הרשמה

שמועה: משחקים טרוריסט ב- MW2 !?

שמועה: אנחנו מגלמים טרוריסט שטובח בעשרות אזרחים תמימים
ad banner
ad banner

Modern Warfare 2- אנחנו משחקים טרוריסט ויורים באזרחים חפים מפשע ???

וואו, אם זה נכון, זה כבר עבר את הגבול.

על פי סרטון שדלף לאינטרנט- במסגרת הדליפה הקודמת מצרפת- מתברר שבאחת המשימות הראשונות במשחק הפעולה Call of Duty: Modern Warfare 2, המשחק שצפוי להיות הנמכר ביותר השנה, אנחנו משחקים טרוריסט.

הצרפתית שלי לא מספיק טובה (והסאונד מחורבן מדי) כך שאני לא יכול לוודא את הנאמר בעצמי, אבל לפי הטענות, אנחנו מגלמים במשימה הזו סוכן CIA סמוי שנאלץ לקחת חלק בהתקפה של טרוריסטים על נמל תעופה אזרחי, כחלק מחוליה של 4 טרוריסטים שנכנסת לנמל ופשוט פותחת באש תופת מרובים אוטומטיים על האזרחים החפים מפשע.

לפי הסרטון, אנחנו הולכים לצד חברי החוליה, יורים עמם באזרחים שמנסים להמלט, ומסתובבים ברחבי נמל התעופה בחיפוש אחר קורבנות נוספים.

ad banner

אקטיוויז'ן עושה מאמצים כבירים למחוק את כל העדויות לסרטון המרשיע, כדי שההפתעה לא תתקלקל או אולי כדי שלא יווצר סקנדל לפני יציאת המשחק שיפגע במכירות. למרות זאת, האתר LiveLeak.com מחזיק כרגע עותק של הסרטון אחרי שהוא נמחק מיוטיוב במהירות הכי גבוהה שראיתי בחיים.

קשה מאוד מאוד להאמין שאין לזה איזה הסבר טוב יותר, ושאקטיוויז'ן באמת מתכוונת שאנחנו נשחק בתפקיד של טרוריסט, גם אם יש לו נסיבות מקילות. אני לא מסוגל להאמין שהם יעשו כזה דבר, וממש יתנו לנו לשחק במשימה שבה עלינו לחסל אזרחים בסיטונות. בטוח יש לזה הסבר הגיוני.

ad banner

למרות שקשה לי להאמין בזה, הרי שאם זה בכל זאת נכון, הסקנדל סביב GTA זה כלום לעומת מה שיקרה כשהתקשורת הכללית תשמע על הסיפור, והפעם בצדק גמור. Call of Duty: Modern Warfare 2 מגיע למחשב האישי, ל- Xbox 360 ולפלייסטיישן 3 ב- 10 בנובמבר.

עדכון: על פי הערכות שמסתובבות בפורומים, תהיה לנו אפשרות בחירה: נוכל לירות בחפים מפשע, ונוכל לבחור שלא לעשות כלום ורק לצפות בשאר חברי החוליה טובחים באזרחים מבלי שנוכל לעצור אותם- ובמקרה הזה, בעצם אנחנו צופים בסצינה של אירוע טרור כמו שיש בלא מעט סרטי אקשן.

נקווה להבהרות רשמיות בקרוב, אבל בכל מקרה צפוי כאן סקנדל תקשורתי חסר תקדים.

גרסת המחשב לא תתמוך בשרתים ייעודיים או מקומיים
הגולש plissje מסביר מה זה אומר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:03 28.10.2009 | cleardark cleardark

    מי שראה את הסרטון יכול לראות בבירור שהשחקן הוא חלק מחוליית טרוריסטים והקורבנות לא חמושים.

    זה בוודאי אותה סצנה מאותו קליפ סאונד ששוחרר ממש שהוכרז המשחק.

  2. 2

    09:14 28.10.2009 | 2 2 (אורח)

    יהיה מצחיק אם נשחק טרוריסט

  3. 3

    09:25 28.10.2009 | olmert olmert

    פאק
    עד לאן הם הגיעו

  4. 4

    09:25 28.10.2009 | itamar050 itamar050

    ב- Counter Strike תמיד אפשר היה לשחק טרוריסט.
    אין סיבה להזדעזע או לא להאמין, כי בשורה התחתונה זה בסך הכל משחק מחשב.

    אחרי סדרות של כתבות בהן נטען שאין קשר בין האלימות במשחקים למעשים אמיתיים של אנשים ששיחקו במשחקים כאלו - לא הייתי מצפה למאמר המביע כזה זעזוע.

  5. 5

    09:33 28.10.2009 | מה בעיה? מה בעיה? (אורח)

    זה בטח כיף לשחק טרוריסט... להרוג מלא אנשים וזה... זה רק משחק מחשב אז זה לא כל כך נורא!

  6. 6

    09:37 28.10.2009 | omrifin omrifin

    הייתי מתרגם אבל אני לא רוצה לראות אפילו אני שונא ספוילרים :P

  7. 7

    09:37 28.10.2009 | shaby shaby

    אוקיי...Infinity ward בהחלט מנסה לקבור את עצמה, זה אחד הדברים היותר מזעזעים שראיתי במשחק..טבח באזרחים...זה לא מצחיק בכלל וזה יגרור תגובות מאוד חמורות.

  8. 8

    09:56 28.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 4:
    יא מצחיק, ב- CS אין שום הבדל מהותי בין מה שעושה "טרוריסט" למה שעושה "אנטי-טרוריסט".

    כאן אתה פאקינג יורה באזרחים לא חמושים. והרבה.

  9. 9

    10:26 28.10.2009 | jojoz0r jojoz0r

    פשוט זוועה, Activision ו Infinity Warrd כנראה נפלו על הראש עם הכותר הזה, יורים באזרחים תמימים, אני מחכה שזה יגיע לCNN או BBC או כל חברת חדשות רצינית בחו"ל, תראו את הסקנדל שזה יוצר, עוד מעט תראו את FOURZEROTWO בחדשות ערוץ 2 P:

  10. 10

    10:27 28.10.2009 | ArchPsion ArchPsion

    לא מסכים איתכם בכלל... רצח של אזרחים חפים מפשע זה בסדר אם אתם משחקים פושע או OVERLORD רשע, אבל לא בסדר אם אתם משחקים טרוריסט? (להזכיר לכם גם בוורקראפט 3 יש שלב שבו אתם צריכים לקטול עיר שלמה של אזרחים חפים מפשע...)
    אותם ההגנות שאתם יורקים בכל פעם שמישהו מציע להחרים את GTA תקפות גם במקרה הזה... מדובר במשחק נטו.
    אני מוכן לקבל את הטענה שרצח של חפים מפשע מפריע לכם, אבל לא כשבאותה נשימה אתם מצדיקים את GTA! זה הופך אתכם לצבועים מהמדרגה הראשונה.
    אני אישית חושב שזה דווקא רעיון מעניין להוסיף למשחק משימה שבה אנחנו משחקים את אותם הטרוריסטים שאנחנו בסופו של דבר נרדוף אחריהם במהלך כל המשחק. אם המפתחים היו מציגים לי את פעולת הטרור כסיפור רקע, זה היה פוגע בהישאבות שלי לתוך העלילה... לעומת זאת, אם אני ישחק את פעולת הטרור בעצמי, הזיכרון הזה יכניס אותי לעלילה עמוק יותר, אני ירגיש יותר דחף לתפוס את הממזרים האלה...

    כמובן שיש את היתרון הנסתר הזה של לטבוח בעשרות אנשים חפים מפשע וחסרי הגנה שהם רצים בצרחות לכל הכיוונים :)

    אויש, אל תסתכלו עלי ככה! כאילו שאתם לא לקחתם את ה KILL FRENZY בשדה התעופה בGTA SAN ANDREAS וטבחתם להנאתכם בעשרות אנשים חפים מפשע וחסרי הגנה שמתרוצצים בצרחות לכל הכיוונים! זה בדיוק אותו הדבר! :)

  11. 11

    10:46 28.10.2009 | crabrocket crabrocket

    אני כבר מת לקרוא את דו"ח גולדסטון על modern warfare 2

  12. 12

    10:53 28.10.2009 | [SparcO] [SparcO]

    זה כל כך הרבה ספויילרים הסירטונים האלה...

  13. 13

    10:55 28.10.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    מסכים עם 10, זה בטח יהיה גם רק חלק קטן מהמשחק, ולאלו מיכם ששיחקו WC3 מה לא היה כיף לשחקן בקמפיין של בני האדם ואז לעבור לUNDEAD רק בשביל כיביכול "להרוס" את כל מה שבנית =P?
    ואז כמובן לחזור לוהציל את העולם עם ה nelfs - אז בטח כאן זה יהיה משהו בסיגנון.

  14. 14

    10:58 28.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 10:
    יחי ההבדל הקטן: Overlord ווורקראפט הם משחקים דמיוניים לגמרי, בלי שום טענות לריאליזם. גם GTA הוא פנטזיה סאטירית והריאליזם שלו הוא תמיד בקריצת עין. לעומת זאת, MW2 הוא משחק סינמטי שטוען לריאליזם ממש. זה לא אותו דבר.

    זה בדיוק כמו ההבדל בין אלימות בסרטים מצויירים, כשה"רע" תמיד מת בכל מיני דרכים איומות אבל זה מצחיק, לבין אלימות בסרטים ריאליסטיים כמו "כלבי אשמורת".

  15. 15

    11:23 28.10.2009 | ArchPsion ArchPsion

    יובל אני מסכים איתך לגמרי, יש פנטזיות מופרכות לגמרי, יש סאטירה ברורה לחלוטין ויש ריאליזם...
    אבל כמה ריאליזם יש בזה כבר? בכל זאת מדובר במשחק מחשב. אל תשכח גם שהסצנה הזו במשחק, אם היא באמת תהיה, תבוא בצורה כזו שלא משתמעת לשתי פנים, הטרור זה רע.
    בוא נלך שניה צעד אחד קדימה, בוא נמקם אותו באמצע, בין GTA לבין משחק הטרור הזה שהוציאו בחיזבאללה, זה שבו המטרה שלך היא לחסל את האוייב הציוני בכל מחיר... בוא נניח שבסרגל הזה שהמצאנו עכשיו GTA ממוקם על "1" ומשחק הטרור של החיזבאללה ממוקם על "10" איפה אתה שם את MW2? אני אישית שם אותו במקרה הכי גרוע על "2" (בהנחה שהסצנה קיימת באמת) נכון, הוא טיפה יותר קשה לעיכול מGTA, אבל ממש ממש במעט ובכלל לא חוצה את הקו האדום, עדיין בגבול הבידור הלגיטימי. זו דעתי כמובן, אני אשמח לשמוע גם מה אתה חושב בנושא.
    אגב, עכשיו בסוף ההודעה קפץ לי משחק אחר לראש, WORLD IN CONFLICT... נכון שבמקורי אתה משחק נגד הכיבוש הרוסי, אבל יש לו הרחבה שבה אתה משחק חייל רוסי בקמפיין נגד ארה"ב. אני מודה, עוד לא יצא לי לקנות את ההרחבה אז אני לא באמת יודע כמה זה אינטנסיבי. אבל במקורי שיחקתי ואני זוכר שזה היה ממש עמוק וריאליסטי ומגיע לנקודה שבה אתה בתור מפקד בצבא ארה"ב מורה על תקיפה בנשק גרעיני על עיר מלאה באזרחים חפים מפשע (אמריקאים) אני מאמין שזה אינטנסיבי באותה מידה גם בצד הרוסי...

  16. 16

    11:37 28.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 15:
    אין לי ספק שהתקדים הזה יעורר דיון אינטנסיבי ואני בעצמי עוד לא החלטתי לגמרי מה אני חושב על זה. ברוב המשחקים, אפילו GTA, לא אומרים לך "עכשיו אתה צריך לירות באזרחים חפים מפשע שמנסים לברוח". כמעט תמיד יש סיבה, או שהאוייבים נושאים נשק ומאיימים עליך.

    רק לחשוב על הסקנדל ועל המטעמים שיעשו מזה השמרנים ברשת פוקס ודומיה...
    בעצם, כשחושבים על זה, האמריקאים הרבה יותר משתוללים כשיש סצינות סקס מאשר אלימות. אז אולי בעצם הסקנדל לא יהיה כל כך גדול.

  17. 17

    11:38 28.10.2009 | Mur'gul Mur'gul

    קודם כל, תסלחו לי אבל זה ממש מטומטם לשים ספויילר כזה בכותרת.

    דבר שני, כל הכבוד לIW: הם הצליחו להוכיח פה מצויין את הצביעות של אנשים, או לפחות אנשים מסוימים: כאלו שלא הפריע להם לרגע שאתה יורה באנשים ישנים בספינה במשימה הראשונה בתחילת COD4, אבל פתאום עושים רעש מזה שאתה יורה באנשים סתם בשדה תעופה.
    למה? רק כי קודם שיחקת את "הטובים" ולכן זה לא הפריע להם. אויש, כמה שהצביעות חוגגת.

  18. 18

    12:00 28.10.2009 | Megalodon Megalodon (אורח)

    אני מסכים שבדרך כלל שופטים משחקים בצורה לא פרופורציונאלית, אבל הסרטון הזה מטריד שלווה. זה אחד הדברים הנוראיים שראיתי בגיימינג אי פעם. הסרטון לא פחות ממזעזע.

    ArchPsion, תפסיק עם ההתפלספויות. אולי תביא כדוגמא את משחקי Star Wars שבהם הורסים כוכבים שלמים מלאים באנשים וזהו? ללחוץ על כפתור ולראות עיר/כוכב מושמדים לא באמת מכריח אותך לראות את התוצאות של המעשים שלך. לחסל אנשים ב-GTA זה מצועצע ובפירוש מהווה בעיקר בידור נקי, בלי השלכות אמיתיות. כאן מדובר בתיאור של אירועים אמיתיים ומזעזעים שקרו וקורים בחיי היום-יום של אומות שלמות ובאמת מראה את המראות וההשלכות שבלהרוג אזרחים חפים מפשע והוא מאפשר לשחקן לקחת חלק פעיל מאוד ברצח של עשרות אנשים. זה מפלצתי.

    לפי הסרטון, זה גם ישפיע על הנשמה (Psyche) של מי שישחק את זה.

    אני, אישית, מאוד מתנגד למשחק הזה עכשיו.

  19. 19

    12:06 28.10.2009 | Megalodon Megalodon (אורח)

    gulmer, יחי ההבדל הקטן - אפילו טרוריסט ישן הוא טרוריסט. הוא לא יעדיף ללכת לאכול חומוס כשהוא ער, הוא יקום ויעשה מעשים כאלה. הוא לא ילחם בצבא האויב, הוא יקום ויהרוג אנשים חפים מפשע במטרה לנטוע אימה. להרוג אנשים חפים מפשע במטרה ובכוונה תחילה זה רע. לעצור אנשים שמתכננים ועושים דברים כאלה בכל דרך זה טוב. בלי מרכאות כפולות ובלי נעליים.

  20. 20

    12:12 28.10.2009 | עידו. עידו. (אורח)

    פשוט זוועה, ומציגים את עולם המולטימידה, כ - לא אלים.
    איך מכניסים כזה דבר ל - משחק.
    פשוט אבסורד, מי שנהנה מהרגשת הכיפיות היא בעיקר ''ילדים ונערים''.

    מקווה מאוד שיתביעו, שיסגרו את חברת המשחקים המטומטמת הזו.
    חייבים לתבוע.

  21. 21

    12:23 28.10.2009 | Mur'gul Mur'gul

    Megalodon, על איזה טרוריסט אתה מדבר!? מדובר על מלחים שנמצאים בספינה, ישנים במיטה שלהם, וחלקם לא יודעים מה מובל בספינה שלהם. גם שם יש לך אפשרות בחירה אם לירות בהם בעצמך או לראות את אנשי הצוות שלך יורים בהם - ואני לא חושב שבקוד האתי של הSAS יש משהו שמגבה ירי כזה.

    יש סיבה שקוראים למשימה הזו "Crew Expendable" (כלומר, חוץ מהמחווה לנוסע השמיני).

  22. 22

    12:31 28.10.2009 | מוזר.... מוזר.... (אורח)

    למה ירו בו בסוף הסרטון?

  23. 23

    12:33 28.10.2009 | dip dip

    בטוח יש אפשרות להרוג את הטרורסטים...

  24. 24

    12:41 28.10.2009 | source144 source144

    טוב בואו נשים את זה ככה, אתם בסה"כ מגלמים את האויב במשחק הזה, בחלק אחד קטן.. לא נראה לי שיהיה עוד אחד כזה. אז בסדר ירינו באנשים חפים מפשע, וואו "מזעזע" (אכן) אבל עדיין זה משחק אתם לא צריכים להתרגש, להרוג בן אדם אם נשק/בלי נשק/ישן זה אותו דבר (אני מסכים שלהרוג חפים מפשע הרבה יותר חמור מכל דבר אחר) בסופו של דבר אתם תהרגו את כולם ואין מה לעשות אתם תגלמו טרוריסטים, זה מה שהם עושים.
    בנוסף אני חושב שזה ניסיון להראות קצת "לעולם" עד כמה מזעזעת כל פעולת טרור, זה רק במשחק תחשבו במציאות.
    זה דבר יחסית טוב למדינה שלנו, בגלל ה"שואה" שאנכנו עושים לחמאסניקים ותושבי עזה, אז הנה הצד של מה שהם עושים.

  25. 25

    12:42 28.10.2009 | תלמיד תלמיד (אורח)

    לוולללל חחחח זה יהיה כיףףף :D

  26. 26

    12:44 28.10.2009 | בג'ומבום בג'ומבום (אורח)

    רק לי זה נראה כמו כיף אחד גדול?

  27. 27

    13:00 28.10.2009 | Megalodon Megalodon (אורח)

    gulmer, נו בחייך, מדובר בספינת אויב שבו מי שלא ישן יורה עליך. ברגע שהמלחים הישנים האלה היו מתעוררים הם היו רצים אל הנשק ויורים. מדובר בקרב, אתה לא יכול להמתין שהאויב יתעורר כדי שזה יהיה הוגן. לא מדובר באזרחים חפים מפשע שלא מסוגלים להגן על עצמם ושהם לא חלק משום צבא.

    source144, גש לטוקבקים של Ynet מהר, אחמד טיבי קורא לך.

  28. 28

    13:08 28.10.2009 | FireEye FireEye

    ל-4
    נכון אבל שם אנחנו לא יורים באזרחים.
    אם זה נכון החברה בצרות אבל אני די בטוח שבאיראן ושאר מדינות ערב הוא ימכר =]

  29. 29

    13:09 28.10.2009 | קמיל קמיל (אורח)

    בואנה ימכוערים על יהיה על זה בחדשות חחח... בשמחה לי להיות טורוריסט!!!! להרוג בכיף חחח..

    נ.ב
    זה כולה משחק מה עושים מה זה סיפור פשיייי...

  30. 30

    13:10 28.10.2009 | זאוס השני זאוס השני

    מה ולשחק טרוריסט בקאונטר סטרייק זה בסדר?
    חלאס לבכות

  31. 31

    13:31 28.10.2009 | shaby shaby

    לכל אלה שטוענים שאין בעייתיות בירי באזרחים חפים מפשע כל עוד זה במסגרת משחק אתם טועים במקרה הזה ולהשוות את הדבר ל-GTA בו אזרחים חפים מפשע נהרגים או נפצעים היא השוואה שגויה.

    כן אזרחים חפים מפשע נהרגים/נפצעים בהרבה משחקים/סרטים/סדרות וכד' עצם הביטוי "אזרחים חפים מפשע" נוצר כדי להדגיש שמשהו רע מאוד עומד לקרות להם, אבל במקרה הזה, האזרחים עצמם הם ה-מ-ט-ר-ה ופה היה הזעזוע שלי...

    ב-GTA הם לא המטרה הם האמצעי, כאן בספויילר הזה הם המטרה העיקרית, אם היינו רואים את קבוצת הטרוריסטים הזו עוברת בשדה התעופה ויורה באזרחים ההשפעה הייתה פחותה בהרבה מלקחת חלק פעיל בזה...זה פשוט מחריד ומגעיל ואני בחיים שלי לא חשבתי שאני אגיב ככה על משחק..אני תומך בחופש הביטוי והיצירה אבל הם חצו גבול כאן.

  32. 32

    13:44 28.10.2009 | _Snach_ _Snach_

    לא נגד זה, דווקא מעניין, גיוון צדדים מעניין.
    ול-1 אני מסכים איתך רואים בתחילת הסרטון שהם יוצאים ממעלית כמו בסאונד טריילר

  33. 33

    13:46 28.10.2009 | לא משנה לא משנה (אורח)

    4 צודק זה רק משחק מחשב מה קרה

  34. 34

    13:47 28.10.2009 | ג'ון הזועם ג'ון הזועם (אורח)

    יובל, מה ההבדל בין הכותרת המטעה שלך לכותרות שאתה מזדעק עליהן שהן מרשיעות משחקי מחשב בלי סיבה, כך גם אתה. כמו שכתבת שני משפטים אחרי הכותרת, אתה מתחזה לטרוריסט, ואתה לא משחק טרוריסט במובן בגיימרי של המילה (בניגוד למובן התיאטראלי). איכזבת.

  35. 35

    13:52 28.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 34:
    אני לא יודע מה בדיוק נכון- אם משחקים טרוריסט ממש או מתחזים לאחד כזה. המידע לגבי ההתחזות מגיע ממקור אחד, ואת התיאור בצרפתית של המשימה שמופיע בסרטון אני לא מבין. יכול להיות שאין כאן התחזות בכלל, זו רק אחת האפשרויות.

  36. 36

    13:55 28.10.2009 | גיימר גיימר (אורח)

    סוף סוף מחדשים קצת זה לא יזיק לשום דבר ואני אחרי המשחק לא הולך להתאבד באיזה קניון כולה משחק , אפשר לחשוב לGTA זה יותר טוב ארי הוא גם פושע ועושה מעשים שבקלות יכולים להשתוות למעשים של טרוריסט .

    האמת שגם בחיים ובעיקר בצבא ובעוד מקומות חשובים המטרה מקדשת את האמצעים אז עם במציאות מותר למה שלא יהיה במשחק. בטוח שהמטרה בסוף להרוג איזה מחבל רציני שהרג הרבה יותר מכמה עשרות אזרחים.
    גם אני היית מוכו להרוג כמה אזרחים עם בסוף הייתי יודע שאני יוכל להפגש עם בין לאדן ולהרוג אותו ואולי עוד כמה בכירים .

  37. 37

    13:55 28.10.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    מספיק עם הבולשיט הזה

    אפשר לחשוב-כולה משחק מסכן

    ב GTA לא יורים במי שבא לנו?

    זה משחק מחשב,שבו אפשר לעשות כול מה הדמיון רוצה

    ויש גבול מאוד ענק בין דמיון ולבין מציאות

    אז מספיק עם "הכותרות" הדביליות האלה.

  38. 38

    13:58 28.10.2009 | shaby shaby

    36 ואם חלק מהאזרחים האלה שאתה מדבר עליהם היו אמא שלך אבא שלך אחים שלך? אל אל תדבר יותר מידיי ילד על דברים שאתה אפילו מתחיל להבין, פשוט סתום ת'פה קצת.

  39. 39

    13:59 28.10.2009 | darkness293 darkness293

    יובל, זה מספר על סוכן אמריקאי שבחשאיות מצטרף ומתחזה לטרוריסטים,כדי למוטט אותם מפנים, אך כדי להיות כזה הוא צריך לעשות מה שטרוריסטים עושים וזה להרוג חפים מפשע.....
    המידע לקוח מגיימר
    למה בסוף הרגו אותו? אני משער שהם גילו שהוא מתחזה וירו בו...

  40. 40

    14:09 28.10.2009 | גיימר גיימר (אורח)

    אתה אם כבר הילד מבינינו כי במציאות כל דבר יש מחיר השאלה אם אתה מוכן לשלם אותו וכדי להגיע לדברים גדולים גם עוברים קשיים גדולים.
    ברור שאם זה היו קרובים שלי היה לי קשה פי שבעתים(לכן צריך לראות את זה במין מאוזנים דימיונים ולראות בשביל מה אתה עושה את זה) אבל כמו שאמרתי עם אתה סוכן או משהו שיש לו אחריות גדולה יותר מלהביא אוכל וכסף הבית אין לך הרבה ברירות.
    אני יכול להגיד לה במאה אחוז שמצבים כאלו היו במציאות וגם ימשיכו להיות .
    אתה פשוט צריך להתמודד עם זה שגם הטובים עושים דברים רעים מאוד לפעמים.

  41. 41

    14:13 28.10.2009 | OblivionJustice OblivionJustice

    קראתי פעם ספר על זה והזדעזעתי, כנראה שאתה COD 6 אני לא קונה.

  42. 42

    14:18 28.10.2009 | yuvy15 yuvy15 (אורח)

    אל תגזימו זה רק משחק וזה גם מגוון ומעניין...
    אין בזה שום דבר רע...

  43. 43

    14:22 28.10.2009 | גיימר גיימר (אורח)

    אני יביא מצב נגיד אתה נוסע לטיול סתמי במרוקו עם משפחתך כמה ילדים ,תינוק ואישתך עצרת לשתות קפה באחת המסעדות היפות במרוקו . לבית הקפה מגיעים אנשים ובלי לדעת אחד מהם נחשב רב מחבלים מה רצחניים בעולם, ישראל עוקבת שנים אחריו והתוכנית היא לחסלו בפיגוע התאבדות שיראה כאילו לישראל אין שום קשר . הפיגוע יהרוג את כל יושבי המסעדה ולכן בודקים שאין שם אנשים חשובים לישראל ככה מגלים שאתה ישראלי אך בתפקיד בעל חשיבות נמוכה מאוד ולכן אפשר להתחיל בחיסול גם במחיר חייך ומשפחתך .
    מצב כזה הוא אפשרי מאוד במציאות ואין לך הרבה מה לעשות עם זהל41 היית שמח לדעת מה שם הספר .

  44. 44

    14:26 28.10.2009 | ududy ududy

    אם זה נכון זה חמור מאוד לדעתי - גם טעות מוסרית וגם טעות עסקית. בעולם שבו טרור אכזרי ועיוור נמצא בכותרות על בסיס יומי, שרבים בו נמצאים במעגל הנפגעים מטרור, משחק בעל גוון ריאליסטי לא יכול לדרוש ממך לשתף פעולה - במעשה או חוסר מעשה - עם מעשים כאלה.
    כשאנשי ה-SAS ב-MW הראשון מחסלים את המלחים הישנים זה מטריד מספיק - אבל מציג את המציאות האכזרית בלית ברירה של שדה הקרב, בו אויב שאתה לא הורג עכשיו יהרוג אותך בעוד רגע. אבל איזה צידוק יש לחייל שרואה טרוריסטים טובחים אזרחים ולא מנסה לעצור אותם?

  45. 45

    14:28 28.10.2009 | shonshrinks shonshrinks

    זה נראה כיף חיים D:
    מה הקשר סערה תקשורתית? מה הבעיה אין משחקים גסים בעולם? הם יכולים לשים איסור על דברים כאלה?

  46. 46

    14:29 28.10.2009 | דוד דוד (אורח)

    איזה שטויות, כולה משחק, כמובן שרשתות הטלוויזיה השמרניות יקפצו על זה, אבל ממתי אתה אחד מהם? ממתי אתה נגד זה? הרי אתה בסופו של דבר זה שפרסם כאן עשרות כתבות על כמה העולם לא מבין שאין שום קשר בין משחק למציאות...

    בקיצור, צביעות.

  47. 47

    14:30 28.10.2009 | ududy ududy

    אני מאוד מתרשם (לרעה) מכל המגיבים כאן שטוענים ש"לפעמים אין ברירה, בעבור המשימה". מעניין באיזה מהירות אותם מגיבים היו מוצאים צידוק דומה לפעולות אל-קאידה אם הם היו נולדים מצידו האחר של הגבול...

  48. 48

    14:33 28.10.2009 | Mr. pip Mr. pip

    אז מה? זה רק מישחק זה לא שאנחנו יורים באנשים אמיתיים

  49. 49

    14:36 28.10.2009 | שבתאי שבתאי (אורח)

    ראיתי בסרטון שכמה אזרחים חפים מפשע הצליחו להמלט, כשאני אשחק אף אחד לא ימלט...

  50. 50

    14:37 28.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 46:
    אתה מוזמן למצוא פעם אחת שבה כתבתי שאין שום קשר בין משחק למציאות.

    רמז: לא תמצא.

  51. 51

    14:39 28.10.2009 | BlackCat BlackCat

    ז*ן אני קונה את המשחק יוצרים נאצים הלוואי יקבלו שבץ מזה הדבר הזה מעודדים את המחבלים החארות האלה מגעיל גם מורידים את ה-multi גם מעלים מחירים גם מגלמים ערבים מה ניסגר אני מתחיל לחשוב שזה חברה ערבייה

  52. 52

    14:42 28.10.2009 | . . (אורח)

    חבורה של אידיוטים, זה רק משחק. די לקחת כל דבר ברצינות..

  53. 53

    14:42 28.10.2009 | GreatDeviL GreatDeviL

    העניין במשחק לדעתי ולדעת רבים אחרים הוא להיכנס לנעליים אחרות ולמצוא את הכיף בזה יש פה הרבה צביעות בתגובות שאתם רושמים אני רוצה לראות שמישהו ישחק יעשה את המשימה הזאתי ולא יהנה מזה כי זה הכיף במשחקים לעשות דברים כביכול לא ראליסטים עכשיו בפרשנות שאתם מביאים משחק ראליסטי הוא משחק שצריך להיות כמו במציאות ואין בו שוני חוץ מהעובדה שהוא משחק מחשב טעות וטעות חמורה כשאומרים ראליסטי מתכוונים לגרפיקה ולאביזרים אמיתיים ובעצם לדמות את הסביבה למציאות אבל הבייסיק הוא בעצם להיכנס לנעליים אחרות

  54. 54

    14:51 28.10.2009 |  (אורח)

    אם זה נכון, אני קונה רק בשביל זה!

  55. 55

    14:59 28.10.2009 | רז רז (אורח)

    אני לא מבין מה הסרט מהסרטון...
    אתה משחק ומגלם עוד מישהו מנקודת מבט אחרת וזה יפה לראות את זה ככה ולהבין מה הולך בכל הסיפור..
    תיקחו את זה כמו סרט שם הטבח הרבה יותר גרוע...

  56. 56

    14:59 28.10.2009 |  (אורח)

    יובל זה כל הקטע, יש גיוון לא כמו בכל משחקי FPS שנראים פשוט אותו דבר מבחינת המקוריות והכל, אולי הפעם הSINGLEPLAYER היה יותר מעניין ומגוון מהCOD הקודמים

  57. 57

    15:01 28.10.2009 |  (אורח)

    ו51: YOU ARE AN IDIOT

  58. 58

    15:04 28.10.2009 | עידן עידן (אורח)

    נו אז מה.. כאילו שבGTA אנחנו לא משחקים פושע שהורג אזרחים תמימים..

  59. 59

    15:10 28.10.2009 | OblivionJustice OblivionJustice

    אני אפילו לא הוריד.

  60. 60

    15:14 28.10.2009 | darkness293 darkness293

    60 כל הקטע שבGTA לא הייתה המטרה העיקרית להרוד חפים מפשע
    כאן פשוט אומרים לך "תהרוג חפים מפשע"
    אני לא מבין בשביל מה המשימה? איזה משמעות יש לזה? כיף?
    זה אמור להיות ראליסטי לא? GTA לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מידי, MW2 אמור להיות די רציני וכאן זה נראה מזעזע

  61. 61

    15:18 28.10.2009 | LIKE LIKE (אורח)

    GTA הרבה יותר גרוע.. הם יוצרים סדרה שקוראים לה Princess Robot BubbleGum

  62. 62

    15:21 28.10.2009 | ה ה (אורח)

    ל11 עשית לי את היום

  63. 63

    15:23 28.10.2009 | לורץ 2 הראשון לורץ 2 הראשון

    נו מה יש לכם?!
    קודם יש כותרת שאומרת וושינגטון בלהבות, עכשיו אחת שאומרת שמשחקים טרוריסט...אתה צריך ללמוד לסנן את הכותרות שלך שיכול לקרוא גם מי שלא נכנס לכתבה, באמת שאני לא מבין אותך מה יוצא לך מזה שבכוונה אתה הורס את המשחק לאנשים שלא רוצים לדעת כלום על המשחק עד שהוא יוצא?

  64. 64

    15:31 28.10.2009 | יאיר יאיר (אורח)

    בואנה את רציניים זה יהיה קטלני!!!1111

  65. 65

    15:32 28.10.2009 | TheHunter159 TheHunter159

    המשחק יהיה כל כך גרוע עד שאני כבר מבטל את ההזמנה.

  66. 66

    15:35 28.10.2009 | ל65 ל65 (אורח)

    זה מה שעושה לך את המשחק גרוע?

  67. 67

    15:37 28.10.2009 | זיו זיו (אורח)

    מרוב שלמשחק הזה יש כ"כ הרבה פירסום וספולירים כולם כבר יודעים מה יהיה בכל משימה ומה נעשה בה... חלאס !!

  68. 68

    15:44 28.10.2009 | =TX= =TX= (אורח)

    בקשה לויגיימס: אם אפשר יהיה להזהר טיפה עם הספוילרים מעכשיו והלאה. עושה רושם שהמשחק הזה עמוס בהפתעות ונראה לי שכבר גיליתי את כולם. לדעתי, במקום לכתוב בכותרת "משחקים טרוריסט ב-MW 2" אפשר היה להסתפק ב"פרטים מפתיעים נחשפים על MW 2" או משהו כזה. בין זה לבין לטריילר עם וושינגטון הבעורת והידיעה על חשיפת מצב הגוף שלישי אני כבר יודע על המשחק הזה הרבה יותר ממה שאני רוצה.

  69. 69

    15:50 28.10.2009 | -z1x -z1x

    עדיף לרסס שדה תעופה במשחק מאשר במציאות... אחלה של תרגיל בשחרור עצבים

  70. 70

    15:51 28.10.2009 | נתן נוסאם נתן נוסאם (אורח)

    אני צרפתי ואתה צדקת אנחנו משחקים סוכן של ה- cia שצריך בכאילו לעזור לטרוריסט מאוד אכזר בקיצור צדקת מקווה שעזרתי XD

  71. 71

    15:53 28.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 68:
    אני מצטער, אני מבין שאתם לא רוצים ספוילרים אבל מצד שני אני רוצה קוראים, וקוראים באים כשיש כותרות מפוצצות ולא כשיש כותרים "פרווה". מצטער אבל זו המציאות ואין מה לעשות נגד זה.

  72. 72

    15:59 28.10.2009 | רפאל רפאל (אורח)

    אמממ יובל קראתי בתגובות בגיימספוט שפוקס חוגגים על זה יותר מכל דבר "מזעזע" אחר שהיה במשחקי מחשב,אם VGAMES יוכלו להביא כתבה כשאחת כזאת תצא (ותהיו בטוחים שהיא תצא)זה יהיה מצוין,כי ממש מעניין מה חברת החדשות חושבת על זה...

  73. 73

    16:00 28.10.2009 | THE WHO THE WHO (אורח)

    אני כבר לא מבין באמת למה אני גולש באתר וי גיימס וגם אתר גיימר , אני רואה את אותם הכתבות לרוב שמנוסחים רק במילים אחרות ...

  74. 74

    16:08 28.10.2009 | לורץ 2 הראשון לורץ 2 הראשון

    ל71, זה בסדר שקוראים רוצים כותרות מפוצצות, אבל הכותרת גם יכולה להיות "אזהרת ספוילרים: בMW2 נגלם טרוריסט שטובח באזרחים תמימים?" כמו שעושים הרבה אתרים גדולים בארץ.
    אבל את האמת מהתגובה שלך אני הבנתי שאתה אומר שאתה רוצה קוראים, ואין לך בעיה לשם זין ולדפוק קוראים אחרים בזה שאתה מפרסם ספוילרים בכותרת ראשית בידיעה שזה הורס לאנשים.
    עם יחס כזה באמת שאני לא בטוח שישארו לך קוראים הרבה זמן, באמת חבל.

  75. 75

    16:20 28.10.2009 | nnnn nnnn (אורח)

    ואווא איזה רציניים זה רק משחק וזה רק חלק קטן בעלילה ואני לא חושב שעומד להיות עוד משימות כאלה אז אל תתאחזבו !!!

  76. 76

    16:25 28.10.2009 | david221 david221 (אורח)

    טוב דבר ראשון לא צריך להגיד שהרסו תמשחק האמת אני חושב דאווקה שהם לא הרסו תמשחק ניראה שהם עשו אותו יותר טוב משום שתמיד משחקים תצד הטוב אבל עכשיו אפשר ליראות גם תצד של האויב(הטרור) ובנוסף גם זה יתן לנו יותר רקע לסיפור של MW2

  77. 77

    16:35 28.10.2009 | DarkRising DarkRising

    מה רע ? זה כיף !!

  78. 78

    16:37 28.10.2009 | Mur'gul Mur'gul

    ududy, מצחיק שמצד אחד אתה רושם:
    "כשאנשי ה-SAS ב-MW הראשון מחסלים את המלחים הישנים זה מטריד מספיק - אבל מציג את המציאות האכזרית בלית ברירה של שדה הקרב"
    וקצת אחרי זה אתה רושם:
    "מעניין באיזה מהירות אותם מגיבים היו מוצאים צידוק דומה לפעולות אל-קאידה אם הם היו נולדים מצידו האחר של הגבול..."

    כי מהצד השני הצלחת למצוא את הצידוק. נראה לי שגם באל-קעידה היית מצליח.
    אם לא שמעת, אפשר לקשור שבויים באזיקונים, לעלף אותם, להשתמש בגז מדמיע וכדומה. אין מכאן מרחק גדול עד להצדקת שימוש של מחבל באזרחים בתור מגן חי כדי "להציג את המציאות האכזרית בלית ברירה של שדה הקרב".

    יובל:
    אם אתה רוצה קוראים אז הדבר האחרון שאתה צריך לעשות זה לגרום להם להבין שכדאי להם לחסום מהיום את דף הבית של ויגיימס על מנת שלא להיחשף בטעות לספויילרים רציניים מהמשחק. זו כנראה ההחלטה הכי מטומטמת שיכול לעשות עורך אתר משחקים.

  79. 79

    16:39 28.10.2009 | shitloadofcrap shitloadofcrap (אורח)

    פאק יא! זה כמו GTA- רק עם יותר נשקים, יותר אנשים, גרפיקה משופרת, ועוד 3 דמויות שעושות אותו הדבר! רק... חבל שהמחשב שלי גרוע, ככה שאני לא אוכל לשחק בזה. טוב נו, תמיד יש סאן אנדריאס

  80. 80

    16:54 28.10.2009 | AlonTavor AlonTavor

    תכלס יובל, 10 צודק.
    זה רק משחק.

  81. 81

    16:58 28.10.2009 | תפסיקו להתלונן! תפסיקו להתלונן! (אורח)

    בסוף עוד תהיה הרשמה לחרם על המשחק בגלל הקטע הזה, חברת INFINITY WARD תצטרך לדחות את המשחק לתחילת 2011 בשביל למחוק את הקטע הזה, ובשביל למצוא סיפור חדש כי הרסתם את ההתחלה שלו! תשתקו או שלא נראה את המשחק עד ל-2011, וזה לא צחוק!!!!

  82. 82

    17:14 28.10.2009 | מישו מישו (אורח)

    דווקא זה מעולה..ככה מבינים יותר לעומק למה נלחמים בטרור..ולחוות את הרגשות האלה במשחק שהמטרה העיקרית שלו זה לוחמה בטרור..אין דבר יותר טוב מלחוות את הצד השני בשביל לדעת למה אתה בכלל הורג אותם

  83. 83

    17:21 28.10.2009 | GDI GDI

    כבר אין לי יותר דאה בעניין.10 שיכנע אותי שזה רק משחק,יובל שכנע אותי שמדובר במשחק ריאליסטי.....

    ו13-אתה ממש מתגעגע לWC3 אני רואה LOL

  84. 84

    17:23 28.10.2009 | Tw‡sTeD Tw‡sTeD

    זה נראה מצויין. קצת מקוריות לא הרגה אף אחד. צאו מהתסביך כבר,זה פאקין משחק. יש מספיק משחקים שאתה משחק בהם את הרע וטובח באנשים. ציפיתי לתגובות יותר נורמליות מגיימרים.

  85. 85

    17:51 28.10.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    אין שונא את IW
    וזה לא קשור אם זה משחק או לא,כל סדרת COD הם משחקים ריאליסטים,וזה שאתה משחק כטרוריסט זה ממש זוועה,לראות אנשים שנפגעו מכדור שירית והם מתקפלים וזוחלים כדי לנסות להמשיך לחיות זה הדבר הכי חולה נפש שראיתי מימי.

  86. 86

    17:51 28.10.2009 | ק/'כ ק/'כ (אורח)

    פשןט מצוין! אני קונה דווקא בגלל זה

  87. 87

    18:15 28.10.2009 | Raver Raver

    "סקנדל" כאלו שזה משו כזה נורא
    אז תשחקו טרוריסט בשלב אחד, מה קרה, לא שיחקתם טרוריסטים במולטיפלייר פעם ? :|

  88. 88

    18:25 28.10.2009 | מה אכפת לכם?! מה אכפת לכם?! (אורח)

    לכל אלה שאומרים שזה נורא וכאלה דבר ראשון זה כולה משחק ודבר שני כאילו שאלה מהם ששיחקו בGTA לא נהנו להרוג אנשים חפים מפשע

  89. 89

    18:28 28.10.2009 | ohadl11 ohadl11

    WTF XD

    מצד אחד אין לי בעיה להיות טרוריטס ולחורר כל מי שבדרך ,

    אבל כמו שבינתיים כפי שרואים איך שמשחקים משפיעים על ילדים ונוער (GTA) אז תארו לכם מה יקרה עכשיו -.-

    ולהרוג אנשים חפים מפשע זה ממש לא הסגנון של CoD ........

  90. 90

    18:58 28.10.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    עזוב שזה לא הסגנון,חבר שלי שלח למשהו שהוא מכיר באמריקה את הסרטון הזה ואבא שלו שהיה במלחמת עירק אסר עליו לקנות את המשחק הזה,בגלל שהסרטון הזה מזכיר לו את מלחמת האחים בעירק,מחבלים היו יורים על כל אדם שנסה לברוח מחלופי האש שהיו,הוא ראה ילדים ונשים עם גוף מחורר בכדורים.
    גם אני הייתי אוסר על הילד שלי לשחק בזה אם הייתי באיזו במלחמה

  91. 91

    19:00 28.10.2009 | knyv knyv (אורח)

    תחשוב על הערבים שרואים היי משחקים במישהו שהורג אותנו ואז הם מחרימים את זה ואז אומרים שהם שונאים את המערב אין בזה שום דבר רע אבל שברוב המישחק אתה טובח בהם ומראה אותם כחסרי נשמה שהם מתחילים להרוג העולם נופל אני לא מגן על טרוריסטים אני פשוט אומר שזה לא רעיון קיצוני כל כך זה לגמרי בסדר אם כבר הערבים צריכים להתלונן שמראים אותם כרשע העולם בכל מקום

  92. 92

    19:05 28.10.2009 | KNYV KNYV (אורח)

    יובל אתה צריך לעשות קבוצות דיון ולהביא מהאנשים הכי פעילים

  93. 93

    19:09 28.10.2009 | alon116 alon116

    כולם חושבים שלשחק טרוריסט ולירות באנשים חפים מפשע (במשחק כמובן) זה נורא, אבל אני שואל, האם זה עד כדי כך נורא?
    זתומרת זה משחק, רק אם אתה נותן לך להשפיע עליך זה נורא.

  94. 94

    19:20 28.10.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    זה לא משחק דימיוני,כל סדרת COD הם משחקים ריאליסטים,ולשחק שם כטרוריסט זה נורא,לא כמו בGTA או CS

  95. 95

    19:26 28.10.2009 | רפאל רפאל (אורח)

    IW הגיבו ב VG247 יהיו שתי סצינות כאלו במשחק ויהיה אפשר לדלג עליהן

    http://www.vg247.com/2009/10/28/confirmed-leaked-mw2-civilians-vid-as-real-skippable-through-checkpoints/

  96. 96

    19:55 28.10.2009 | v v (אורח)

    מחקו את הסרטון!
    למישהו יש איפה לראות אותו?

  97. 97

    20:00 28.10.2009 | מנגו מנגו (אורח)

    מה ניסגר איתכם????
    כולה משחק, למה מישהו באמת ניפגע?
    בסך הכל משחק מחשב?
    בשביל מה לקחת ללב?

    (אויי מסכן האזרח... הוא נירצח בלי רחמים.. איך נודיע למשפחה?)

    צאו המסרט!!!!‏

    לא ידעתי שיש זכויות אדם לדמויות במשחקי מחשב.

  98. 98

    20:01 28.10.2009 | אני לא מאמין כמה מפגרים יש כאן אני לא מאמין כמה מפגרים יש כאן (אורח)

    זה מעולה. זה עושה את המשחק הרבה יותר מעניין! אנשים רציונלים מספיק יכלו להבין שזה בסך הכל משחק. (אנשים רציונלים לא כולל הארדקור גיימרים.)

  99. 99

    20:07 28.10.2009 | =TX= =TX= (אורח)

    בקשר לספוילרים:

    נגד הטיעון הזה אין לי מה להגיד-אתה צודק. חבל לי אמנם לקבל ספוילרים די בלי אזהרה אבל אם זה בחירה בין חוויית משחק מפתיעה יותר לבין ההצלחה של האתר אני כמובן מעדיף את השני. בכל מקרה אם תצליח לחשוב על איזה פתרון פשרה אני מאוד אשמח, ואני בטוח שגם אחרים.

  100. 100

    20:11 28.10.2009 | ududy ududy

    Gulmer, אני מסכים איתך לגבי דבר אחד: אם אתה מוכן להכליל באופן מספיק רחב וחסר הבחנה, אתה יכול להגיע מכל דבר לכל דבר - גם להשוות בין ירי בעת פעילות מבצעית באויב ישן, שהתעוררותו היא סכנה ברורה ומיידית לחייך וחיי חבריך, לבין ירי לתוך קהל אזרחים העסוקים בשגרת יומם.

  101. 101

    20:18 28.10.2009 | ududy ududy

    לאלה שאומרים "זה רק משחק", נכון, זה רק משחק, פנטזיה. למעשה, IW מאוד מוכשרים ביצירת פנטזיות מוחשיות של אלימות - ואני נהנה לא פחות מאף אחד אחר כאן מהכשרון שלהם בדימוי קולנועי של סביבת מלחמה ברוטאלית. מה שלא ברור לי הוא השמחה, או לכל הפחות שוויון הנפש, שבה אתם מקבלים פנטזיה ריאליסטית שבה צריך להרוג, בלי שמץ הומור או סאטירה, קהל של בני אדם חסרי ישע. אם אלה הדמויות שאתם חולמים להיכנס לנעליהן, אולי יש לכם בעיה.

  102. 102

    20:32 28.10.2009 | גשם גשם משמיים כל היום טיפות המים גשם גשם משמיים כל היום טיפות המים (אורח)

    אני ממש לא חולם להכנס לנעליהם, אבל המשחק הזה היה מצוין, והסצנה הזאת תתרום מאוד למשחק

  103. 103

    20:40 28.10.2009 | People that shit People that shit (אורח)

    חח 97 צודקק!
    אבל מה לעשות שיש כמה כמה אנשים טיפשים ושמנים עם השפעה בעולם שעושים רעש..

  104. 104

    21:04 28.10.2009 | ניר ניר (אורח)

    יואווו איזה חזק אני חייב לחורר את כולם XD

  105. 105

    21:29 28.10.2009 | צודק! צודק! (אורח)

    81 צודק... תיהיו כבר בשקט אנשים...

  106. 106

    21:46 28.10.2009 | menas menas (אורח)

    אין כזה דבר פירסום רע...
    אנשים יראו את זה בתלוויזייה וירצו לקנות את זה...

  107. 107

    21:48 28.10.2009 | ududy ududy

    זו לא רק הסצנה שמפריעה. אני ממש לא מעוניין לעבוד בשביל ארגון שמאפשר לטבח כזה להתרחש למרות שיש להם סוכן בתוך הגוף שמתכנן אותו. עם מדינה כזאת, מי צריך אויבים?

  108. 108

    22:02 28.10.2009 | loler loler (אורח)

    נו באמת, אתם רציניים? אז מה אם משחקים טרוריסטים, מה שאתה אומר פה יובל זה הצדקה לכל עורכי הדין שמאשימים משחקי מחשב. מה זה משנה אם נשחק טרוריסטים או לא? כל עוד הבנאדם לא חולה נפש לא יקרה לו כלום, וחוץ מזה, יש משחק שקוראים לו Postal, אפילו הוא לא קיבל התייחסות כזאת ואני בטוח שהוא יותר גרוע lol

  109. 109

    22:53 28.10.2009 | hikeabike hikeabike (אורח)

    אחחח... אני לא יודע אם IW עושים את זה בכוונה, אבל המשחק שלהם לא יורד מהכותרות. בתוך שבוע יש כל כך הרבה הפצצות, אין במשחק שרתים,משחק מגוף שלישי, ירייה באזרחים חפים מפשע.
    אם היה מישהו בעלום הזה אם מחשב שמסוגל להחזיק את המשחק\קונסולה שלא שמע על המשחק, אז עכשיו הוא בטוח שמע.

  110. 110

    22:57 28.10.2009 | X X (אורח)

    הקטע המזעזע לצפייה תראו לפני שימחק
    http://www. youtube .com/ watch?v=sTWhtsSMOcs

  111. 111

    23:06 28.10.2009 | NZILY NZILY (אורח)

    תודה 110

  112. 112

    23:36 28.10.2009 | crabrocket crabrocket

    לי אישית שיש סצינה כזאת במשחק זה מפריע, אבל זה לא ימנע
    ממני לשחק במשחק וגם בשלב(גם אם תהיה בחירה) הזה. כי באמת בסופו של דבר מדובר במשחק וזוהי חלק מחוויית המשחק בו.
    ואני לא מאמין שסצינות כאלה משפיעות על השחקנים, כי אם כן זה רק מוכיח את הטענות של כל יפיי הנפש מהעיתונות.

    חוצמזה לגבי כל הדיון של פגיעה בחפים מפשע:
    לא מדובר כאן בהרג חפים מפשע תוך כדי המשימה למען המשימה או למען ביטחוננו האישי(כמו שעשינו בעופרת יצוקה)
    אלא בטבח, בפיגוע טרור, בפגיעה בחפים מפשע במטרה לפגוע מחפים מפשע.

  113. 113

    00:49 29.10.2009 | חבל חבל (אורח)

    אחד הקטעים הכי דפוקים שיכולים לשים במשחק כל כך טוב לא חבל? תודה 110

  114. 114

    07:20 29.10.2009 | answer answer

    זה כולה משחק?

  115. 115

    07:36 29.10.2009 | כעגעכגעג כעגעכגעג (אורח)

    לאוכשב- GTA טובחים אנשים אז זאת יצרת אומנות\ זאת אמירה נגד הצנזורה.

  116. 116

    10:04 29.10.2009 | ... ... (אורח)

    נו באמת! אתם פשוט מגוחכים, לדעתי זה אחלה רעיון.
    אפשר לחשוב שלא ראינו דברים גרועים יותר במשחקים. מה אתם עושים סיפור? זה רק משחק. ואתם רק משחקים לידיים של אקטיוויז'ן כשאתם מעוררים מהומה על זה כשזה ממש לא סיפור רציני. אז אנחנו מגלמים טרוריסט, וואו. כשאתם משחקים פרוטוטייפ אתם באמת חושבים "אלה אזרחים חפים מפשע, בוא לא נפגע בהם"? לא! אתם מרימים אותם וזורקים על מסוקים... אז מה אם MW2 אמור להיות טיפה יותר מציאותי מפרוטוטייפ? זה עדיין בסך הכל על מסך המחשב שלכם.
    עכשיו תפסיקו לכתוב שטויות כי נמאס לי מכמה שאתם מפגרים.

  117. 117

    11:43 29.10.2009 | Rush Rush (אורח)

    אתם בטח לא רציניים...
    דבר ראשון אני רוצה להבהיר שאין שום סיכוי שאקנה את המשחק הזה.
    דבר שני, ביג פאקינג דיל. אתה משחק טרוריסט.
    זו מלחמה. במלחמה אין פרפרים וקשת בענן.
    חוץ מזה, בשלל משחקים אחרים הורגים דמויות חפות מפשע. סה"כ עוד אחד לרשימה.

  118. 118

    12:49 29.10.2009 | MW2 חרא משחק MW2 חרא משחק (אורח)

    יופי ויגיימס, שמתם ספוילר בתוך כותרת לכתבה שמופיעה בעמוד הראשי שלכם ("MW2- סקנדל ענק בדרך ?
    שמועה: אנחנו מגלמים טרוריסט שטובח בעשרות אזרחים תמימים
    "). לא יכולתם פשוט לרשום "זהירות ספוילר" במקום המשפט השני?

  119. 119

    13:14 29.10.2009 | 118 מחר אתה מת 118 מחר אתה מת (אורח)

    משחק מצוין

  120. 120

    13:28 29.10.2009 | itai0301 itai0301

    חח כמה דגובות ערוכות :)

  121. 121

    13:59 29.10.2009 | landau123 landau123

    ל 117, יש טעות בדבריך.
    בעופרת יצוקה, ביום יציאת הכוחות הקרקעיים נראתה קשת בענן.
    ככה שאתה טועה.

  122. 122

    14:01 29.10.2009 | חחחחחחח חחחחחחח (אורח)

    חברה עד עכשיו ראינו סרטון מפוקסל
    אם עכשיו זה נראה נורא תארו לעצמכם על הגראפיקה הכי גבוהה HD

  123. 123

    14:02 29.10.2009 | מחקו מחקו (אורח)

    שימו לב!
    מחקו את הסרטון מהאתר למעלה!

    http://www.megavideo.com/?v=F1OKX9RH
    העלתי אותו לרשת

  124. 124

    14:21 29.10.2009 | Mur'gul Mur'gul

    ududy, אתה מדבר המון על מה שקורה שם בשביל מישהו שאפילו לא שיחק בMW2 וכנראה לא היה מודע למה שהוא עשה בMW1 אם הוא בכלל שיחק בו.
    עלאק מלח שיכור וישן הוא "סכנה ברורה ומיידית". בטח גם היית מצדיק מחבלים מתאבדים שמתפוצצים על אוטובוסים אם היית בצד השני.

  125. 125

    14:50 29.10.2009 | Tal Barami Tal Barami

    שמענו על MW 2 כל כך הרבה שמועות מאכזבות לאחרונה ששום דבר כבר לא יפתיע אותי.
    אם לפני שנה מהיום היו שואלים אותי אם אני מתכוון לקנות את המשחק, הייתי אומר "כן!" בלי לחשוב פעמיים.
    היום? אני לא חושב שהוא שווה אגורה מהכסף שלי. החבר'ה שם ב-Activision הבינו שהמשחק כבר משעמם ושאין אפשרות לתת כל פעם את אותו המשחק רק עם כותרת אחרת וגראפיקה משופרת, אז הם הוסיפו משימה לחסל אזרחים... אגב, ב-GTA בחיים לא תקבלו משימה שאומרת לכם להרוג אזרחים חפים מפשע, אפילו שכולם עושים את זה.

  126. 126

    15:15 29.10.2009 | God God (אורח)

    זה רעיון מעולה. זה יוצר אפילו יותר ריאליסטיות.

  127. 127

    15:17 29.10.2009 | ududy ududy

    gulmer, מהסגנון שלך ברור לי שאתה מעוניין להתנצח, לא לדון בנושא באופן שקול ורציונאלי.

  128. 128

    16:58 29.10.2009 | -_- -_- (אורח)

    כולם עושים עניין מזה שהורגים חפים משפע....
    תומרו לי לעזזל מה אתם עושים בgta??????????
    שותים תיי?????????

  129. 129

    17:13 29.10.2009 | שוב שוב (אורח)

    הסרטון על הרשת-

    http://www.gametrailers.com/user-movie/modern-warfare-2-intro-gameplay/333463

  130. 130

    17:24 29.10.2009 | ArchPsion ArchPsion

    125 אתה טועה בגדול!
    גם אם נתעלם מה-KILL FRENZY שאומר לך בעצם לחסל כמות מסויימת של אנשים ב-X שניות, יש משימה ב-GTA VICE CITY שאני זוכר בבירור, אתה מנסה להתחבר על חבורת אופנוענים והם מבקשים ממך לזרוע הרס וקטל בעיר במשך זמן מסויים, בצד ימין יש את הDESTRUCTION METER שלך ואתה בעצם מתפרע ברחובות עם רובה אוטומטי עד שהוא מתמלא...
    אני בטוח שיש עוד הרבה משימות שדורשות ממך לחסל המון חפים מפשע שאני פשוט לא זוכר כרגע... אבל אל תגיד שאין בכלל!

  131. 131

    17:25 29.10.2009 | 123 123 (אורח)

    125 גם פה אתה לא חייב לבצע את הטבח
    אתה יכול לדלג על הקטע הזה[IW אמרו]

  132. 132

    19:06 29.10.2009 | DOV_YAAR DOV_YAAR

    יובל באמא שלי אתה חתיכת אידיוט

  133. 133

    22:26 29.10.2009 | המבין המבין (אורח)

    שערוריה!!!
    צריכים להחרים גם את GTA IV
    ניקו לא עשה ברית מילה!!!

  134. 134

    01:04 30.10.2009 | TereXes TereXes

    נו דיי ? מה אכפת לכם כבר ? אף אחד בארץ לא יקנה ת'משחק הבן זונה הזה, אז למה לחפור ?

  135. 135

    15:50 30.10.2009 | . . (אורח)

    יובל... לך תעשה כתבה על פיראטיות

  136. 136

    19:37 30.10.2009 | d4rkiii d4rkiii

    מחקו חהחה

  137. 137

    10:39 31.10.2009 | האדם האדם (אורח)

    תמיד חלמתי להיות טרוריסט.

  138. 138

    11:50 31.10.2009 | Rush Rush (אורח)

    121, אתה לא מצחיק.
    nice try tohugh

  139. 139

    12:37 31.10.2009 | ido8 ido8

    אני מבין שכבר שכחתם את splinter cell double agent, שבו אתם גם חודרים לקבוצת טרוריסטים ויש לכם בחירה אם להרוג אזרחים חפים מפשע או לא.

  140. 140

    15:23 31.10.2009 | יוסי יוסי (אורח)

    בסך הכל כולכם מגזימים , נכון שזה לא חינוכי וכל החרטא הזה...
    אבל מה עם GTA ? שזה בכלל ...הורגים אזרחים , גונבים מכוניות ...זה כולה משחק , כלום לא יקרה , קצת נחמד לגוון ולראות את המשחק מהצד השני של המלחמה .
    ולאור המציאות שלנו במדינה , אני לא מאמין שמישהו יושפע מכך ויהפוך לטרוריסט ... סך הכל משחק.
    וכל מי שמשחק משחקים , אני מאמין שנחשף לדברים הרבה יותר חמורים ולא חינוכיים , ודווקא עכשיו אתם מתעצבנים ?
    זה לא המשחק הראשון שעושה כאלה כותרות.

  141. 141

    07:15 01.11.2009 | 137 137 (אורח)

    1

  142. 142

    15:40 01.11.2009 | Tom C Tom C

    אני מסכים אם 10..

    זה לא מישחק של ערוץ החינוך.

  143. 143

    20:35 01.11.2009 | GooG GooG (אורח)

    מזעזע, פשוט מזעזע.

  144. 144

    21:25 01.11.2009 | אוויי לאאאאא אוויי לאאאאא (אורח)

    אבוייי
    אני לא מוריד ולא קונה!
    זה פשוט לא חינוכי הלוואי שהחברה תיסגר

  145. 145

    17:27 02.11.2009 | בלה בלה בלה בלה (אורח)

    באמא שלי איזה אנשים חסרי חיים!!! זה כולה משחק! מה קרה? אתם רודפים אחרי השמועות למשחק הזה כאילו אלוהים מגיע מחר לביקור! ביג דיל רק משחק...כשהוא יצא תשחקו וזהו.

  146. 146

    20:52 05.11.2009 | דודי דודי (אורח)

    ואני הומו אז מה אתם מנסים להגיד

  147. 147

    02:02 06.11.2009 | Caylus Caylus

    מה נסגר...כולה משחק מחשב אפשר לחשוב שהצמידו לכם גלוק 9 מ"מ לראש ואמרו לכם לירות בחבר הכי טוב שלכם

    חח נהיינו מדינה של חלביים, מי שלא רוצה שלא ישחק חחח

  148. 148

    22:43 09.11.2009 | הם צודקים שהם עשו את השלב הזה הם צודקים שהם עשו את השלב הזה (אורח)

    בכל מלחמה יש סוכנים חשאיים אצל הצוות היריב וכמעט תמיד חלק מהם חייבים לירות באזרחים זה רק עושה שנרגיש יותר שזה מלחמה

  149. 149

    18:58 29.04.2010 | איליי איליי (אורח)

    טוב, קודם כל, כיום, מי שיש לו רוה תמיד אבל תמיד מרגיש איתו גבר.
    בחיים האמיתיים לכל צבא פולש יש חיילים שמין הסתם ירו באנשים חפים מפשע על כל דבר קטן ולא הגיוני.
    זהו הטבע האנושי להרוג מישהו מן העמים האויבים כאשר יש לך רק את האפשרות.
    וכן, בכל מלחמה הצבא הפולש ינסה להשמיד את העם האחר כליל; במוקדם ובמאוחר מתוך הרגשה של כוח ועליוניות.
    על תנסו יותר מידי להאשים את אצמכם בדברים כאלה, כי תמיד תזכרו; אתם בני אדם, ואתם תעסו את מה שהטבע שלכם יומר לכם לעשות.
    אבל אל תדעגו אלה רק דמויות ממוחשבות; הם יחזרו לאותו מקום בידיוק כאשר תתחילו את המשימה הזאת שוב.

    נ.ב.
    אתה לא חייבים לירות באזרחים; חברי הצוות יעשו את זה בשבילכם. (=
    אבל נגד החמושים תצתרכו להילחם. )=
    מקווה שזה עזר (=

  150. 150

    00:21 19.06.2010 | מנצחנ מנצחנ (אורח)

    יש אפשרות להוריד את המשימה מהמשחק .וגם זה כולה משחק אני מאוד נהנה במשימה .וגם יש לנו ולכל מדינה אחרת סוכנים ששותים ביורת ויורים באנשים חופשי יחד עם טרוריסטים אז שקט

  151. 151

    21:13 19.06.2011 | ז*ן עלייכם ז*ן עלייכם (אורח)

    מה אתם סתומים??? נכון הורגים אנשים חפים מפשע אבל זה רק במשחק וזה רק במשימה! זה לא שאני הולך עכשיו לקחת נקת ללכת לשדה תעופה ולירות בכל מה שזז!!! חוץ מזה יש גם אפשרות לפני תחילת המשימה לדלג עליה! אז מי שלא רוצה שיידלג וזהו לא צריך את כל החרא הזה של "זה לא מוסרי" "לירות באזרחים חפים מפשע" "איזה משחק אלים" אז חלאס!!!

  152. 152

    21:14 19.06.2011 | ז*ן עלייכם ז*ן עלייכם (אורח)

    נשק*

  153. 153

    21:43 14.11.2011 | יהוא בן נמשי יהוא בן נמשי (אורח)

    י

  154. 154

       | פורסם ע"י