הרשמה

הפתרון של Ubisoft נגד פיראטיות

רוצים לשחק? תהיו חייבים להתחבר לרשת, כל הזמן
ad banner
ad banner

בקרוב: רוצים לשחק במשחק של Ubisoft? תהיו חייבים להיות מחוברים לרשת

בשקט בשקט הכריזה Ubisoft כי בכוונתה לקשר את כל משחקי המחשב שלה בעתיד אל שירות Ubi.com, המקבילה של החברה לסטים של Valve. השירות יורחב וישודרג ויאפשר לכם להעלות שמירות מהמשחקים שלכם לרשת, כך שאם אתם משחקים משני מחשבים שונים תוכלו עדיין להשתמש באותה שמירה.

אך המשמעות האמיתית של השינוי הוא שבעתיד הקרוב, כל משחקי המחשב של Ubisoft ידרשו מכם להיות מחוברים לאינטרנט כדי לשחק. כן, גם כשמדובר במשחק אופליין לשחקן יחיד. מדובר בצעד שנועד להלחם בפיראטיות ובשוק היד-שניה, וגם יאפשר לחברה לסגור את הברז למשחקים מסויימים כשהיא תחליט שהגיע הזמן.

צעד זה של Ubisoft החל למעשה כבר עכשיו, עם הבטא של Settlers 7. לא ברור אם Assassin's Creed II שיוצא במרץ הקרוב יכלול כבר את המערכת החדשה, אבל על פי ההכרזות הקודמות של החברה בנידון, זו אכן הכוונה. הייתי אפילו מרחיק לכת ומנחש שהסיבה המרכזית לדחייתו של אססין קריד 2 למחשב היא שחיכו לכך שהמערכת החדשה תהיה מוכנה, אבל זו כבר ספקולציה אישית שלי.

מערכת דומה צפויה להכלל גם ב- Command & Conquer 4 של EA שיוצא ב- 16 במרץ, וגם בליזארד כנראה מתכוונת לנקוט באסטרטגיה דומה בנוגע למשחקיה העתידיים ולשירות Battle.net החדש. בקצב הזה, בתוך זמן קצר כל משחקי המחשב המובילים יכריחו אותנו להתחבר לאינטרנט כדי לשחק, גם בסינגלפלייר.

ad banner

Ubisoft משיקה אמצעים נגד פיראטיות

- מעניין שדרישות המערכת של אססין קריד 2 דווקא לא מזכירות חיבור רשת

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:36 26.01.2010 | lirantheking lirantheking

    תודה
    אני אוהב את הכתבות שלך D:

  2. 2

    15:56 26.01.2010 | MW2PAWNER MW2PAWNER

    איזה אידיוטי!!!
    עוד כמה שנים כשהאינטרנט האידיוטי של 012 לא יעבוד אני לא אוכל לשחק גם במשחק אונליין (?mw3,mw4?) וגם לא במשחק אופליין!!!
    בואו נחרים את העולם!!!
    חחח

  3. 3

    15:56 26.01.2010 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    mother fucker!!!!
    תכננתי להוריד בגלל ההעלאה במחיר ל-60$!!!!

  4. 4

    15:59 26.01.2010 | ududy ududy

    זה בעיקר יאפשר לה לדחוף DLC ישירות דרך המשחק. לפורצי משחקים אין שום בעיה לנטרל את הדרישה לחיבוריות לצד שאר ההגנות של המוצר.

  5. 5

    16:03 26.01.2010 | יובל בירב יובל בירב

    אני לא בטוח לגמרי שאתה צודק, אודי.
    אפשר, אם ממש רוצים, לגרום לכך שכל מיני חלקים במשחק יעבדו רק אונליין. למשל, שהשמירות שלך לא יופיעו בכלל כקובץ מקומי אלא יישמרו אך ורק בשרת. זה יחייב את ההאקרים להרים אפליקציה שתדמה שרת ולהסב אליה את התקשורת.

  6. 6

    16:09 26.01.2010 | ududy ududy

    יובל, אפילו שירותים כמו מטאבולי, שבנויים על טכנולוגיה שבה קבצים קריטיים של המשחק מופעלים מהשרת ולא יושבים על המחשב של המנוי, לא מונעים מעותקים פרוצים של משחקי מטאבולי להופיע ימים לאחר שמשחק עולה לשירות.
    יצא לך לראות איך EA דוחפים DLC אין-גיים ב-Dragon Age (וגם מן הסתם ב-Mass Effect 2?) - אתה מדבר עם דמות והיא נותנת לך קווסט - שכדי לקבל אותו צריך לסגור עסקת פרמיום עם השרת של Bioware. עם הדגש החדש של Ubisoft על DLC, כפי שרואים בתוכניות שלה ל-Assassin's Creed 2, נראה לי שהיא מעוניינת ליישם שיטה דומה.

  7. 7

    16:13 26.01.2010 | itai0301 itai0301

    4 צודק...

  8. 8

    16:14 26.01.2010 | Spider76 Spider76

    "יאפשר לחברה לסגור את הברז למשחקים מסויימים כשהיא תחליט שהגיע הזמן."

    סביר יותר להניח שבמקרה שמשחק מתיישן והחברה "מתנערת" ממנו, הם מפיצים עידכון שמסיר את ההגנות.

    עשו את זה בעבר עם לא מעט משחקים.

  9. 9

    16:17 26.01.2010 | iGame iGame (אורח)

    טוב נראלי אני אקנה ת'PS3 כשתצא פריצה, או XBOX.
    כי במחשב אם אתה רוצה להוריד משחק טוב אז צריך להתחבר לשרת, לשים קראק, לפרוץ, סטים....
    בקונסולות שמים דיסק צרוב וזהו.

    וכן, גם אני חושב שהם דחו את זה רק בישביל המערכת. כי בסה"כ כמה זמן לוקח לתקן באגים ? חודשיים-שלוש ?

  10. 10

    16:18 26.01.2010 | יובל בירב יובל בירב

    זה לא בדיוק אותו הדבר, אודי, אבל כן, ברמת העקרון כל מידע שנובע מהמחשב שלך (ובסינגלפלייר, כל המידע צריך להיות על המחשב שלך) אפשר לפרוץ. הדבר היחיד שהוא בלתי אפשרי לפריצה באופן תיאורטי הוא מידע שמגיע מבחוץ (כלומר, מולטיפלייר).

  11. 11

    16:34 26.01.2010 | dark_mark_666 dark_mark_666

    ל2,
    אתה צודק לגבי 012, הם חבורה של חולגאנים ועוד מספר
    שמות תואר שאני לא אפרט כאן.
    הם חוסמים את IWNET לעיתים בשעות עומס ולשרת של
    Star Trek Online אני בכלל לא מצליח להתחבר.
    לצערי אני מחוייב לשנה.

  12. 12

    16:43 26.01.2010 | לורץ 2 הראשון לורץ 2 הראשון

    אני לא יודע אם זה אותו דבר אבל כבר יש משחקים שבלעדיים לסטים וזה ממש לא בעיה להוריד אותם ולשחק, ויש גם את המשחקים שמחייבים התחברות ללייב בשביל לשחק (כלומר כיאילו חייב משחק מקורי) כמו באטמן או גירס הראשון למחשב וגם בהם זה לא באמת בעיה לשחק בלי בעיה.

    אני לא חושב שזה יעשה בעיה, מקסימום האקרים יעבדו קצת יותר (וכולם יודעים שהחסרי חיים האלה רק נהנים מזה...) אבל אנחנו עדיין רק צריכים לשים קראק ולהתחיל

  13. 13

    16:43 26.01.2010 | alon116 alon116

    אוי ואבוי!
    כאילו בגלל הפיראטים, גם אלה שקונים משלמים

  14. 14

    16:54 26.01.2010 | Guy950 Guy950

    13- זה לא רק בגלל הפיראטיות. תכלס זה גם מאפשר לחברה להתפתח ולהתקדם יותר בקלות.

    אבל הפיתרון הזה הוא אכזרי מצד החברות, ואף גם יכול להביא לירידה במכירות ולא לעלייה. הסיבה לכך היא פשוטה, אומנם המשחק הוא נהדר ומופלא, אבל המשתמש לא אוהב להרגיש שחברה מסויימת כופה עליו את רצונותיה ומכריחה אותו להתחבר רק בשביל לקבל אישור על משחק שהוא פיזית שילם. אני למשל גם בירושלים בימי חורף (כמו עכשיו למשל) המהירות אינטרנט שלי צונחת ואפילו לפתוח את ויגיימס לוקח לי יותר זמן, אז במצב הזה כמה זמן ייקח לי להתחבר לשרתים של החברה? עד שאני אצליח להתחבר יעבור הזמן או החשק לשחק. החברה חושבת אך ורק על עצמה פה ולא חושבת על הלקוחות שאינם מסוגלים להתחבר כל הזמן.
    או למשל אני נמצא עכשיו על המחשב הנייד שלי, בנסיעה מחיפה לירושלים (שזאת חתיכת נסיעה) והנייד שלי מפעיל משחקים כמו ילד טוב, עכשיו אבל הוא לא יכול להפעיל כי לא חשבו על זה שבתחנת רכבת אין לי אינטרנט.

  15. 15

    16:57 26.01.2010 | shachar187 shachar187

    זה פשוט טמטום.
    אנשים שאין אינטרני מה אמורים לעשות? לא לשחק יותר שום משחק

  16. 16

    17:04 26.01.2010 | Gsmart Gsmart

    אבל למה לעשות שטיות בסוף יפרצו את זה כרגיל פשוט בזבוז זמן וכסף

  17. 17

    17:15 26.01.2010 | אבי אבי (אורח)

    אני לא מבין לעזאזל למה לא פשוט שמים המון פרסומות במשחק וישחררו את המשחקים במחירים זולים ואז בעצם ירוויחו מפרסומות שכאשר זה מאוד פשוט שהחברה תוכל לראות כמה אנשים משחקים במשחק ואז לפי זה לקבל תגמולים מחברות ההפצה והפרסום הרי ככה זה סתם להלחם בתחנות רוח הם ימציאו הגנה ומישהו כבר ידאג לפרוץ את זה אין מה לעשותהכל ניתן לפריצה
    אז פשוט תשימו פרסומות לא אכפת לי לשחק בנגיד ספלינטר סל והדמות תשתה קוקה קולה זה לא יהרוס לי
    ואני חלושב שזה אחלה רעיון

  18. 18

    17:27 26.01.2010 | Steinbergbaum Steinbergbaum (אורח)

    גם סטים דורש התחברות בשביל לשחק במשחקים שלו (לפחות פעם אחת), זה לא מנע מהאקרים לפרוץ את זה.

    בשביל לנצח את הפיראטיות צריך לתת לעותקים קנויים ערך מוסף על פני עותקים פיראטיים שיצדיק את התשלום.

  19. 19

    18:00 26.01.2010 | קנצ קנצ (אורח)

    ל-18, זה לא יקרה, אם זה מגיע לעותק מקורי זה גם יגיע לעותק פיראטי. מה שUBI עושים לא יעזור בכלל נגד הפיראטיות אבל כמו שאמרו זה יתן להם אפשרות לדחוף דברים על המשחקים ולקבל שליטה מלאה. רעיון גרוע, הם יכולים לצפות לירידה במכירות.

  20. 20

    18:04 26.01.2010 | kmufc21 kmufc21 (אורח)

    אולי זה ילמד אתכם להפסיק לגנוב ולהתחיל לקנות מקורי..

  21. 21

    18:11 26.01.2010 | dolphy dolphy (אורח)

    נו באמת אני צריך להשקיע 230 שקל כדי לשחק במשחק מחורבן (כן ככה עולים משחקי PC חדשים) וגם אז אני צריך שיהיו לי כל מני קודים מחורבנים בשביל לשחק. חוץ מזה האינטרנט בארץ מחורבן ואם יש לי בעיה אז זה מנתק אותי?!?!?!? מה קרה לקטע של "משחקים משחקים אופליין כשאין אינטרנט" עכשיו גם זה אין?????????
    נו באמת!!!
    דרך אגב יובל בירב תודה על הכתבה שהזכירה לי כמה אני שונא את ubisoft חברה עלובה וגרועה ושווה ל-**********************************************
    ubisoft הלוואי שתיסגרו ולא אכפת לי שלא יהיה assassin's creed יותר אני חושב שלמרות כל ההצלחה המשחק הזה מיצה את עצמו באיזה שהוא אופן (זה מורכב זה לא שאני לא אוהב את המשחק)

  22. 22

    18:12 26.01.2010 | שוקימיצי שוקימיצי (אורח)

    אח... כמה שאני שמח לראות את המגיבים שגונבים משחקים כועסים.

    אני לחלוטין בעד אוביסופט. כל דבר שידפוק את הגנבים הוא מבורך. חוץ מזה, גם ככה אנחנו מחוברים 24 שעות ביממה לאינטרנט. אז למי איכפת? לי, השיטה הזו עדיפה על פני השיטה של כמות ההפעלות המוגבלת של משחק, שהיא השיטה הגרועה ביותר היכולה להיות.

    ולמי שכועס על המחיר - פשוט אל תקנו את המשחק. הרי ברור שהמחיר שלו ירד במשך הזמן. אז ממתינים. לא תמותו אם לא תשחקו בו חודשיים.

  23. 23

    18:16 26.01.2010 | שוקימיצי שוקימיצי (אורח)

    ואגב, המכירות ממש לא ירדו, במידה והשיטה תעבוד הם רק יעלו.

    מישהו זוכר שבשנות ה90 כאשר כונני התקליטורים הופיעו ולא היו צורבים משחקי מחשב מכרו מיליוני עותקים? רק אחרי שהצורבים והאינטרנט המהיר הופיעו בכל מקום המכירות החלו לצנוח. אותו הדבר קורה גם בפס3. איש לא יכול לצרוב משחקים ומכירות המשחקים (ביחס לכמות הקונסולות בשוק) פשוט בשמיים. לעומת זאת, המכירות של משחקי אקסבוקס ביחס לכמות הקונסולות בשוק נמוך בהרבה.

    עובדות בסיסיות

  24. 24

    18:20 26.01.2010 | dolphy dolphy (אורח)

    ל22 רק שתדע שלא אני לא אמות אם אני לא אשחק במשחק הזה. יש לי עוד מליון משחקים טובים שאני מחכה להם כמו:
    metro 2033,mafia 2,achron,bioshock 2 ועוד...
    דרך אגב למי שלא יודע metro 2033 הוא משחק אימה/יריות מגוף ראשון של חברה אוקראינית בשם 4A GAMES ולפי דעתי המשחק הזה יהיה הפתעת השנה וachron הוא משחק אסטרטגיה שבו את יכול להזיז את הזמן אחורה או קדימה ולמנוע דברים שראית בעתיד או שקרו לך

  25. 25

    18:21 26.01.2010 | papmap papmap

    21 סתום ימפגר הם מצוינים יותר מ valve מה הם יצרו ?וגם ld42 הוא חרה משחק...

  26. 26

    18:22 26.01.2010 | papmap papmap

    סליחה l4d2

  27. 27

    18:29 26.01.2010 | Guy950 Guy950

    ל21- איזה כיף זה לראות את הילדים המתוסכלים האלה שמורידים וממשיכים להתלונן שהם לא מקבלים זכויות :)

    ל-22, תן לי סיבה למה שאני אלך ואקנה משחק אם אני לא יכול להפעיל אותו מחוץ לבית? נכון שבבית המחשב מחובר 24\7 ואם הייתי יושב על המחשב הזה כל הזמן אז לא הייתה לי בעיה עם הסיפור. אבל העובדה היא שאני לא נמצא כל הזמן בבית, ובאוניברסיטה אני מעביר לפעמים זמן רק בין ההפסקות אז אני שולף את המחשב ויחד עם חברים משחק. אבל רגע! וואלה! אני לא יכול לשחק כי אין לי אינטרנט! ואוי עוד באסה, אני לא נמצא באיזור הקליטה של הראש, אז באסה אחד גדול הוצאתי 230 ש"ח על משחק שאני לא יכול להפעיל בשום תנאי.

  28. 28

    18:30 26.01.2010 | Guy950 Guy950

    איזור הקליטה של הרשת*

  29. 29

    19:05 26.01.2010 | eviatark2 eviatark2

    אני מקווה מאווווווווווד שאני יעזוב את HOT ו012 המז**ים האלה!
    האינטרנט שלי בכל מקרה בקושי מצליח להפעיל GFWL במשחקים (FO3, RE5)

  30. 30

    19:35 26.01.2010 | dolphy dolphy (אורח)

    ל-25 כן אם ubisoft כל כך טובים תן לי שם של משחק אחד חוץ מסדרת משחקי assassin's creed שהוא טוב והוא שווה משהו!!!!
    חוץ מזה איזה משחקים את כבר יכול לתת לי אווטאר
    Resident Evil מה??????????????
    חוץ מזה גם אני שונא את l4d2

  31. 31

    20:20 26.01.2010 | maxy16 maxy16 (אורח)

    לא הבנתי משהו. אולי יצאתי דפוק אבל מה המשמעות של זה? גם ככה לכולם (כמעט) יש היום אינטרנט. מה זה משנה אם משחקים במשחק פרוץ כשהאינטרנט פועל או לא? יש לזה הבדל?

  32. 32

    20:35 26.01.2010 | hikeabike hikeabike

    יובל, גם MW2 דרש ממך חיבור לסטים בשביל לשחק, ולא רק שזה מנע מהפיראטים יום אחד של משחק עד שמצאו דרך לפרוץ את זה(ועוד MW2 חייב אותך להתקין את המשחק דרך סטים), הם גם מצליחים לשחק במולטיפלייר. אם הם באמת יעשו שקבצים קריטיים של המשחק יהיו שמורים על השרת, יכול להיות שזה ייקשה על הפיראטים, אבל אני נותן הערכה של שעתיים עד שימצאו פיתרון גם לזה.
    ל12- הוונדוס לייב לא דורש ממך להתחבר לאינטרנט, אלא אם כן אתה משחק במולטיפלייר, אם אתה משחק בסינגל פלייר אתה יכול ליצור משתמש אופליין.
    ל18-עותק פיראטי הוא בעצם העתקה של מה שיש על דיסק מקורי-מפוץ לכל מי שרוצה להוריד בחינם. תוסיף ערך לדיסק כנוי-אותו דבר יהיה בגירסה הפרוצה. מה חשבת שהחברה משחררת גירסה פרוצה וגירסה מקורית?

  33. 33

    20:36 26.01.2010 | hikeabike hikeabike

    ^^קנוי אם "ק"

  34. 34

    20:37 26.01.2010 | ASDQWA ASDQWA (אורח)

    מה אתפ נילחצים???
    תמיד יש יוצר ויש פורץ..לא משנה מה החברות ינשו בסופו של דבר גיע איזה CRACKER שיצליך ליצור פריצה/מעקף גם למערכת הזות...
    אז דיי לנסות להפחיד אותנו..HACKERS FTW

  35. 35

    20:42 26.01.2010 | wiping devil wiping devil

    בדיוק זה הדרך להלחם בפיראטיות להפוך את החוויה שאתה קונה לפחות טובה גאוניות לשמה

  36. 36

    21:44 26.01.2010 | HeadChopper HeadChopper

    כל הכבוד להם

    כאילו מזה???

    אני רואה תגובות בנושאים של AC שאומרים: "יאו אני לא יכול לחכות להוריד את המשחק"
    פשוט תועבה.

    או ציטוט מארץ נהדרת: "אכן תועבה ישראלית".......

  37. 37

    22:01 26.01.2010 | thespeeder thespeeder

    אני באמת מקווה שזה באמת יעצור פיראטים אבל אם לא אז חבל על המאמץ \: שימצאו דרך אחרת (אם זה לא יעבוד)

  38. 38

    22:41 26.01.2010 | LoPoO LoPoO

    לאקרים לא תהייה בעיה לעקוף את זה....
    אבל עדיין רעיון מגניב :D

  39. 39

    22:55 26.01.2010 | orikr20 orikr20

    זה לא נותן לאנשים סיבה לקנות את המשחק, להפך, זה נותן לאנשים שרצו לקנות את המשחק סיבה להוריד אותו, כי יצאו גרסאות פרוצות בלי כל השטויות האלה.

  40. 40

    23:38 26.01.2010 | Every villain is lemons Every villain is lemons (אורח)

    אני נותן למשחק 10 שעות להיפרץ מרגע השקתו המקודמת ביותר. זה כולל, כמובן, את הזמן שלוקח להעלות את המשחק לאינטרנט. בכל מקרה, השערה זו מיותרת, כי הוא יצא פרוץ שלושה ימים לפני השקתו הרישמית.

    Mark my words

  41. 41

    01:45 27.01.2010 | Armati Armati

    שמתם לב איך זה שתמיד ASSASSIN'S CREED
    שפן ניסיון של טכנולוגיית אנטי פיראטיות חדשה?
    ואיכשהו תמיד ככל שהטכנולוגיית משדרגת המשחק מופיע להורדה הרבה לפני שהוא מגיע למכירה?

  42. 42

    07:52 27.01.2010 | Logih Logih (אורח)

    מה כמו STEAM ?

    אז מה יש גם סטים פרוץ P:
    כאילו בכל מקרה יש פריצות
    כמו שמצאו לCOD6 פריצה דרך סטים שזה בכלל ברמה !

  43. 43

    10:04 27.01.2010 | MW2PAWNER MW2PAWNER

    11-הכל נכון!!!

  44. 44

    11:07 27.01.2010 | Hymn Hymn (אורח)

    זה יקח לפורצים בדיוק עוד 3 דקות בשביל לנטרל את ההגנות האלה חחח

  45. 45

    12:53 27.01.2010 | orokusaky orokusaky (אורח)

    ההשוואה לסטים קצת מבלבלת אותי כי בסטים צריך להפעיל את המשחק דרך האינטרנט אבל אחרי זה אפשר לשחק בסינגל גם באופליין מוד.אז יוביסופט הולכים לעשות משהו יותר גרוע מזה? בלי אופליין בכלל? כי הסטים דווקא בסדר גמור מבחינתי לאור מה שכתבתי.

  46. 46

    13:20 27.01.2010 | dip dip (אורח)

    הכל נפרץ בסופו של דבר...
    הם סתם מעיקים על השחקנים שקנו

  47. 47

    13:47 27.01.2010 | adartz12 adartz12 (אורח)

    חארות.
    טוב עכשיו אני כבר יודע שלא לקנות יותר משחקים שלהם בגלל זה

  48. 48

    13:49 27.01.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    חחחח
    האקרים כבר התעסק בעבר עם העניין כזה והצליחו לפרוץ אותו בלי בעיה , האמת עד היום לא ראיתי משחק 1 שלא הצליחו לפרוץ
    אם משהו מכיר משחק כזה ישמח לשמוע

  49. 49

    13:57 27.01.2010 | papmap papmap

    איזה משחק של יוביסופט יש לpc?????????????????????

  50. 50

    14:03 27.01.2010 | קמיל קמיל (אורח)

    חח חרא של חברה 012 אמא שלי עשה אצלהם ואז עבר שנה כמעת ויש כל הזמן איטוית באנטרנט ועכשיו אמא שלי רוצה להתנתק מהם הןם עושים לה שהיא התחייבה לשנה וחציי ואמא שלי לא התחייבה לשום דבר היא עשה הכל בטלפון ואומרים שהיא התחייבה דרך טלפוןואז אמא שלי אמרה להם שיביאו הוחחות וזה שאפילו יביאו את השיחה של אותו יום בוא הזמנו את 012 חרה של חברה ולנושא אני מחכה אחושרמו*ה למשחק!!! הואיי כבר לא יכול להתפק

  51. 51

    14:15 27.01.2010 | OrelMac OrelMac (אורח)

    יפרץ תוך שני שניות.
    אני ממש לא דואג.

  52. 52

    14:20 27.01.2010 | [] [] (אורח)

    50 לך תלמד קצת עברית ואיך לנסח, ואז תחזור

  53. 53

    14:30 27.01.2010 | tv tv (אורח)

    לא תהיה בעיה לשחק במשחק הזה בפרוץ זה לא כמו סטים או MW2
    ברגע שימצאו דרך לעבור את התוכנה הזאותי הם לא יכולו לעשות כלום כי המשחק לא עובד דרך שרתים של החברה.(זאות אומרת לא יהיה שרת שמחברים אילו וכול המידע{מפות ומשימות)יהיה על המחשב )

  54. 54

    14:31 27.01.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    ואז האקרים ישברו את הראש ובסוף יצליחו לפרוץ את המערכת ובנתיים היא תפסיד לקוחות על הצעד הטיפשי הזה.

  55. 55

    14:34 27.01.2010 | swym swym

    לדחוף DLC ישירות דרך המשחק אפשר גם בלי לחייב חיבור אינטרנט בשביל לשחק ככה שזה לא נראה לי קשור. הרי Dragon Age בעצמו לא חייב חיבור אינטרנט

  56. 56

    14:50 27.01.2010 | left4dead left4dead

    36- אתה צודק, אני הייתי מוריד,אבל למה הבני זונות דוחפים DLC ושמים ב 60$???
    זה גם ככה אופליין אז לשלם על זה 60$?? 25~45 גג זה המחיר של המשחק הזה...

  57. 57

    15:24 27.01.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    זה שטויות זותי עוד מערכת שאיזה האקר כמו רייזור יצליח לפרוץ אחרי שבוע... מה לא מובן זה כמעט בילתי אפשרי להלחם בפיראטיות... אבל מה שכן אפשר ליצור דברים שיחזיקו מעמד הרבה זמן כמו PS3 שבשלב מסויים יפרץ...

  58. 58

    15:41 27.01.2010 | OrelMac OrelMac (אורח)

    ל-57, הPS3 לא נפרץ בגלל שלא משתלם היה לפרוץ אותו,
    (אז) בגלל הבלו -ריי, אבל עכשיו שבלו-ריי יחסית זול
    מתחילים האנשים הרציניים לעבוד על פריצה.
    בכל זאת אני חוזה שזה יהי כמו ה-DRM של EA, כלומר יהיה
    ב-2 או 3 משחקים ואז ירידו אותו (כמו בDA וב-ME2) בגלל
    שהוא מבריח לקוחות והוא לא יעיל.

  59. 59

    15:53 27.01.2010 | swatman-ofer swatman-ofer

    ל 58 פרצו כבר את הPS3 והבנתי שנוכל להשתמש בקשיח שלו להתקנת משחקים מלאים , אז לא צריך BLU RAY כמו שחשבנו לפניי

  60. 60

    16:15 27.01.2010 | אורי אורי (אורח)

    כן כמו BIOSHOCK וHALF LIFE 2 בסופו של דבר מוצאים פתרונות להכל. עד שבכלל הכל ייגמר...

  61. 61

    16:47 27.01.2010 | 61 61 (אורח)

    א. 61 צודק
    ב. הם בחיים לא יוכלו לחסום את זה ככה כי זה יקח להאקר מתחיל 5 דקות לפרוץ את זה בכל מקרה אם נגיד קורה משהו ואין לי אינטרנט אז אני לא יכול לשחק
    ומי שידיבר על הסוני אתה תצתרך להוריד תמשחק למחשב ולהעביר אותו לסוני בHDD מה שאומר בHARD DISK או USB או להעביר ברשת שככתי איך קוראים לתוכנה הזאת ...

  62. 62

    18:27 27.01.2010 | יאיר יאיר (אורח)

    ואלה שקנו את המישחק ואין להם איטרנט לא חשבו על זה?!

  63. 63

    07:59 28.01.2010 | חחחחחחחח חחחחחחחח (אורח)

    הם באמת חושבים שלא יצליחו לעקוף את זה?

  64. 64

    15:17 28.01.2010 | מישהו מישהו (אורח)

    58 אתה צודק באמת לא היה שווה לפרוץ אותו עד עכשיו אם כל הקטע של הבלו-ריי זה היה סיפור לא זול אבל עכשיו באמת שהכל לא עולה הרבה אפשר באמת לפרוץ את הקונסולה.

  65. 65

    16:37 28.01.2010 | ido504 ido504 (אורח)

    השרות הזה רע בגלל ששמירות באינטרנט זה גרוע כי לפעמים אין אינטרנט או התוכנה לא פועלת ואז זה סתם ביזבוז כסף על משחק שאפילו הסינגלפלייר לא פועל כי המשחק לא נשמר ואם זה משחק ארוך אז אי אפשר לשחק הכול ברצף

  66. 66

    16:41 28.01.2010 | papmap papmap

    ל30 ריימן 2 ישן אבל כיפי just dance SPLINTER CELL ANNO 1404 PRINCE OF PERSIAFAR CRY 2
    SOULCALIBUR RAINBOW SIX

  67. 67

    16:49 28.01.2010 | ido504 ido504 (אורח)

    ל22 זה רע כי נגיד שאתה קנית משחק לפני שנתיים ואתה רוצה לשחק בסינגלפלייר כי אין יותר תמיכה במולטיפלייר אבל ubisoft החליטו לחסום גם את הסינגלפלייר אז זה לא טוב

  68. 68

    00:29 29.01.2010 | motrix motrix (אורח)

    ממש מטומטם מה יעשו משפחות אשר לא מעוניינות חסיפה לאינטרנט או שאין להם כסל לאינטרנט אני חושב שזוהי פכיעה באוכלוסיה החלשה וממש דבילי ושיהיו בטוחים שכל דבר ניתן לפריצה מסקנה פ-ס-י-כ-י-ם

  69. 69

    01:58 29.01.2010 | Sexy Sexy (אורח)

    איזה מבעסים! מה יש כואב להם שכיף לנו עם ההורדות? אז הם מרוויחים קצת פחות... לפי סקרים וניסויים שנערכו אנשים שמורידים משחקים לא יתחילו לקנות משחקים כי אי אפשר להוריד אותם, אלא יורידו משחקים אחרים. חבל.. Ubisoft תפסיד הרבה מאוד לקוחות שלה, שלא בהכרח קנו את המשחק, אלא פירסמו אותו בין חברים או שקנו דברים שנלויים למשחק. לפי דעתי החיבור לאינטרנט הוא טיפשות שאין כדוגמתה וב"ה יצליחו לנטרל את זה!

  70. 70

    14:52 29.01.2010 | הע הע (אורח)

    69 ובמילה אחת: מפגר. כן, כן אתה מפגר.

  71. 71

    00:11 30.01.2010 | דודו דודו (אורח)

    70 ובמילה אחת: אתה מפגר שאתה קונה משחקים בעולם של היום

  72. 72

    00:33 31.01.2010 | חן חן (אורח)

    זה לא ילך!! אני מכריז על חרם צרכנים!!

  73. 73

    18:02 31.01.2010 | Drop-Top Drop-Top (אורח)

    מהלך טיפשי מצד יובי. אין כל כך מה לעשות בעניין, והמשחקים תמיד ישארו זמינים, גם אם ינסו להפוך אותם לפעילים רק באמצעות ממשק אונליין.
    בקיצור, אין לדעתי ממה לחשוש בנוגע ל- Assassin's Creed 2, שמסתמן כרגע כמשחק הטוב ביותר אחרי Modern Warfare 2 שנחל הצלחה מסחררת.
    Look Beyond The Game!

  74. 74

    20:24 31.01.2010 | {m.c} {m.c}

    טוב לכולם יש רשת...

    קיצר חבל על הזמן הכל נפרץ בסוף...שאלה למה בבריטניה אין תדבר הזה ? שנקרא פריצות וכאבי ראש ? ? ? כי שמה זול עם מחירים נורמלייםםםםםםםם!!!! כמו COD MW2 נפרץ :)

  75. 75

    19:19 01.02.2010 | סטיב סטיב (אורח)

    אני לא מבין מה הבעיה???
    גם בסטים לא חובה רשת
    אני בטוח שישימו אופליין מוד לתוכנה הזו
    אבל זה באמת מבאס שעושים את זה

  76. 76

    17:45 03.02.2010 | ניסים ניסים (אורח)

    איזה חרא זה אמיתי?
    בגלל זה יוביסופט לא מפרסמים את המשחק?
    איזה חבורת כלבים.
    טוב לא נורא במילא זה לא נראה לי יעלה לי על המחשב.

  77. 77

    08:14 04.02.2010 | האקר האקר (אורח)

    כמו שהמציאו את הדבר הזה ככה האקרים יכולים גם לגרום לזה להעלם

  78. 78

    15:56 04.02.2010 | yoni0505 yoni0505

    גם למשחקים של סטים פרצו והכינו גירסאות STAND ALONE.
    מה שהם עשו לא בהכרח ימנע את הפראטיות לפחות לגבי משחקי OFFLINE.

  79. 79

    14:07 06.02.2010 | אייל אייל (אורח)

    פרצנו , פורצים, ונמשיך לפרוץ,
    לא יעצרו בעדינו.

  80. 80

    12:01 07.02.2010 | Armati Armati

    58 לא פרצו את הסוני 3 כי לא הצליחו לא כי זה לא היה משתלם

    מההתחלה אנשים תככנו שיהיה אפשר להריץ משחקים דרך כונן קשיח חיצוני נשלף (זול רצח אתה מתקין משחק מוחק משחק)

    ולא הצליחו לפרוץ את החומרה עכשיו בזמן האחרון הבנאדם שפרץ את האייפון החליט שהוא צריך אתגר חדש ופרץ תסוני 3
    זהו... עכשיו מחכים לפריצת תוכנה

  81. 81

    19:35 07.02.2010 | sarel sarel (אורח)

    אם הם רוצים שהמשחק ישאר "נקי" זה אומר שהם צריכים להגביל אותו ככה?
    שיעשו שצריך להתחבר לאינטרנט רק פעם אחת בתחילת המשחק וזהו ולא שצריך לשחק סינגלפלייר דרך האינטרנט
    ולפי דעתי יהיו גם דברים במשחק שאם נרצה שהשחקן יראה טוב יותר - נצטרך לשלם עוד.

  82. 82

       | פורסם ע"י