אקטיוויז'ן מעלה במו ידיה את מחירי המשחקים למחשב, ומעדיפה את טובת החנויות על טובת השחקנים
אי אפשר לומר שזה לא היה צפוי, בכל זאת מדובר באקטיוויז'ן-בליזארד, אבל עדיין זה משאיר צביטה בלב: מחירו של Starcraft II, משחק המחשב הבולט ביותר שיוצא השנה, יהיה $60- כמו Modern Warfare 2, כמו Assassin's Creed II.
המשמעות: זהו, המסמר האחרון נקבע ומעתה כולם יתיישרו לפי הקו של $60 למשחקי מחשב מובילים, עליה של 20% במחיר. משחקים פחות בולטים עשויים עדיין להמכר בפחות, ומשחקים עצמאיים יימכרו בהרבה פחות ($15-$20), אבל המשחקים המובילים והנחשקים ביותר יעלו $60. למה? כי עובדה שזה מצליח.
בנוסף התברר שאם אתם רוצים את המשחק כמה שיותר מהר, תצטרכו ללכת לחנות המשחקים הקרובה ולקנות עותק פיזי (או להזמין משלוח). עותקים דיגיטליים יימכרו רק זמן-מה לאחר ההגעה לחנויות. למה? כדי שחנויות המשחקים הפיזיות והמיושנות יוכלו להנות מיתרון על פני הורדה דיגיטלית נוחה ומהירה. טובת השחקנים עצמם? את מי זה מעניין?
ולסיום, הוכרזה "חבילת האספנים" של Starcraft II (בתמונה), שתעלה לא פחות מ- $100 ותכלול, לצד המשחק, את הפריטים הבאים:
- ספרון האומנות של המשחק, 176 עמודים
- דיסק-און-קי של 2 גיגה מעוצב כמו הדיסקית של ג'ים ריינור, שכולל את סטארקראפט הראשון וחבילת ההרחבה Brood War
- DVD "מאחורי הקלעים" עם יותר משעה של ראיונות עם אנשי בליזארד
- הפסקול הרשמי של המשחק
- חוברת קומיקס שמקדימה את סדרת הקומיקס שכבר פורסמה
- חיית מחמד בצורת מיני-ת'ור לשחקני WoW
- תוכן מיוחד לבאטל.נט- אוואטרים, תלבושות ושטויות נוספות
ואם אתם חושבים שכל זה ימנע מהמשחק להפוך להצלחה הכי גדולה על המחשב השנה, עדיין לא הבנתם את הפסיכולוגיה של שחקני המחשב
תגובות
1
08:28 09.04.2010 | DAsK-
רק כי אף פעם לא היתי:
ראשון!!!1
2
08:44 09.04.2010 | swatman-ofer
דווקא נשמע יותר מדליק להוסיף 40 דולר ולקנות את חבילת האספנים
שלפי דעתי בעוד 30 , 40 שנה תהיה שווה אלפי דולרים.
3
09:05 09.04.2010 | יובל בירב
ל- 2:
עופר, אני מתפלא עליך. כדי שמשהו יהיה שווה אלפי דולרים הוא צריך להיות נדיר. חבילת "האספנים" הזו תמכר בעשרות, אם לא במאות אלפי עותקים.
לכל היותר זה יהיה שווה $200-$300 בעוד 40 שנה, אם תשמור עליה כמו שצריך.
4
09:07 09.04.2010 | menas
המשך לאחד ממשחקי האסטרטגייה הטובים אי פעם אם לא הטוב מבינייהם-למה ציפיתם?
ובטח גם תהיה DLC של 15$ וחבילת הרחבה של 40$ וכך בעצם הם יצליחו לעשות את הבלתי יאומן-לסחוט משחקן מסכן 105$ על משחק אחד.
5
09:28 09.04.2010 | קרירין
זה לא בלתי יאומן זוכר את גיטר אירו ורוק באנד ?
בכל מקרה פשוט על תיקנו במחירים כאלו ובסוף המחירים ירדו
אני כרגע מחכה לירידה במחיר של ביושוק 2
6
09:32 09.04.2010 | reyreymoo
סיכוי גדול שאקנה את האספנים... כי אין לי דיסק או קיי :)
7
10:07 09.04.2010 | sineye
דווקא פה, נראה לי שהמחיר שווה את ההוצאה, אם כבר להתחיל עם מחירים מופרזים, אז להתחיל עם סטארקראפט 2 - הוא שווה כל אגורה רק בגלל המותג.
(כן, כן, אני פאנבוי של סטארקראפט בלה בלה)
8
10:08 09.04.2010 | ווגוחי (אורח)
אז מחכים.
מה הסיפור הגדול?? ממתינים חצי שנה, המחיר ירד, יהיו גרסאות הכוללות את כל הDLC יחד עם שאר המשחק.
אני מאוד רוצה לשחק AC2 אבל הוא עולה 60 דולר. אז אני ממתין. אם אני יכול גם אתם יכולים.
9
10:11 09.04.2010 | mattans13
יש דרכים להימנע מחוסר הנעימות וגועל הנפש שנקרא המחירים של אקטיביז'ן (גם 50$, דרך אגב, כמו שכבר ראינו לאחרונה בכתבות, זה הרבה במקרה של הפצה דיגיטלית) והן:
1. לחכות למבצעים.
2. eBay.
כשאין ברירה, אז אין ברירה. נמתין קצת לפני שנשחק בזה.
(ונקודה אחת של אור, לפחות אין DRM :) )
10
10:40 09.04.2010 | דניאל (אורח)
לא ימנע ממני לקנות אותו, לצערי סטארקרפט זה כמו קראק, אתה תקנה אותו במחיר שהדילר יציב.
11
10:49 09.04.2010 | אחד שיודע (אורח)
אני מקווה מאוד עכשיו שכולכם תשנאו את בליזארד. היא הרי שותפה של מה שמייצג את השטן בעולם המשחקים.
12
11:02 09.04.2010 | bamba (אורח)
אי אפשר לצפות שעלויות הפיתוח של משחקים יגדלו במאות אחוזים בלי שזה יורגש בכיס של הצרכן. ולגבי חנויות פיזיות- כל עוד לא נצביע ברגליים הן ימשיכו להתקיים ולגזור קופה על הגב שלנו. אני לא קונה מחנויות פיזיות בכלל
13
11:13 09.04.2010 | Kai7os
אחחח אקטיוויז'ן.. אתם חתיכת זבלות!
14
12:04 09.04.2010 | חשבתי שהחברות לא קובעות ת'מחיר (אורח)
עשית כתבה, די מזמן נדמה לי והכותרת הייתה "למה משחקים עולים כל כך הרבה?" עם תמונה MW2 בכתבה והסברת שהחברות לא קובעות ת'מחיר וציטטת את קוביק הזה, "אם זה היה תלוי בי MW2 היה עולה $70 או 80$, כי הוא שווה את זה"...
אז...
החברה קובעת ת'מחיר או לא?!!?
15
12:08 09.04.2010 | zivbu9 (אורח)
ל-8 תראה את המחיר של codmw2 ותגיד אם המחיר ירד...
בחייך זאת אקטיוויז'ן!!!
16
12:23 09.04.2010 | danik107
זה רק אני או שאקטיוויז'ן מנסה לעזור לפיראטים בכוח?
אנחנו הפיראטים נוריד את זה....בחינם....בלי כול הכאב ראש...ובלי להוציא מאות שקלים....
לא יותר שווה ככה?
17
12:23 09.04.2010 | ??? (אורח)
חרם על אקטי
18
12:30 09.04.2010 | DarkCowMoo
כל המשחקים של בליזארד עד עכשיו חוץ מWOW עלו 60$ ביציאה, תבדקו.
19
12:36 09.04.2010 | david221 (אורח)
WTF???????
SC2 יעלה 60$???
הם רוצים לרשרש אותנו בליקנות כלי נגינה יקרים מפלסטיק ומשחקים שעולים ב20$ יותר ממשחקים אחרים????
זה הזויי!!!
20
12:40 09.04.2010 | נקוטענוןעיטנרקע (אורח)
על מה שהם עשו עכשיו (אקטיויזן) אפשר להגיד משפט אחד
רק השטן יודע לעשות זהב ומי משלם על זה בדיוק חראות ברור שאני ייקנה את המישחק אבל אני מקווה שמישהו יפרוץ אצ המישחק הזה כולל המולטיפלייר והן יאכלו חרא על איזה ארבע שנים עם אני לא טועה שחיכינו
21
12:43 09.04.2010 | סתם אחד (אורח)
ירד בזה הרגע מרשימת המשחקים שאני רוצה לקנות.
22
12:58 09.04.2010 | yony.z
לא קונה. כל מי שתומך בזה - אידיוט.
23
13:00 09.04.2010 | yony.z
14: המאמר התייחס למחירי משחקים בארץ, שהם, במיוחד במשחקי הקונסולות, גבוהים מהמחירים שבחו"ל, במיוחד כשלוקחים בחשבון את הבדלי השכר הממוצע בכל מדינה.
24
13:08 09.04.2010 | אני לא מאמין (אורח)
פשוט בני זונות
25
13:27 09.04.2010 | ככ (אורח)
עם המחיר הזה כבר עדיף לקנות את החבילה
26
13:38 09.04.2010 | ArchPsion
די להיות נכים שכלית!
זה קפיטליזם! הם יוצרים מוצר כלשהו, מוכרים אותו בכמה שיותר כסף שאנשים עדיין קונים!
כל הכבוד להם על המשחקים המעולים שלהם! ואם אתם מוכנים לשלם 60%, תקנו את המשחק עכשיו. אם לא, חכו למבצעים או שתעשו קנייה קבוצתית זולה יותר... לא יודע, תמצאו פתרון... לפי התורה שלכם גם פרארי זונות כי הם מוכרים מכוניות במחירים "מוגזמים"... איזה חבורה של ילדים נאיבים...
אגב, כן, גם אני מבואס שזה יקר יותר, זה לא שאני נהנה מזה, ואני יכול להביע את הבעסה שלי בדרכים שלא קוראות למוות של אנשי עסקים שבסך הכל רוצים להרוויח כסף על המוצר שלהם!
27
13:48 09.04.2010 | DK1995 (אורח)
אקטיויז'ן הם לא השטן... הם פשוט מבינים איך לנצל את הצרכן הפראייר... ואם זה עובד להם מה אכפת להם?
דרך אגב לדעתי SC2 שווה את הכסף...
MW2 לעומת זאת לא כי זה לא משחק ברמה גבוה כמו של SC2 אז זה לא צריך לעלות כמוהו אלה כמו FPS סטנדרתי (בלי הפרסום הכל כך רב שהיה לזה הוא לא היה נמכר ככה כנראה גם...)
28
14:06 09.04.2010 | Alex_IW
כמובן שקל להאשים את החברות בצורה כזאת עיוורת, אבל בואו נבדוק את העובדות:
1) משחקים של בליזארד תמיד עלו 60$ (בדקתי לפחות את Warcraft 3 ואת Diablo 2 ביציאתם). זה לא בדיוק תג מחיר חדש עבור בליזארד.
2) כולם יתישרו לפי קו ה-60$? אני ממש לא הייתי סומך על זה. כמובן משחקי AAA גדולים הולכים לעלות ככה, אבל לדעתי רוב המשחקים עדיין יעלו 50$ (במיוחד משחקים שהם לא בלעדיים למחשב).
3) לדעתי ההאשמות של "לא מעניינת את בליזארד/אקטוויזיון טובת השחקנים" בגלל שהם לא משיקים את המשחק ביום ביציאה להורדה קצת מוגזמת. בכל זאת, יש חוזים עם החנויות, וזה לא כזה אסון (אני בכללי, אגב, תמיד מעדיף RETAIL).
4) שהדברים האלו ימנעו מהמשחק להפוך להצלחה? למה שזה יקרה?! מחיר הגיוני ומצופה. חבילת אספנים בהחלט סבירה במחיר ממש לא מוגזם. אי-יציאה של המשחק להורדה ביום הראשון (זה מה שימנע ממישהו לקנות את המשחק?) - וכמובן המשחק עצמו יהיה מצוין. בהחלט יש פה את כל הסיבות לכך שהמשחק יהיה הצלחה ענקית.
29
14:24 09.04.2010 | menas
עזבו אתכם המשחק יהיה הצלחה גם אם יעלה 200$ בגלל הקוריאנים...
30
14:51 09.04.2010 | דודידו (אורח)
מההתחלה ידעתי שחבירתה של בליזארד לאקטיוויז'ן תהיה טעות...
זה ניתן לפירוש כצדיק שחבר לשטן.
עד היום אני מסרב לקבל את שתי החברות כחברה אחת-ולמזלי ולמזלם של רוב הגיימרים בעולם, החברות עדיין לא משפיעות אחת על השנייה מבחינת המשחקים שלהן.
אם כבר השפעה, אני מקווה שזה ישאר בתחום המחיר ולא יתקדם הלאה...
31
15:14 09.04.2010 | Sai (אורח)
זה לא משנה שמעלים את המחיר. מי שמאוד רוצה לקנות משחק יקנה אותו גם ב-10 דולר יותר, אנשים פשוטים יותר יחכו למבצעים - אני יודע שאני אף פעם לא אקנה משחק ב-60 דולר כשאני לא חושב שהוא שווה את זה. MW2 לא שווה את זה, AC2 לא שווה את זה וגם המשחק החדש הזה לא שווה את זה מבחינתי.
הבעיה היחידה שלי עם הרעיון היא שגם מבצעים יחסית משמעותיים לא יוזילו כמו שהם היו מוזילים כשהסטנדרט היה 50, אבל אולי חברות אחרות לא יסכימו. מקסימום, יש זולגיימס!
32
15:28 09.04.2010 | ניצן (אורח)
יש שלושה משחקים בסדרה אז ככה שכל משחק עולה 60$ אז ככה שתשלמו 120$ לכל הסדרה
33
15:54 09.04.2010 | Tomilion
32 אחי זה 180 :P
אני אישית אקנה את זה בכל מחיר... אני מת על SC
את החבילת אספנים אני לא אקנה כי הפסקתי לשחק ב WOW
ו... שיחקתי בראשון אז למה לקנות את זה ב 400 שקל? :D
34
16:13 09.04.2010 | adivel
32, שני החלקים הבאים הם בכלל חבילות הרחבה, כך שיש סיכוי שיעלו פחות מ60$!
35
16:24 09.04.2010 | DareDevil
ממש מאכזב..
36
16:42 09.04.2010 | סתם אחד (אורח)
26-אתה מדבר על קפיטלזם כאילו זה ברור מאליו שמדובר בדבר הטוב ביותר שקרה אי פעם לאנושות, יותר מזה, אתה מתייחס אליו בתור הטעיון האולטימטיבי-מספיק שתגיד את המילה ו"ניצחת" בוויכוח.
אז תן לי לבשר לך משהו:זה לא, וקפטילזם זה אחד מהדברים היותר גרועים שקרו לאנושות, לא אחד מהטובים (אני מדבר כאן על דעתי כמובן).
דבר נוסף ובעייתי בגישה שלך הוא חוסר האונים. אם תקום מחאה רצינית נגד Starcraft 2 יש סיכוי שהמכירות שלו לא יהיו טובות כפי שצפו בבליזארד והם יפסיקו לשחרר משחקים במכירים כאלו (אני לא אומר שיש סיכוי טוב שזה יקרה, אני אומר השוא קיים).
להגיד שאי אפשר לעשות כלום לא יביא אותך רחוק בחיים.
37
17:26 09.04.2010 | oren (אורח)
לא מעניין לא מעניין ושוב, לא מעניין..
רוצים DIABLO 3 !!!
38
17:26 09.04.2010 | DareDevil
170 שקל כולל משלוח.. משהו כזה בכל אופן. סביר.
http://www.shopto.net/PC/VIDEO GAMES/PCST30-StarCraft II 2.html
39
17:38 09.04.2010 | ArchPsion
ל-36, אני מאשים את עצמי, אתה לגמרי לא הבנת אותי.
כל ההודעה הקודמת שלי הייתה מכוונת בעצבים על אלה שמאחלים לעובדי אקטיוויז'ן מוות מהיר וקוראים להם ולחברה בשמות גנאי...
איפה ראית שאני אוהב קפיטליזם או מנסה לנצח בוויכוח כלשהו? רק ניסיתי להרגיע את הברברים הסתומים...
אבל אם כבר נכנסנו לזה, אני חושב שקצת הגזמת עם "אחד הדברים הגרועים שקרו לאנושות" :)
יש לך רעיון יותר טוב? קומוניזם אולי? אני לא מצדיק את הקפיטליזם, אבל שנים שאני חושב על הנושא הזה ותוהה מה יכולה להיות שיטה טובה יותר להניע את העולם אבל אין... אם אתה חשבת על אחת בבקשה תאיר את עיני!
לגבי המחאה, אתה צודק לגמרי! אם תקום מחאה אמיתית אין ספק שהמחירים ירדו! הכח של הציבור הוא כל כך עצום שאנחנו יכולים להוריד את המחירים ל-15$ אפילו אם נרצה! אז למה אנחנו לא עושים את זה? כי מסתבר שהמכה לא כל כך קשה! אנחנו יכולים לבכות עד מחר שארטיק לימון עולה עכשיו 4 שקל במקום 2, אבל כשחם לנו אנחנו נקנה כי בא לנו, כי 4 שקל זה עדיין סביר... כנ"ל לגבי המשחקים... אז התרגלנו למחיר נמוך יותר עד היום, ואנחנו יכולים לבכות עד מחר שהוא עלה, אבל כל עוד אנשים קונים בכמויות אנחנו מצהירים שהמחיר סביר בעינינו ואנחנו יכולים אפילו לצפות להעלאה נוספת בעתיד.
אם אתה היית מייצר משהו, היית מנסה למכור אותו במחיר הכי גבוה שהיית יכול... ואם היית רואה שהמוצר שלך נחטף מהמדפים היית מעלה את המחיר... אל תשקר ותגיד ש"היית מתחשב ברגשותיו של הצרכן" בולשיט :)
40
18:53 09.04.2010 | ??? (אורח)
אקטיוויז'ן יכולה למצוץ לי... לא קונה מהם שום דבר יותר
41
19:10 09.04.2010 | סתם אחד (אורח)
39-קומינזם, כרעיון, הוא בעיניי הרעיון הכי טוב שהומצא אי פעם, חבל שהוא טוב רק מבחינה רעיונית ולא מבחינה יישומית...
וכן, הגזמתי, קפיטלזם הוא לא באמת אחד הדברים הכי גרועים שהומצאו אי פעם, פשוט עיצבנת אותי.
בנוגע לחלק האחרון של ההודעה שלך:
יכול מאוד להיות שאתה צודק וגם יכול מאוד להיות שאתה לא צודק.
אני מסכים איתך שמספר אנשי העסקים שאכפת להם רק מעצמם גדול יותר ממספר אנשי העסקים שאכפת להם מהצרכן (גדול בהרבה), אבל יש גם כאלו שכן אכפת להם...
ומי יודע? אולי אני הייתי אחד מאותם מעטים, אני מקוהו שכן.
42
19:35 09.04.2010 | wokinstorm
ועם מחירים כלו הם עוד שנה היו מופתעים למה רמת הההורדות עלתה בצורה מטורפת.
כל כך חבל שלחברות עכשיו אכפת אך ורק מכסף.
מבאים לנו משחקים ב60$ ואז עוד מבאים לנו DLC במחירים לא כל כך רחוקים ממה שעלה המשחק.
43
20:11 09.04.2010 | קיבינימט (אורח)
לא מספיק שרוצים לסחוט את הלקוח עם הקמפיין לשחקן יחיד שנותנים אותו בשלוש מנות (שכל אחת 60$ ?!@?#!@?#) הם גם מעלים את המחיר באמת סתם.........
זה נכון שזה זכותם זה המוצר שלהם, אבל זה סתם שחיטה וזה לא בסדר.... אני פשוט ממש ממש ממש מקווה שהוא לא ימכור בגלל זה
וחוץ מזה הרשמים שראיתי עד עכשיו מהבטא לא מרשימים במיוחד SC1 עם גרפיקת תלת מימד, פשוט ההייפ גבוהה וזה מה שקובע היום את מכירות המשחקים : ההייפ...
44
20:33 09.04.2010 | MATANWX@HOTMAIL.
WTF אני מוריד את המשחק פרנציף!!!
45
22:29 09.04.2010 | InterAl
גם ב-70$ המשחק הזה היה נחטף.
46
00:15 10.04.2010 | היורד (אורח)
אני כרגיל ימשיך להורידדדד
47
01:17 10.04.2010 | ORK (אורח)
לכל המעריצים של המשחק פשוט תחקו קצת שהמחירים ירדו! כמו שאני עשיתי.. CRYSIS יצא עלה המון חיקיתי איזה שנה והמחיר ירד ל-49 שקל (אפילו החזירו לי שקל עודף שילמתי חמישים XD חחח) ולנושא.. וואי נמעס לי מהם! הם גורמים ל-EA להראות נחמדים! XD
הורסי משחקים.. החברה שהכי כיף לה בעולם זה VALVE כי שום חברה מטומטמת לא אחראית עליה והיא יכולה לעשות משחקים בלי לשאול אף אחד בניגוד לכל החברות כמו infinity ward שלא יכולים לעשות צעד מסכן לבדם בלי לשאול את activition....
48
03:25 10.04.2010 | ArchPsion
41, מצטער שעצבנתי אותך :)
קומוניזם אולי רעיון טוב, אבל חוץ מפנטזיה זה לעולם לא יקרה... אנשים לא יהיו מוכנים לעבוד קשה אם יש בזה את אותו הרווח כמו הופך המבורגרים במקדונלד'ס... אנשים צריכים סוג של קפיטליזם, השאלה איך אתה גורם לו לעבוד כמו שצריך?
ולגבי העסקים לטובת הצרכן... אני כרגע מאמין שגוגל הם היחידים שמחזיקים בכתר הזה, אבל גם זה כתר מפוקפק... אומנם זו חברה שפועלת בדאגה לסביבה ולרווחת העובדים, אפילו שהם לוקחים המון כסף מעסקים אחרים ונותנים לך, הצרכן, את כל המוצרים שלהם בחינם לגמרי (רק עם פרסומות) הם לא עושים את זה מטוב ליבם, אלא ממודל כלכלי עסקי חכם שהפך אותם לאחת החברות הגדולות העשירות והמצליחות בעולם... אני בספק אם המודל הזה לא היה מכניס רווחים כל כך יפים הם היו ממשיכים איתו...
49
08:44 10.04.2010 | bla3
אני חושב שגם אם אתם הייתם מפתחים משחק מ2003 ויודעים שהשקעתם בוא את הנשמה שלכם ושמיליוני אנשים מחכים לו גם אתם הייתם רוצים למכור אותו בעוד 10 דולר יותר. עזבו את העובדה שגם ב70 דולר... וכנראה גם ב80 דולר אני הולך לקנות את המשחק כי מהיום שהכריזו אותו אני כבר יודע שאני קונה אותו. חוץ מזה אני בכלל מתכנן על חבילת האספנים.
50
10:48 10.04.2010 | ערן (אורח)
רבותיי, לא רוצה להישמע עויין, אבל זה הכל באשמתכם.
כן, כן, אני בטוח שאתם לא מרוצים לשמוע את זה אבל הגיע הזמן להתמודד עם האמת.
אתם רבותיי הגיימרים, אשר חטאתם ושילמתם מכיסכם למפלצת אקטיוויז'ן עבור הזכות המפוקפקת להינות מכמה שעות של מולטיפלייר ב-Modern Warfare 2 ומכרתם את נשמתכם לשטן תוך כדי איפשרתם את התועבה הזו.
במקום לזעוק חמאס ברגע שחברת משחקים כלשהי החליטה להפר את האיזון הקדוש במחירי משחקי המחשב - אתם בחרתם להתעלם (הרי מה זה עוד 40 שקל למשחק? בשביל Modern Warfare נמכור גם את סבתא!) ותראו לאן הבאתם אותנו.
האם לא הגיעה השעה למעבר לצרכנות נבונה וקצת יותר אידיאליסטית? אז כן, כל אחד מאיתנו הוא בורג קטן, וכן אם נהיה אידיאליסטים לעיתים נפספס הרבה דברים טובים בחיים - אבל אם ניתן לחברות המשחקים לעשות בשוק כרצונם - האם יש לנו הזכות להתלונן אחר כך? האם נוכל לקטר ולהתבכיין כשברור לנו שאנחנו חלק מהבעיה ולא הפתרון?
רציתם מישהו שירים את נס המרד? אז בבקשה, אני מתכוון להחרים את סטארקראפט ואני בטוח שאני לא אהיה האחרון... עכשיו תורכם.
51
14:05 10.04.2010 | ArchPsion
50, בוא נעשה חשבון... אם משחק עד היום היה עולה 50$ ועכשיו 60$ זה אומר שעל כל חמש משחקים שהם מוכרים הם יכולים להרשות לעצמם להפסיד לקוח אחד בגלל סיבה כזו או אחרת ועדיין להגיד שהם "לא הפסידו" מהייקור של המשחק...
עכשיו נניח שמיליון אנשים יקנו את המשחק... זה אומר ש200000 אנשים צריכים להחרים אותו... אבל 200 אלף אנשים שבאמת היו קונים אותו! לא 200 אלף שממילא תכננו להוריד אותו מהאינטרנט אבל מנצלים את ההזדמנות להציג את הפיראטיות שלהם כאידיאולוגיה... ואותם 200 אלף חייבים לדבוק בהחלטה שלהם לא לקנות את המשחק גם מתי שמוזילים אותו אחרי כמה חודשים למחיר ה"מקורי" של 50$! ממש לשבות ולא להוציא עליו שקל...
כל עוד העליה במחיר היא סבירה, אף אחד לא יעשה את זה... ואני מאמין שגם אתה לא. או שאתה לא תכננת לקנות את המשחק מלכתחילה, או שאתה תקנה אותו בהוזלה כזו או אחרת... זו דעתי... תוכיח לי שאני טועה, תאסוף עוד 199999 אנשים ותראה לבליזארד שיש כאלה שזה באמת לא מקובל עליהם...
אבל לפני שאתה עושה את זה... אולי תחשוב על לעשות משהו שבאמת חשוב? במקום לבכות על העלייה במחירי משחקי מחשב תקים מחאה נגד ההעלאה של מחירי המים? אתה פתחת את הפה מתי שהטילו עלינו את מס הבצורת? יש דברים שבאמת חשובים בעולם...
52
14:06 10.04.2010 | bla3
יסחבק, אתה טיפה מבולבל... בסופו של דבר האדם הפשוט אני ואתה הם אלה שבוחרים אם לקנות את המשחק או לא ולא משנה מה המחיר שלו הבחירה היא שלך החברה מוכרת את המשחק ב60 דולר כי זה מה שהיא חושב שהוא שווה(והוא שווה אפילו יותר מזה)אחרי שהחברה בחרה את המחיר זה בידיים שלך... בסופו של דבר אנחנו לא אשמים, אף אחד לא אשם החברה מוכרת פה מוצר שבדך כלל עולה 50 דולר אבל היא חושבת שהמוצר שלה שווה יותר אז היא מעלה את המחיר ההחלטה הסופית היא בידיים שלך. ושמע, לא צריך להיות גאון גדול בשביל לדעת שהמשחק הזה יהיה הצלחה מדהימה גם בביקורות וגם בחנויות. אני כבר אמרתי את שלי, אני הולך לקנות את המשחק הזה בכל מחיר.
53
16:46 10.04.2010 | !URA (אורח)
קומוניזם תמיד ישאר חלק ממני! LONG LIVE THE USSR
ואמריקה רק יכולה להכנע!
54
19:28 10.04.2010 | נטלי (אורח)
טובת השחקנים הכללית יותר היא שיהיו חנויות שמוכרות משחקי מחשב, כדי שאנשים שלא רוצים להזמין מהאינטרנט (אין להם כרטיס אשראי זמין לזה, לא בוטחים ברשת האינטרנטית, סתם רוצים עותק פיזי) יוכלו להנות מאופציה אחרת. אם אקטיוויז'ן הגיעה למסקנה שבעלי חנויות נפגעים מאד מזמינות ההורדה הדיגיטלית, ומצאו פתרון סביר לבעיה הזו, זה מבורך. לא צריך תמיד לבכות על כמה שדופקים את הגיימרים, לפעמים פשוט הראייה של החברות יותר רחבה משלכם. במקרה הזה אני חושבת שהצעד הזה מאד הוגן. לבעלי החנויות מגיע יתרון על פני הורדה דיגיטלית, ולו לשם שימור חנויות המשחקים וחווית הקנייה.
55
21:49 10.04.2010 | GDI
והנה הוגשמה נבואת ה"משחק המשך של מלך אלוהי הז'אנר נהרס".הפרטים ששמעתי מהבטא מאכזבים,יהיו למשחק ככל הנראה הגנה שאולי תיהיה DRM או משהו קרוב,ועכשיו המחיר הלא כל כך מעודד (כאילו מחיר המשחקים לא היה מקודם יקר)
כל הכבוד אקטוויז'ן,הרסתם לי את החשק לקנות (אולי אני הוריד) את המשחק שלכם.ככל שאני שומע יותר,אני מתאכזב יותר ממה שאתם עושים למשחק.מהמר על כך שזאת תיהיה אכזבת השנה.
56
01:32 11.04.2010 | adivel
כשחושבים על זה, הרי בליזארד מוציאה משחקים רק לPC, כך שבניגוד ליוביסופט ולאקטיוויז'ן, יש לזה קצת יותר הגיון מאשר שני החברות האחרות.
ל55
לפי התגובה שלך, אתה כנראה לא שיחקת בשום משחק של בליזארד. וחוץ מזה, יש המון הבדל בין שלב בטא של משחק (שנועד יותר בשביל ששחקנים יעזרו לחברה לגרום למשחק להיות טוב יותר בעזרת ציון בעיות ובאגים שיש במשחק, ולא בשביל התרשמות כמו דמו) לבין השלב שבו המשחק מוכן; כך שמה ששמעת על הבטא, לא אומר כלום על המשחק המלא.
למרות שלפי מה שאני שמעתי - יש כאלה שאוהבים, ויש כאלה שפחות.
57
12:57 11.04.2010 | Megalodon (אורח)
הבעיה היא לא הפסיכולוגיה של שחקני המחשב, הבעיה היא הפסיכופטיה של מעריצי בליזארד.
58
01:17 19.05.2010 | RoI27 (אורח)
http://www.starcraft2.co.il
הפורטל פורם של סטארקראפט 2 בישראל
59
12:38 26.05.2010 | אלון (אורח)
קניתי את דיאבלו ודיאבלו 2, קניתי את סטארקראפט, קניתי את warcraaft 2 וגם את 3.... את זה אני לא אקנה!
60
| פורסם ע"י