושיע האחרון של הפלנטה, המשימות מרובות, ולכן תקבלו הדרכה קולית בכל פעם שתגיעו לנקודת שמירה ובדרך ליעד חדש. אולם נדמה שהמשחק מנסה להכניס אתכם לאווירת המדע הבדיוני קצת יותר מדי בכוח, ומזלזל בכושר הקריאה שלכם. למה אני צריך לשמוע מהו היעד הבא שלי בקול רובוטי שנשמע כאילו הוקלט באמצעות תוכנת זיהוי הקול שבאה עם Windows?

כבר בהתחלה תיזרקו היישר אל האקשן. בשלב הראשון תתבקשו לעבור איזור מלא בחיילי C.E.L.L. מפחידים. זה נחמד מאוד להשתמש בפעם הראשונה בחליפת הנאנו - האפשרויות נראות בלתי מוגבלות בדרך אל היעד. תוכלו להסיח את דעתם של אויבים ולהתחמק מהם, להתגנב מאחוריהם ולהפתיע אותם או להפעיל את מצב ה-Strength ולכסח טוסיקים.

הבעיה מתחילה כשכל זה מתחיל לחזור על עצמו. המפות של Crysis 2 קטנות בעשרות מונים מאלה של קודמו. השלבים מגבילים אתכם בנתיבי ההתקדמות שאתם יכולים לבחור, והאיזורים הנרחבים שראינו בכל משחקי החברה עד היום נעלמו. במקום לחסל אויבים שמוקמו במגדלי שמירה או לקפץ מעל בניינים, השלבים הראשונים ב"קרייסיס 2" יציגו בפניכם מסלול משעמם, שבמקרה הטוב פשוט יכלול מספר גבוה יותר של אויבים להרוג בדרך לנקודה הבאה.

חייל בן חורין

משימות הצד, ואיתם חופש הפעולה, נעלמו. זה לא אומר ש"קרייסיס 2" משחק כמו Shooter מסדרונות סטנדרטי: האפשרויות שמעניקה חליפת הנאנו עדיין משפרות את המצב. למרות זאת חבל על המפות הפתוחות, כי החופש לעשות מה שבא לכם היה הצד החזק של Crysis. אם החופש היה מוקרב טובת התפתחויות מרתקות בעלילה, כמו נניח ב-Half Life, הייתי אומר - מילא. אבל זה לא התרחיש כאן.

"קרייסיס 2" מנסה לפצות בהכנסת תכונה חדשה לקלחת. בכל רגע נתון תוכלו להפעיל בלחיצה את ה"ראיה הטקטית", שממפה עבורכם את כל השטח הנראה - מיקום האויבים, היעד שלכם והיכן תוכלו למצוא מאגרי תחמושת ונשק. הפעם ניתן גם לשדרג את הציוד שלכם דרך "זרזי נאנו" שיפלו מגופו של כל חייזר מת, השיטה של המשחק לתגמל אתכם על הריגות. אלו תוספות מבורכות, אבל אין בהן כדי לשנות את המשחקיות יותר מדי.

מתוסרט עד הקצה

השלבים המוגבלים הם לא תמיד חיסרון, ובזכותם השחקן זוכה לכמות אדירה של אירועים מתוסרטים מרשימים. "קרייסיס 2" מתאמץ מאוד להעביר את סיפור העלילה שלו לכל אורך הדרך מנקודת מבטו של אלקטרז, עד התעלמות בוטה מפעולותיו של השחקן. כך קרה שנכנסתי למצב Stealth,המשכתי כמה מטרים ופתאום, במה שהוא המפגש הראשון עם החייזרים, אחד מהם תפס וחנק אותי משום מקום, כי ככה התכוונו היוצרים שיקרה.

עם זאת, רוב האירועים עובדים לא רע. אוטובוסים מתנגשים, חייזרים שמשליכים חיילים מסכנים למרחק קילומטרים - כל אלו, בליווי סביבות המשחק והגראפיקה, ומנקודת המבט שלכם, מעבירים את הרושם הראוי. ברגעים מסוימים כמעט ולא היה לי אכפת לי ששללו ממני את החירות. כמעט.

מה שכן, וזו תופעה ותיקה שתוקפת כבר שנים הרבה משחקים, המפתחים השתמשו קצת יותר מדי בפתרונות מסוג "דאוס אקס משינה" (או "היד הנעלמה" של התסריטאי), דברים שפשוט קורים משום מקום מבלי להכין להם את השטח כמו שסרט טוב היה עושה, ואפילו ברמז דק. 

עקומת כיף מטפסת

לא נהניתי מחציו הראשון של "קרייסיס 2". במשך בערך ארבע שעות ישבתי מול המסך וניסיתי להבין מתי יתחיל הכיף. נתיבי ההתקדמות היו צרים ואפורים, וגם הסביבות הפתוחות יותר שנתלקתי בהן לא מימשו את הפוטנציאל. מנגנון הרס הסביבות המבריק של המשחק הראשון ברח לו, ואפשרות לקיחת מחסה אין, אז הכיף הסתכם רק ביריה בחביות נפץ ליד אויבים - שום דבר שלא עשיתי שוב ושוב בעשר השנים האחרונות.

החצי השני של המשחק הוא סיפור אחר לגמרי. המשימות נשארו אותן משימות (השמד שלושה תאי ליבה כאן, עצור את המתקפה שם) אבל במעבר חד, התחלפו אותם השלבים המשעממים במאבקים אימתניים מול חייזרים. חלק מזה ודאי נובע מכך שהם אקזוטיים וחזקים יותר מחיילים אנושיים, ואולי גם מהבינה המלאכותית העדיפה שלהם.

כן, בקרייטק התקשו לפתח A.I. משכנע לחיילים שמולכם. פעמים רבות אויבים ינועו במעגלים ויאפשרו לכם לעבור באמצע, יתעלמו מקיומכם לגמרי או ישארו עיוורים אל מול הרצח הקר של חבריהם שנמצאים מטרים לידם. בפעמים אחרות, כנראה שמייד לאחר לגימת משקה אנרגיה קריר, הם ישמעו כל צליל ויזהו בדיוק איפה אתם ממרחק מאה מטרים. לפחות פעולות בסיסיות, כמו איגוף, הם יודעים לעשות.

השלבים האחרונים במשחק הם שמצילים את הקמפיין של "קרייסיס 2" מכישלון - הם מעוצבים היטב ומאתגרים, כולל קרבות בוסים איכותיים, והסיפור מתחיל לתפוס תאוצה. כל המשחק הופך להרבה יותר מותח: הקרבות נגד החייזרים בלתי צפויים, והלחימה לצד חיילים אנושיים אחרים מזכירה לי שאני עדיין במרכזה של מלחמה בין האנושות לאלה שרוצים לנשל אותה. בחלק הזה נכנסה גם בערך חצי שעה של משחקיות רכבים כל כך מתבקשת. השליטה הייתה מצוינת והטנקים העניקו תחושת כוח אמיתית. הייתי שמח לראות יותר מזה.

כמה חבל שבקרייטק השכילו לנצל את מה שהמנוע שלהם מאפשר כדי ליצור חוויה נהדרת רק לקראת הסוף. מצד שני, אני משער שהיה יכול להיות גרוע יותר: היה יכול להיות חצי ראשון מצויין וחצי שני משעמם.

Call of Crysis?

מלבד המערכה לשחקן יחיד, הארוכה יותר מהממוצע היום (8-10 שעות משחק, בהתאם לרמת הקושי), מציע "קרייסיס 2" גם מצב ריבוי משתתפים. נראה כי במשחקים הקודמים האופציה הייתה שם רק בשביל שבקרייטק יוכלו להגיד שהיא קיימת, אבל הפעם המפתחים הבינו מהי מידת חשיבותה, והטילו את מלאכת הפיתוח על גוף נפרד, הסניף הבריטי של החברה.

לא צריך לשחק יותר מדי כדי להבחין בהשראה שקיבל רכיב המולטי מ-Call of Duty, ואני לא אחד שאוהב את ההשוואות האלה. אבל בחייכם, הכוונת, אפשרויות הקוסטומיזציה של כלי הנשק, חמשת הקלאסים הניתנים לבחירה, התגים הניתנים לאיסוף. ואולי זו בעצם מחמאה: הרי המולטי של קוד פופולארי בטירוף, ואם יוצרי Crysis 2 התכוונו לחקות אותו, הם עשו עבודה מצויינת.

+ נאנו

על מצבי המשחק, הבסיסיים בלבד (DM, TDM ווריאציות של CTF ו-Domination), מחפה המשחק באקשן מהיר ומהנה, והכי חשוב - כוחותיה של חליפת הנאנו, שמשפרת את חוויית המשחק לאין שיעור. רק דוגמונת אחת קטנה למה שאפשרי - בפעם אחת יריתי מהקומה העליונה של מבנה, ובדיוק כשהתכוונתי לטעון את הנשק מחדש יריב עלה לכיווני דרך המדרגות. בלחיצה נכנסתי למצב Stealth, קפצתי למטה, רצתי אחריו בחשאי ודקרתי אותו עוד בזמן שהוא מטפס ומחפש אותי בשדה הראיה.

נדמה שהמולטיפלייר שם את הדגש על ההתפתחות האישית של השחקן יותר מאשר על הקבוצה, והסימן היחידי לעבודת צוות שמצאתי במשחק הוא בטיפים שהתייחסו לנושא במסך הטעינה שלפני כל סיבוב. זה לא בהכרח חיסרון, אבל "קרייסיס 2" הוא לא משחק עבור מי שמחפש את היורש ל-Team Fortress או Enemy Territory.

12 מפות ההשקה מתרחשות כולן בסביבות האורבניות של ניו יורק, ומצליחות לשמור על גיוון יחסי. המשחק, שעבר כבר בטא סגורה של חודשים, מאוזן למדי, הן בין הקלאסים השונים והן בין כלי הנשק הרבים. לסיכום, המולטיפלייר, לראשונה בסדרה, איכותי. שום דבר בו, כנראה גם לא כוחות הנאנו, יצליח להעביר את רוב מאסת שחקני CoD, BF או MoH אל המחנה של Crysis 2, אבל מאיך שזה נראה עכשיו, יש סיכוי לא קטן שתתפתח סביבו קהילה תומכת. אני כבר נטעתי שם אוהל.

Crysis כבר לא סנוב

כשיצא, Crysis היה המשחק הכי יפה בעולם, אך לרוע המזל לא משחק שרוב השחקנים בכלל הצליחו ליהנות מהמראה הנהדר שלו משום שהרצתו באיזושהי איכות קרובה לגבוהה דרש מחשב שיוצר בנאס"א. אז בקרייטק החליטו למתן. כבר ב-Warhead הם שיפרו את יעילות המנוע, והמגמה ממשיכה עם Cryengine 3.

אמנם, בהשפעת הקונסוליזציה, Crysis 2 לא מאפשר לחובבי הגראפיקה לנבור בתפריטים ולכוון בדיוק איפה הם רוצים את האיזון במשחק שלהם כדי שגם יראה טוב וגם ירוץ טוב. האפשרויות הגראפיות מוגבלות לשלוש רמות פירוט בלבד. אבל זה באמת לא נורא, במיוחד כשיש דרכים עקיפות לסדר את ההגדרות במפורט.

את "קרייסיס 2" הצלחתי להריץ בקצב פריימים סביר, עם נפילות קלות בקטעים עמוסי אקשן, על רמת הפירוט הבינונית במחשב בן 3 וחצי שנים. דרישות המערכת עבור גרסת ה-PC נמוכות משמעותית בהשוואה לדרישות המפלצתיות של המשחק הראשון לתקופתו.

אומרים שהיכולות הגראפיות שמציגות גרסאות הקונסולה שוות בערך לרמת הפירוט הבינונית ואכן, "קרייסיס 2" רץ נהדר על האקסבוקס. זמני הטעינה, סבירים באורכם, מתקצרים עוד יותר אחרי התקנת המשחק על הכונן הקשיח. נפילות פריימים מתרחשות לעיתים רחוקות. אני ממש לא יודע איך קרייטק עשתה את זה, אבל היא הצליחה ליצור משחק בסדר גודל כזה שגם רץ כמו כל משחק אחר. כל הכבוד.

המקום לשיפור, ונקווה ש-Crytek תתקן את הבעיות עם טלאים ועדכונים עתידיים, הוא בתחום הבאגים. אויבים עשויים להיתקע בעצמים ולא לזוז, וחיילים נטולי גפיים בוקעים מהאדמה - ולא, לא בצורה המכוונת שבה זה קורה ב-Dead Space 2. במולטיפלייר כמעט ולא נתקלתי בבעיות חיבור ולאגים, אבל כן לפעמים בעשן מרוח ומפוקסל. זה קצת מעצבן לפעמים, אבל לא שובר את המשחק.

הסאונד ב-Crysis 2 מוצלח בכל אספקט. הפסקול כולל כמה מהיצירות הכי איכותיות ששמעתי במשחקים, כלי הנשק נשמעים כמו שצריך (ולא חלשים או חזקים מדי) והמדובבים עשו את עבודתם כשורה. אפקטי הקול המתגברים לפני קרבות משתלבים היטב עם רחשי הסביבה, ותורמים, לא פחות מהגראפיקה, ליצירת אווירה מאיימת.

השורה התחתונה

קשה לאמוד את טיבו של Crysis 2 בציון מספרי. מצד אחד, הוא מביא איתו מנוע גראפי חדש ועוצמתי, שיהיה מעניין, בלי קשר למשחק, לראות איך יתפתח עם השנים. החצי השני של הקמפיין שלו סוחף ומרטיט, והמולטיפלייר איכותי. מצד שני, הוא לא פורץ דרך בשום צורה ופחות פותח אופקים חדשים מ-Far Cry ו-Crysis בזמנם.

אם אתם מחפשים Shooter מהודק ומלוטש מכל הבחינות, שנראה הכי טוב שיש, לא תתאכזבו מ-Crysis 2. רק אל תצפו לעלילה דגולה או לחידושים לז'אנר, ובשביל הדבר הגדול הבא, המשיכו להתאזר בסבלנות.

משחקיות - סטנדרטית. אווירה מדהימה וקרבות כיפיים, אבל השעות הראשונות משעממות והמשחק מתוסרט יותר מדי בעבור מי שאוהב את החופש שלו

גרפיקה - אפשר להתווכח על היצירתיות, אבל לא על הצד הטכני, שהוא הכי טוב שיש

סאונד ופסקול - נעימות גדולות ברקע ואפקטים קוליים ריאליסטיים

טכני - מנוע הרבה יותר מוכן לפעולה ויעיל מה-CryEngine 2, מעט באגים

אורך חיים - הקמפיין ארוך יותר מהממוצע, מולטיפילייר עם התגמולים על משחק ארוך השגרתיים לימינו.

מולטיפלייר - לא יחודי או בעל אישיות יוצאת דופן, אבל קצבי, מגוון ומהנה. אני התמכרתי.

ציון סופי: 85

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:07 28.03.2011 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון

  2. 2

    14:07 28.03.2011 | CRY CRY (אורח)

    90 לא פחות T_T.

  3. 3

    14:12 28.03.2011 | xX_ofir_Xx xX_ofir_Xx

    וואי אתם אשכרה לא יודעים לסקר =\

  4. 4

    14:15 28.03.2011 | נחמד נחמד (אורח)

    הייתי נותן לו 90.

  5. 5

    14:16 28.03.2011 | ork12 ork12

    8 על אורך חיים? Fanboy של call of duty
    fag אתה אידיוט כל כך עד שאתה לא אוהב משחקים ארוכים.. תחזור ל-call of duty בוא נראה איך אתה משחק דקה ב-super meat boy
    עלק ארוך מידי לימינו.. מפגר

  6. 6

    14:18 28.03.2011 | רועי רועי (אורח)

    אני הייתי מביא לו 95.
    אני תיעבתי את הראשון, הראשון היה משחק גרוע שחוץ מגרפיקה לא היה בו כלום (סביר להניח שאם לא היתה לו גרפיקה כזאת יפה אף אחד כיום לא היה זוכר אותו).
    אבל המשחק הזה רמה אחרת, מעולה, נראה מדהים, מעניין, מרגיש מעולה, קרייטק שיחקו אותה הפעם.

  7. 7

    14:19 28.03.2011 | DorzToClubs DorzToClubs

    משחק אולי אחד הטובים ששיחקתי בלי שאלה בכלל .
    הרגעיים המדהימים שקוראים מכניסים אותך לתוך סרט אקשן
    אני בהתחלה לא התלהבתי כמו שהתלהבתי אחרי ה3 שעות הראשונות
    בישבילי הוא 9.5

  8. 8

    14:21 28.03.2011 | שי שי (אורח)

    תיקון קטן לאייל.
    ההגדרות במשחק זה
    Gamer- High
    Advanced- Very High
    Hardcore- Extreme

    ככה אם התכוונת לאמר שהרצת אותו על Advanced אז זה כמעט הכי גבוה, אני לא ראיתי הבדל כמעט בין זה לבין HARDCORE.

    בקונסולות זה בקושי נראה על הגדרות GAMER.

  9. 9

    14:22 28.03.2011 | pkakr pkakr

    טכני - מנוע הרבה יותר מוכן לפעולה ויעיל מה-CryEngine 2, מעט באגים
    אתם מפגרים ??????? נכון לעשיו זה המנוע הכי טוב שיש וראיתי שאת נותנים את אותו ציון למשחקים עם מנוע שלא שווה שקל ???

  10. 10

    14:32 28.03.2011 | בו בו (אורח)

    מסתכל על התגובות, תופס משטה והולך להרוג פאנבויס.

  11. 11

    14:33 28.03.2011 | kild kild

    משחק כמו Crysis 2 לא מסקרים על הXbox 360.
    אך ורק על המחשב.

  12. 12

    14:41 28.03.2011 | מישהו מישהו (אורח)

    מגיע לו לא פחוות מ-95
    וויגיימס די לחקות אתרי ביקורות אחרים....

  13. 13

    14:49 28.03.2011 | blizzard blizzard (אורח)

    ובשביל הדבר הגדול הבא, המשיכו להתאזר בסבלנות. (דיאבלו 3).

  14. 14

    14:51 28.03.2011 | GeriP GeriP

    לא סובל את המולטי... לא רק שהוא בדיוק כמו של COD- הוא יותר גרוע משל COD...

  15. 15

    14:56 28.03.2011 | משה משה (אורח)

    הייתי נותן לא 70 CRYSIS זה גרפיקה וטיפה משחקיות

  16. 16

    14:59 28.03.2011 | ח ח (אורח)

    ל14....
    אתה פאנבוי של COD בהכחשה.....

  17. 17

    15:12 28.03.2011 | לאייל ליצמן לאייל ליצמן (אורח)

    טוב שלא גילית מה הולך לקרות בכל המשחק...למה לעזאזל להרוס ככה לאנשים? פעם הבאה תסמן ספויילר.

  18. 18

    15:27 28.03.2011 | יוני יוני (אורח)

    מגיע למשחק הזה מקסימום 70
    חוץ מגרפיקה אין בו כלום

  19. 19

    15:33 28.03.2011 | DorzToClubs DorzToClubs

    18 *
    מה בידיוק חסר במשחק
    בוא בוא תסביר לי אני ישמח לישמוע

  20. 20

    15:41 28.03.2011 | מהצפון מהצפון (אורח)

    מתי מגיד לחנויות ?

  21. 21

    15:42 28.03.2011 | BlacKp0inT BlacKp0inT

    אני לא מסכים עם הביקורת הזאת....8 מגיע לו רק בטכני כל השאר 9 ורק הגראפיקה 10. המשחק מעולה, לא נהנתי ככה ממשחק הרבה זמן.

  22. 22

    15:52 28.03.2011 | maxim12 maxim12

    משחק על הפנים רק הגרפיקה זה מה שיש במשחק,אפילו לירות באנשים לא כייף שמה,מי שיודע על מה אני מדבר...

  23. 23

    16:17 28.03.2011 | הולי שיט!!! הולי שיט!!! (אורח)

    קרייסיס הוא מסוג המשחקים שצריך ממש לאהוב כדי לסיים אותם. הוא כל כך מייגע לפרקים כי האקשן לא מהיר כמו שהתרגלנו מקול אוף דיוטי ודומיו. כמובן שזה אומר שהוא יותר מתוחכם. יש בו מימד אסטרטגי שאין במשחקים כמו קול אוף דיוטי (אני לא מדבר על המולטיפלייר אלא רק על הקמפיין).

  24. 24

    16:19 28.03.2011 | nir 2 nir 2

    ביקורת טובה אך לא הבנתי איך אתה יכול לשפוט על הצד הטכני
    על הפיסי ששיחקת רק בגירסאת הXBOX 360

  25. 25

    16:32 28.03.2011 | ? ? (אורח)

    מתי המשחק יהיה זמין בחנויות ל PS3
    מחכה המוווווון זמן :)

  26. 26

    16:34 28.03.2011 | Alcatraz Alcatraz (אורח)

    מתי תבנו למשחק שרתים? אני לא ראיתי אפילו שרת ישראלי אחד

  27. 27

    16:38 28.03.2011 | switchzy switchzy

    חרא משחק. המשחק הראשון פי מליון טוב יותר,
    לא מבין למה הם זנחו את החדשנות, המפות הגדולות וכו' לטובת מה שכולם כבר עושים.

  28. 28

    16:43 28.03.2011 | ג'ג' ג'ג' (אורח)

    אני קונה את זה לסוני מסיבה אחת: מחשב שפועל על dx 9 ולא DX11

  29. 29

    16:48 28.03.2011 | ddd ddd (אורח)

    23 אני ממש מציע לאנשים כמוך שעייפו מCOD ולפי התגובה שלך לא מכיר משחקים שונים (אסטרטגיים) לקנות מאס אפקט 2 (לא חייבים לשחק בראשון) הוא משחק אסטרטגי ומתוחכם כמו שאתה מחפש בלי לוותר על האקשן.

  30. 30

    16:58 28.03.2011 | adf adf (אורח)

    המשחק הזה סוס פשוט מעולה מי שלא משחק אפס

  31. 31

    17:03 28.03.2011 | אוף אוף (אורח)

    למה אין אותו בחנויות

  32. 32

    17:05 28.03.2011 | Jiddu Jiddu

    מסכים עם 27...
    קרייטק הרסו את המשחק!

  33. 33

    17:18 28.03.2011 | עדן עדן (אורח)

    אמרת כל כך הרבה דברים טובים על המשחק ובכל זאת נתת לו 85

  34. 34

    17:31 28.03.2011 | עומר עומר (אורח)

    אני היחיד שמתגעגע למצב המהירות בקרייסיס אחד? ולזה שמצב הARMOR לא לוקח אנרגיה מהחליפה?
    קרייסיס 2 כיף, אבל הרבה פחות מאחד בגלל שהוא הפך יותר למשחק ריגול או COD מאשר קרייסיס.... \:... אני מתגעגע לימים שהייתי בלתי נארה זרקתי על קוריאנים תרנגולות ורצתי מהר רק בשביל לתפוס את הקוריאני מאחורה ולזרוק אותו במצב POWER... =[

  35. 35

    17:45 28.03.2011 | roi.g roi.g

    מסכים אם 18.
    באמת שאין בו כלום. רק גרפיקה והיא גם לא הדהימה אותי.
    ואל תקראו לי FANBOY COD כי קוד זה אחד המשחקים השנואים עליי.
    פשוט קרייסיס לא חידש לנו שום דבר.

  36. 36

    17:55 28.03.2011 | freezey freezey (אורח)

    שמפעילים את כוח ה-Stealth שהופך אתכם לדני דין ואת ה-Strength, שהופך אתכם לדיוק ניוקמים שרמנטיים וחסינים לכדורים, אם כי קצת איטיים יותר.
    נקראתי.

  37. 37

    17:56 28.03.2011 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    18 ו35 צודקים
    עוד משהו: מה הקטע עם הורדת 2 הכוחות?! אני בכלל בספק האם הכותב שיחק בקרייסיס הראשון, כי לראשון היתה גראפיקה פי אלף יותר יפה מהשני, והורדת 2 הכוחות אולי הפשיטה את המשחקיות והפכה את המשחק לנגיש לקנסולות, אבל זה בהחלט לא יתרון או כל דבר כזה. במקרה הכי טוב זה "חסרון נסבל בקושי". כשהם הורידו את 2 הכוחות האחרים הם פשוט העיפו כל גוון אסטרטגי שהיה למשחק (ולא היה הרבה גם ככה)

  38. 38

    17:59 28.03.2011 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    ועוד משהו: WTF מה הקטע ב"ארוך מידי לימיינו"?!?!?!
    הכותב הוא חד משמעית פאנבוי של COD. הסיבה היחידה לאהוב את קרייסיס השני היא שהוא דומה לCOD. רק תראו את הטוקבקים, כל מי ששנא את הראשון פתאום אוהב את השני, וכל מי שאהב את הראשון מאוכזב מהשני. יודעים למה? כי קרייטק פשוט לקחו את המשחק הPC שלהם ודחפו אלמנטים מCOD לתחת שלו. וזה מה שקיבלתם.

  39. 39

    18:29 28.03.2011 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    אני כבר לא קונה את המשחק
    אחרי שראתי את הדמו הגרוע של PS3 גם ככה לקח לי חצי שעה עד הדמו עבד

    והוא נראה מעפן רתח ב PS3
    עוד פעם החברות לא משקיעות ב PS3 כמו תמיד

  40. 40

    18:32 28.03.2011 | Energyaron Energyaron (אורח)

    אני מת עילך 34 בדיוק מה שאני הייתי עושה חח תותח אתה.

  41. 41

    18:52 28.03.2011 | יו יו יו יו (אורח)

    אני רוצה לקנות ל PS3 :)
    המחשב שלי מעפן כבר 8 שנים
    בזמנו עלה לי 10,000
    עדיין מהיר מאוד
    רק לא מריץ משחקים כבדים
    כל השאר טס
    כל הכבוד ל AMD
    בכל אופן מחכה לקרייסיס 2 ל PS3
    שיגיע כבר

  42. 42

    19:16 28.03.2011 | עידן עידן (אורח)

    הראשון היה משחק גרוע רצח... הבעיה היא שכולכם זונות גרפיקה, קרייסיס 2 הוא פשוט אפי ברמות, הראשון הוא טעות.

  43. 43

    19:21 28.03.2011 | עומר עומר (אורח)

    אני אישית מת על קרייסיס הראשון ועדיין מעדיף את קרייסיס 2(על הPC)
    החליפה יותר נגישה,העלילה כתובה הרבה יותר טוב,יש הרבה יותר גימיקים ודברים קטנים שהופכים את החוויה להרבה יותר טובה(חיסולים שקטים,חיסולים בתפיסה,שדרוג החליפה וכו')
    המפות אמנם נהיו קטנות יותר,וחבל,הגודל של המפות של קרייסיס היה ברובו מיותר אך עדיין היה צריך להגדיל את המפות של קרייסיס 2
    המולטיפלייר בסדר גמור,כיף ואינטנסיבי,רק חבל שהפשיטו את כל העומק הטקטי ממנו והפכו אותו לרק אקשן מהיר וחסר מעצורים,היה אפשר את שניהם

  44. 44

    19:22 28.03.2011 | טילון טילון (אורח)

    מסכים לציון של 85 כי מצד אחד המשחק נראה טוב ונשמע טוב גם מבחינת המוזיקה וגם הקול הרובוטי שאני אהבתי אבל מצד שני זה יכל להיות הרבה יותר טוב, גם כי החצי הראשון באמת לא מלהיב, גם כי הסיפור לא מובן בעליל (אולי כי זה בסה"כ החלק השני הטרילוגיה)וגם כי המולטי פרוץ לכל ההאקרים למיניהם.

  45. 45

    20:07 28.03.2011 | נו באמת נו באמת (אורח)

    יאללה איך אתם מכניסים לכל משחק את COD יאללה סעו מפה אתם בעצמכם fanboys של COD בהכחשה אז סעו מפה כאילו אתם מבינים במנועים גרפיים שכל משחק לא מתאים לכם או שזה יותר מדי טוב אצלכם כל משחק זה גרפיקה ומולטיפלייר מה קרה לכולם שפעם ראו משחק ושיחקו בו בהנאה, לאן הדרדרתם.....

  46. 46

    20:34 28.03.2011 | eliya45 eliya45

    גרועים/=
    לא מספיק שאתם מנסים לחקות אתרי ביקורות מיקצועיים אתם גם את זה לא אושים טוב.איזה צירוף מיקרים שכל ציון שGAMESPOT נותנים זהה לציון שאתם נותנים.
    ראיתי כל כך הרבה ביקורות שלכם על משחקים מדהימים שקיבלו ציונים לא הגיוניים בהיתחשב בזה שאתה מיתמכר למולטי אחרי 5 דקות מישחק.ואל תחשוב שאני מהאלה ש10 שנים תקועים בCS ולא מבינים מהחיים שלהם מה זה מישחק טוב באמת.אני היתמכרתי למולטי של HOMEFRONT ו CRYSIS2 והם לא קיבלו ציונים בהתאם.

  47. 47

    21:02 28.03.2011 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    חרא מולטי,אין בו שם דבר מיוחד.קרייסיס הפך למשחק FPS ממוצע..

  48. 48

    21:05 28.03.2011 | MATANWX@HOTMAIL. MATANWX@HOTMAIL.

    אני מסכים..90 זה הולם את המשחק...לא 100 ביגלל שבעמת הזניחו את עיצוב השלבים...אבל העבודה שהשקיעו בלהוריד את דרישות המערכת כבר שווה 90...

  49. 49

    21:20 28.03.2011 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    אל תבלבלו תשכל המשחק מדהים
    מכל הבחינות ולדעתי הרבה אבל הרבה
    יותר טוב מקרייסיס 1
    95 בשבילי

  50. 50

    21:41 28.03.2011 | BiA BiA

    46: שני המשחקים האהובים עלייך לא קיבלו 100 - אז אנחנו "גרועים=/" שמסתמכים על ציונים מגיימספוט? הטענה הזו נשמעת כבר שנים, והיא תלושה לגמרי מהמציאות.

    אם יכולתי, לא הייתי ממספר משחקים, אבל במקרה הזה 85 הוא הציון שהכי קרוב לעשות צדק עם המשחק. חבר'ה, קוראים לזה חופש הדעה. חלק מהמגיבים כאן אולי מתקשים להבין את זה, אבל היי, זה די מתאים בהתחשב שגם Crysis 2 לא יודע חופש מהו..

  51. 51

    23:05 28.03.2011 | Leo Leo (אורח)

    אני כרגע משחק בPC ואני חייב להגיד שהציון הוא נורמלי.
    CRYSIS כמו FARCRY היה על משחקיות פתוחה: אתה יכול לבוא מכל כיוון,בכל כוח ואין לך מגבלות.
    המשחק הוא הFPS הטוב ביותר בשנתיים האחרונות ואני אוכל FPS GAMES בבוקר. סינגל ארוך יותר וזה טוב, אבל די באסה את בSTEALTH ופתאום חיזר קופץ בגלל תסריט.
    עוד דוגמא אחד: בתחילת המשחק איפה שלראשונה יש SILENCED RIFLE יש חניון קרקעי. הרגתי כמה אויבים שם, פתאום אחרי שאני מנקה את כל האזור מאויבים (משחק על MAX קושי תמיד) , אני רואה אויבים בחניון מתגנבים בתוך קיר!! WTF ולא היה לי STEALTH סתם בתי והרגתי..

  52. 52

    23:20 28.03.2011 | Idankri Idankri

    ביקורת מצויינת, אלב הציונים קצת לא משקפים אותה

  53. 53

    07:42 29.03.2011 | asdad asdad (אורח)

    נאנו SWEET ? תלמדו אגלית רבאק

    ג'ודן מעפניםנאנו סויט

  54. 54

    07:52 29.03.2011 | asdad asdad (אורח)

    אה כן ורק שתדעו ש'מחקרים'
    מראים שהגרפיקה של CRYSIS יותר טובה משל CRYSIS 2

  55. 55

    08:14 29.03.2011 | noan noan (אורח)

    לא שיחקתי בו עדיין וכנראה שגם לא אשחק, כי crysis הראשון היה נורא, רק גראפיקה ובלי משחקיות. גראפיקה זה בין הדברים הכי לא חשובים במשחק, וחבל שהם התמקדו בו

  56. 56

    13:06 29.03.2011 | wtf wtf (אורח)

    אני רואה שאתה עישנתה משו ממש חזק. שיחקתי בו וזה משחק של 95 לפחות.

  57. 57

    13:52 29.03.2011 | eliya45 eliya45

    50.הם לא שני המשחקים האהובים אלי.ממש לא.ומעולם לא אמרתי שמגיע להם 100.כי לא מגיע להם.אבל בטח ובטח שלא 7.5 ל HOMEFRONT.זה ציון מיתחת לממוצה.הוא יכול יותר מיזה.ואני בטוח שנהנתה מאונליין ונתתה ציון כזה כי אתר מיקצועי נתן ציון כזה ולא ביגלל מה שאתה חושב עליו.
    ואני רק אומר...אני בויגיימס כבר שנתיים שלוש.ולדעתי...בו רק נגיד שנהתי יותר מהביקורות שלכם פעם...

  58. 58

    13:58 29.03.2011 | קובי קובי (אורח)

    איך שומרים משחק????????אני לוחצ f5 וזה לא שומר לי!!!

  59. 59

    14:22 29.03.2011 | Spinier Spinier

    גם 85 זה יותר מידי לcrysis 2...
    קרייסיס 2 נכשל להם ולאאאא אני לא fanboy של cod כי גם הוא חרא משחק.

  60. 60

    14:49 29.03.2011 | JH JH (אורח)

    מה זאת אוצרת קמפיין ארוך מדי מה אתם בסדר

  61. 61

    15:04 29.03.2011 | BiA BiA

    57: מצד אחד אתה טוען שאנחנו מתאימים את עצמנו לביקורות בעולם (ואם כבר, אז ודאי לאתרים "מקצועיים" כמו גיימספוט), ומצד שני מתלונן על זה ש-Homefront קיבל ציון אצלנו נמוך מהממוצע העולמי.

    כן, נהניתי ואני ממשיך ליהנות מכל רגע במולטי. בגלל זה גם נתתי לו 9. אני שואל את עצמי אם קראת את הביקורת בכלל, אבל ברור שהכי קל זה לכתוב תלונות חסרות ביסוס וללחוץ "שלח".

  62. 62

    15:10 29.03.2011 | שאבו שאבו (אורח)

    59 אתה אדיוט

  63. 63

    18:00 29.03.2011 | SWIPA SWIPA (אורח)

    אם אתם חושבים שהמנוע של crysis 1 יותר יפה מהמנוע של crysis 2 זה נכון כנראה כי crysis 1 הותאם למחשב ב100% וcrysis 2 הרבה פחות הותאם למחשב

  64. 64

    18:12 29.03.2011 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    85 זה ציון טוב בשבילו.לא יותר ולא פחות.
    משחק נחמד ,אבל עדיין לא משחק מעולה כי המולטי שלו הפך למולטי ממוצע כמו כל משחקי FPS.

  65. 65

    21:50 29.03.2011 | Spinier Spinier

    לפחות אני יודע על מה אני מדבר 62.
    ואם אתה חושב אחרת בוא תגיד לי למה הוא כזה טוב?

  66. 66

    22:29 29.03.2011 | ODASA ODASA (אורח)

    חרא משחק, בלי שום דבר מקורי. כולו מבוסס על הייפ וזהו. שלבים משעממים שבהם מבלים את כל הזמן מאחורי קיר (ממממ... איפה עוד ראיתי את המשחקיות המעפנה הזאת? אה כן, בכל משחק FPS מזדיין שיצא לשוק מאז COD הראשון!!!). כל הקטע של הנאנו-סוט לא עוזר בשיט- מצב ה- Stealth לא מרגיש כמו Stealth, ומצב ה- Strength לא יותר ממעצבן, שובר את מעט הקצב שיש למשחק ותוקע את השחקן במצבים שאף אחד לא רוצה להתקע בהם.

    אז לכו כל חובבי הריאליזם, ואל תגידו לי "זה לא משחק ריאליסטי, יש את הנאנו סוט" כי זה לא תופס, הדבר הזה לא מוסיף אלא גורע מהגרוע, לכו תשחקו במשחק, תתפעלו מהגרפיקה המדהימה שלו, אני הלכתי לשחק Bulletstorm ואשכרה להנות!

  67. 67

    00:14 30.03.2011 | tnn tnn (אורח)

    הרסו את הכיף של קרייסיס... חוץ מזה שהוא ארוך וממש קשה על הרמה הכי קשה, אם הוא לא היה ארוך יותר מכל משחק שיש היום בשוק הוא היה חתיכת נפילה.

    העלילה טוב, יותר מהראשון, אבל חסר המון שטח בין מה קרה על האי לבין איך הגענו לניו יורק, אפשר לנחש בערך, לא מספיק.
    החליפה כבר לא שווה לתחת, חייל הווי ששם לב עליכם לא ישאיר לכם יותר מדי זמן לחיות, להגיב או לבהין איך הגעתם לתחילת הצ'קפוינט. בניגוד למשחק הקדום שהייתם יכולים בכיף לפרק טנק...
    רוב המשחק מצאתי את עצמי על stealth מדביק C4 או יוצא להתקפות פגע וברח, חוזר טוען את החליפה וממשיך הלאה... אם אתם לא נחושים מספיק, עזבו אותו, הרגיש לי כמו שילוב של ספלינטרסל וקוד

  68. 68

    08:50 30.03.2011 | חגי חגי (אורח)

    עדין לנשוך לשונרא בתריי זוזי

  69. 69

    13:39 30.03.2011 | DorzToClubs DorzToClubs

    66 אתה מאד אידיוט
    bulletstorm משעמם אחרי שאתה גומר את כל הSKILLS :\

    ובאמת אני תופס ממך כמטומטם

  70. 70

    20:04 30.03.2011 | לא 35 בכלל לא 35 בכלל (אורח)

    35 גאון

  71. 71

    20:59 30.03.2011 | Crysis 2 Crysis 2 (אורח)

    יש לי את המולטי השתעממתי תוך שעה ואני ציפיתי ליותר אפילו הסינגל היה יותר כיף

  72. 72

    21:00 30.03.2011 | מציק מציק (אורח)

    מציק שאתה צריך לרסס שנה חייל בשביל להוריד את האמ אמא שלו

  73. 73

    21:05 30.03.2011 | מנהל קהילת COD מנהל קהילת COD (אורח)

    אני לא מבין תקטע שלכם 1% מהילדים באמת לא אוהבים את הסדרה COD ו-99% האחרים לא ניסו את המולטי שלו כי אין להם כסף אני מודה ש blackops הוא כישלון עצום חוץ מהזומבים

  74. 74

    22:29 30.03.2011 | ? ? (אורח)

    מציק אני לא יודע על מה אתה מדבר אבל כנראה אתה לא מחוון כמו שצריך בשביל להוריד חייל שם צריך 3 יריות חזה או לא מעט יריות ברגליים בערך 10 או יריה אחת בראש

  75. 75

    20:20 01.04.2011 | Shai140695 Shai140695

    לשחק ב3D זהה אחחחחדדד הדבריםםם

  76. 76

    00:01 02.04.2011 | שדגש שדגש (אורח)

    כל מי שהגיב מעליי בן זונה!

  77. 77

    09:23 02.04.2011 | wtf wtf (אורח)

    כן?????...אז אני לא.

  78. 78

    15:29 03.04.2011 | Alexander The Sixth Alexander The Sixth (אורח)

    ביקורת מעולה, מסכים עם כמעט כל מילה של המבקר כל מי שאומר 95 לפחות וכדומה לא מבין באמת בדרך ביקור של משחקים ולכן אני מציע שישתוק. ביקורת מעולה אך אני עדיין לא מבין את דרך הניקוד.. 6 קטגוריות של 10 נק' כל אחת והוא הביא 85? זה לא 15 נק' מעל המקסימום? בכל מקרה ביקורת מעולה.

    אייל אתה בן זונה.

  79. 79

    21:13 03.04.2011 | יכעיכע יכעיכע (אורח)

    כולכם פה חננות בואו נראה אותכם מיצרים משחק שכזה אז סתמו את הפיות ותהנו

  80. 80

    16:06 04.04.2011 | energyaron energyaron

    79 זה נכון הם יודעים רק להיתלונן תהנו מהמשחק יאאאלה מספיק כל אחד חש לי פרופסור בכור האטומי.

  81. 81

    21:18 04.04.2011 | יעככי יעככי (אורח)

    או סוף סוף מישהו נורמלי

  82. 82

    21:29 07.04.2011 | TRoN TRoN

    מותק, המצב חליפה השני הוא Armor ולא Strength.

  83. 83

    19:54 08.04.2011 | danik134 danik134

    המשחק מעולה ודיי להיות FANBOYS של COD למה כי COD הוא המשחק הכי טוב שיש אבל זה גם אחד המשחקים הטובים ביותר אני הייתי נותן לו 9.5

  84. 84

    18:49 11.04.2011 | עוזי מור עוזי מור (אורח)

    סיקור ישראלי על crysis 2 ב youtube


  85. 85

    13:08 12.04.2011 | אינשם אינשם (אורח)

    לדעתי הננוסויט2 הרסה לגמרי את המשחק.
    אפילו כבר יותר כיף בלי החליפה ( מי ששיחק באסולט)
    חסר לי העולם הפתוח, הרכבים, החיות הקטנות, מבחר נשקים וריאליסטיות במשחקיות לדוגמא שאתה לוקח נשק רואים שאתה לוקח אותו והוא לא סתם קופץ.
    קיצר כמו קול אוף שיוטי, אני מאוכזב וחוזר חראשון.

  86. 86

    15:55 28.04.2011 | מייק מייק (אורח)

    מה הקקי הזה? גירסת האקסבוקס אולי מציגה גרפיקה מעט טובה יותר, אבל מעלימה פרטים רבים ברקע. סובבתי את המצלמה אחורה באחד השלבים, כשחצי דקה מאוחר יותר המשחק נזכר שיש שם בניין, שצץ משומקום. המעבד של האקסבוקס חלש ברמות והוא לא שווה כלום לעומת הפלייסטיישן או גרסת המחשב (למחשבים חזקים בלבד) אז יחי הps3, אני מעדיף לשחק ריאליסטי מאשר באיכות טיפה יותר טובה אם בכלל...

  87. 87

    08:11 02.05.2011 | darthvader91 darthvader91 (אורח)

    יש לי את crysis הראשון והשני מחר.
    אבל עדיין נראה לי שהראשון הרבה יותר טוב מהשני

  88. 88

    17:07 15.05.2011 | מוטי חליליות מוטי חליליות (אורח)

    אני חושב שCRYSIS 2 זה המשחק הכי טוב בעולם אבל אני מחכה מלא זמן ל פריצה לSLIM

  89. 89

    17:08 15.05.2011 | JAST CAUSE JAST CAUSE (אורח)

    חחחח מה אתם מבלבלים את המוח JAST CAUSE 2 זה אחד המישחקים הכי טובים ןמצחיקים

  90. 90

    11:24 31.05.2011 | בולבול בולבול (אורח)

    חחח איזה סתומים יש לי בולבול

  91. 91

    11:31 04.06.2011 | Crysis 2 v Crysis 2 v (אורח)

    כל אחד מוצא פה את הדברים הרעים אז סתמו תפה ותהנו!

  92. 92

    16:07 13.06.2011 | killer killer (אורח)

    משחק מגעיל אני זרקתי אותו על החצי השעה הראשונה הגראפיקה טובה אבל כול השאר זבל

  93. 93

    16:21 17.06.2011 | דן דן (אורח)

    לKILLER אתה לא מבין כלום במשחקים זה עלילה מצוינת אז אתה קקי בטוסיק

  94. 94

    16:24 17.06.2011 | רוצה בולבול רוצה בולבול (אורח)

    ל בולבול יש לך בולבול באמת ?
    יא מניאק הומו JAST CUASE זה חרא יא הומו יא בן זונה אמא שלך היא בולבול שחור לא חום של קושים אלא שחור ביי יא בול בול
    חחח

  95. 95

    16:27 17.06.2011 | אני הומו אני הומו (אורח)

    אניה
    ו

    מו
    הומו

    סתם יא בולבולים
    XBOX FUCK YOU

  96. 96

    16:34 17.06.2011 | 85 85 (אורח)

    עכ

  97. 97

    16:35 17.06.2011 | 98 98 (אורח)

    98 !! בולבול

  98. 98

    16:36 17.06.2011 | דוגשודג דוגשודג (אורח)

    98 בולבולים לא בולבול יא בולבול שחור

  99. 99

    23:29 16.07.2011 | StormyDeJew StormyDeJew

    100

  100. 100

    10:52 24.07.2011 | sgfs sgfs (אורח)

    המולטיפלייר שלו נראה טוב ברמות. שווה לי לקנות?

  101. 101

    16:08 05.08.2011 | מיע מיע (אורח)

    מה הוא אורך הקמפיין?

  102. 102

    11:22 03.11.2011 | אתה יכול לשיים את הקמפפים תוך 5 שעות בערך על הרמה הכי קשה אתה יכול לשיים את הקמפפים תוך 5 שעות בערך על הרמה הכי קשה (אורח)

    בולבול

  103. 103

    11:25 03.11.2011 | אמריקן פאי 3 חח אמריקן פאי 3 חח (אורח)

    מה אתם מבלבלים לי את הגדול השחור 35 סנטימטר יא זונות עם אני מכניס למישהי עד הסוף היא מתה יא כלבים תראו אמריקן פאי אחרי שבוע של עשיתם ויויש ויויש ותתחילו לעשות את זה. אה ויש לי חרא על השחור אז אני הולך לנקות

  104. 104

    11:27 03.11.2011 | 8422 8422 (אורח)

    יש לי 8422 מקודות גיממר כמה לכם
    בולבול שחור ומגעיל אתם מכירים את זה שאתם גומרים משחק ואז אתם רואים בולבול שחור ומגעיל?

  105. 105

    11:28 03.11.2011 | 1455 1455 (אורח)

    יש לי 1455 וכן אני מכיר את זה איזה טוב זה אחרי אני רואה אותה אני מפליץ אליו ואז הוא נהיה קטן כזה

  106. 106

    11:03 04.11.2011 | FG FG (אורח)

    XBOX הכי טוב PS3 זה חרא כמו שהשחור של אמא שלך נראה אה ודרך הגב תגיד לה שאני לא מביא את הכסף

  107. 107

       | פורסם ע"י