הרשמה

תלונה: "ישפאר- שלם הרבה, קבל מעט"

"קניתי אצל ישפאר, שילמתי המון- וקיבלתי מעט"
ad banner
ad banner

לשלום כהן, לקוח פלייסטיישן 3, נמאס מהמחירים של ישפאר

אתמול הגיעה אלינו, ככה סתם ובהפתעה, תלונה מאת שלום כהן, אזרח רגיל שכל מבוקשו היה לקנות פלייסטיישן 3 לילדים. התלונה נשלחה ישירות אלי ואל אילן גלר, עורך "גיימר", ואנחנו מביאים אותה כאן כלשונה. ההערות שלי ותגובת ישפאר- בסוף.

מנהל חטיבת המולטימדיה בישפאר

שלום רב,

שמי שלום ואני בעל גאה לאישה, זוג ילדים וקונסולת פליסטיישן 3 מופלאה שנרכשה אצל אחת המשווקות המורשות מטעם ישפאר. את זיעתי ודמי נתתי לכם רק על מנת שאהיה בלב שקט עם אחריות כשיכולתי ביתר קלות להביא את המכשיר בחצי המחיר מעבר לים. לקונסולה עצמה טפו טפו טפו, אין לי טענות ואני והילדים נהנים ממנה על בסיס קבוע. עממה? זוהי אוזלת היד של היבואנית הגדולה והזלזול המחפיר באינטליגנציה של הקונים שלה שמוציאים אותי מכלי. אדון דרורי היקר, אני משוכנע מעל לכל שמץ של ספק שידועה לך העובדה ששנתיים וחצי מהשקתה של הקונסולה בארץ ועדיין לא מותירים את כניסתם של ישראלים לחנות הוירטואלית ברשת הפליסטיישן. זהו חלק אנטגרלי בלתי נפרד מהמוצר המקנה כמויות מסחררות של ערך מוסף אבל שוב, רק לא לישראלי הפראייר. התקשרתי אליכם למרכז התמיכה של ישפאר ואמרו לי "אל תדאג, תרשם בתור אמריקאי או אירופאי ויהיה בסדר". הוריי וסביי היו צריכים להסתיר את זהותם בשואה מהסיבות הברורות, אז אני שאני גם ככה נמצא מאחורי מסך צריך להתבייש בזהותי? אתם טוענים שאנחנו שייכים למגזר האירופאי, מתמחרים אותנו כמו אירופה (אם כי זו בדיחה שפלה, באירופה זול יותר) אז לפחות תדאגו שיכירו בנו כמו באירופה. ואתה יודע מה? ניחא השקר המכוער והמאולץ הזה אבל גם בתור אמריקאי או אירופאי אין לנו, האנשים הפשוטים שום דרך כשרה לקנות דבר וחצי דבר בחנות הוירטואלית. למה? כי כל כרטיס אשראי מוביל אל בעליו. אין לך כרטיס אשראי עם כתובת בחו"ל? לך חפש את החברים שלך וזה מפי סוני העולמית שלפי התמיכה הטכנית שלה כרגע אין שום תמיכה לכרטיסי אשראי ישראלים. הצרכנים לא צריכים להלחם את המלחמות של חברת ישפאר, צר לי. איזו מילה יש לי אני האיש הקטן מול תאגיד בקנה מידה עולמי שכזה? אין זה צריך להיות כך, מצטער מאוד. השלתי מעורי 4400 שקל וקיבלתי מוצר חלקי. לא בא בחשבון.

ad banner

דבר נוסף בוער לא פחות המהווה סטירת לחי מצלצלת ללקוחותיה של ישפאר. קנית פליסטיישן 3 בארץ? יצאת פראייר. קנית משחק לפליסטיישן 3 בארץ? יצאת מטומטם. שתקתי כשלקחתם לי מיסים כמו על אוטו על מכשיר חשמלי. שתקתי כשקניתי מכם משחק כמו "מגזלן" עבור מחיר כפול ומכופל מהמקובל בשאר העולם. די, הגיעו מים עד נפש. הגיע הזמן שמישהו יפתח את הפה. כשנשאלתם בזמנו על המחירים השערורייתיים של משחקי הפליסטיישן 2 צעקתם "פראטיות פראטיות!" ובצדק יש לומר. אבל עכשיו כשאחוז הצרובים והקונסולות הפרוצות בפליסטיישן 3 בעולם ובארץ בפרט עומד על אפס מאופס, מהו התירוץ כעת? זוהי זריקת עלבון לאינטליגנציה כשבחנויות בייבוא מקביל מרשים לעצמם למכור את אותו משחק במאות שקלים מתחת למחיר שמציע היבואן הרשמי והגדול. ולא, לא מדובר במשחקים אמריקאים אלא אירופאים (כי אנחנו שייכים לאירופה, נכון?) עם תיו תקן "פאל" ואתם מוזמנים לבדוק בעצמכם. בשיחה עם נציג של "מדיה-גיים" משחק "Infamous" אירופאי לדוגמא, עולה כ-270 שקלים אצלם לעומת 420 (!!!) ברשתות המובחרות. זהו שוד לאור היום. ושוב, יודע מה? שמת ביטחונך בישפאר ("ישפאר - הביטחון שבחרת נכון" זהו המוטו שלכם), הקזת דם וקנית משחק לילד? תיחנק איתו. הילד חרש את המשחק, גמר אותו מאה פעם, הרוויח את כל 'הגביעים' ופתאום יצא למשחק תוספת להורדה בתשלום בחנות הוירטואלית? תרצה, תבכה, תתחנן, תתפלל ולא יעזור אללה בבאללה. למה? ראה פסקה קודמת.

אני מודיע לך כאן, עכשיו ומלפנים שורת הדין, אני עסקים עם החברה שלכם לא אעשה יותר. עשיתי הכול כדי להשאיר את הכסף שלי בארץ אבל דחקתם אותי לקיר וירקתם לי בפנים. לא עוד. לא אכנע להפקעות המחירים וההפקרות המזעזעת הזאת. מאז שגיליתי את "Paypal" ואתר המשלוחים "eBay", קיבלתי את מלוא ערך הכסף שלי חזרה. המצחיק הוא שגם אחרי תשלום מכס ומע"מ עדיין חסכתי כ-50 אחוזים. קצת תמוה ובלשון המעטה העובדה הגמורה שכל המוטל על ייבוא חומרה ותוכנת מחשב ומשחק בארץ הוא מס ערך מוסף בגובה 15.4+ האחוז, לא? איפה הוא ההגיון שהצרכן הפרטי מצליח להשיג וללא התאמצות משמעותית את חצי מחיר היבואן? הכיצד ייתכן שחנויות קטנות מצליחות לשבור את השוק ברגל כה גסה ובישפאר נשארים אדישים? את הרווח הדרקוני שלכם על חשבוני אתם לא תעשו יותר. זוהי שערורייה לשמה.

על החתום,

ad banner

לא פראייר יותר,

שלום כהן

הערות שלי ותגובת ישפאר

עד כאן התלונה. אני חייב לומר שאני מסכים לטענה כי הפלייסטיישן 3 עולה בישראל מאות שקלים יותר מאשר בחו"ל, והמשחקים עולים בערך 30% יותר מדי. אפשר לקנות את המשחקים במחיר מלא מחנויות כמו Shopto, VGP או Play-Asia, לשלם מכס, מע"מ ודמי משלוח, ועדיין לצאת ברווח של 100 שקל לפחות יחסית למחיר בישראל. זה לא אמור להיות ככה.

לגבי החיבור לרשת, אני אישית שמעתי את מנהל חטיבת המולטימדיה בישפאר מבטיח בהשקה של הפלייסטיישן 3 בישראל ש"בתוך כמה חודשים" תהיה תמיכה בגישה מישראל לחנות הפלייסטיישן של ה- PSN, כדי לקנות ולהוריד ישירות מהרשת משחקים ותוספות. זה היה במרץ 2007, לפני שנתיים וחצי כמעט.

ככל הידוע לי יש פתרון- ניתן לקנות משחקים ותוספות מהחנות האמריקאית של הפלייסטיישן ולשלם בכרטיס אשראי מסוג ויזה, גם בישראל (וגם ויזה נטענת), ויש גם אפשרות לקנות כרטיסים משולמים-מראש של ה- PSN. מצד שני, אי אפשר לקנות תוספות למשחקים שנמכרים בישראל כי הם אירופאים, לפחות עד שיגיעו כרטיסי PSN אירופאים. תקנו אותי אם אני טועה.

תגובת ישפאר:

יובל שלום,
הפניה הנל מעולם לא הגיע אלי אולי היא תגיע ...ככלל אין זה ראוי לתקשר עם צרכנים על גבי המדיה כל עוד לא נתקבלה מהם פניה ולא נמסרה להם תגובה.

- מדריכים ועזרה לבעלי פלייסטיישן 3
- משחקים פיראטיים: האם למפיצות בישראל איכפת?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:34 13.08.2009 | סוני זה כל השוני?! איפה הוא? סוני זה כל השוני?! איפה הוא? (אורח)

    פשוט מגעיל עד שיש יבואן רישמי ואין את כל הפירטיות כמו בדור הקודם העדיין זה נשאר תקוע באותו מקום.
    לגבי הPSN איפה התמיכה בעברית? ושלאט לדבר על משהו אחר...
    בנתיים זה נראה שהאקס בוקס תופס יותר כיאילו הוא זה שמיובא רישמית לארץ
    ולמה סוני בכבדה ובעצה קמה על הסנסציה הזאת? אולי כי לא מודעת? מעבירים דוחות לא נכונים?

    גועל נפש!

  2. 2

    12:38 13.08.2009 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון

  3. 3

    12:40 13.08.2009 | s0meGuy s0meGuy (אורח)

    זה רק אני או שהנציג ישפאר רק חיפש דרך להיתחמק מן העובדות?

  4. 4

    12:40 13.08.2009 | סתם מישהו סתם מישהו (אורח)

    מצטער להגיד לכם,
    הוא צודק לגמרי,
    למה אני צריך להזמין מחו"ל?!
    במידה ונגיד סתם אני אומר קורה,
    והמשחק לא עובד?
    מה אנינ צריך לרדוף אחרי כל העולם בשביל זה?
    לא אני יכול לסדר הכל במדינה שלי,
    אבל מה לעשות שהמחירים פה מתאימים רק לשרי אריסון?!

  5. 5

    12:52 13.08.2009 | גיל גיל (אורח)

    כל מילה נכונה בכתבה.

  6. 6

    13:01 13.08.2009 | Alpha Alpha

    כל מילה בסלע.

  7. 7

    13:07 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    זה כל כך נכון הלוואי ויורידו את המחירים כבר והלוואי והיה PSN בארץ
    הכל כולל הכול ליוזרים ישראלים (למרות שאני יוזר אמריקאי)


    כולם יודעים הרי שאין פריצה ל PS3 אז למה המחירים כאלה רצחניים 400 שקל לא כולל איזה 30-50 שBUG וחנויות אחרות מוסיפות לתשלום שלהם זה ממש מבאס אם ישפאר רואים הודעה זו תדעו שאם אתם לא מורידים מחירים הרבה אנשים יעברו לקנות בחול
    לי יש את הקונסולה מחודש ואני ממש מבואס אני לא יכול להרשות לעצמי לקנות משחקים בקצב מהיר כמו במחשב אני עדיין תקוע עם MGS4 המשעממם ו BF BC שאני לא אוהב ואני לא יכול בקרוב לקנות עוד משחקים בעקבות המחירים הרצחניים האלה זה ממש מבאס את כל קהל הגיימינג הישראלי וכל בעלי הקונסולת בכלל בישראלישפאר איך אתם מצפים שלא כל איש/ילד בגיל 9-29 לא יעדיף את X360 (שלא נדבר על זקנים\ערסים שמעדיפים WII) הן במבחינת המחיר והן מבחינת ההגינות והשירות הטוב שהם מציעים ולא להגיד לאנשים תרשמו בתור אמריקאים או אירופאים כמו סליחה על הביטוי "כלבים"
    שאנשים קונים את ה PS3 הם גם קונים את השירותים שבתוכו כמו PSN הכול כולל הכול

    נכון שאני לא חושב שצריך לפתוח חנות מיוחדת לישראלים אבל לפחות להירשם כישראלי ולקבל גישה לחנות האירופאית

    זה ממש בלתי נסבל מעליב ומשפיל

  8. 8

    13:17 13.08.2009 | moof moof

    בוקר טוב, אולי הגיע הזמן להבין שהפיראטיות היא לא בעיה שמצריכה העלאת מחירים אלא מחירים גבוהים הם הבעיה וגורמים לפיראטיות. זה לא שהעובדה שהפלייסטיישן 3 לא ניתן לפריצה גורמת לכל מי שהוריד משחקים להתחיל לקנות, הם פשוט לא משחקים, אפשר לחיות בלי זה.

  9. 9

    13:23 13.08.2009 | אלון אלון (אורח)

    מילים יפות
    מקווה מאוד שמשהו יקרה.

  10. 10

    13:28 13.08.2009 | ישפאר = חרא ישפאר = חרא (אורח)

    רק בגלל ישפאר אמןןןןןן תיצא פריצה לPS3 אממןןןןןןןן שיחנקו המניאקים

  11. 11

    13:31 13.08.2009 | ישפאר = חרא ישפאר = חרא (אורח)

    שכחתי
    עדיף שלא יהיה מיבא רשמית מאשר ישפאר דוגמא- ה360 היבואן לא כל כך עזר אם שמתם לב לPS3

  12. 12

    13:33 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    אם הם לא יתחילו להוריד את המחירים ממש ממש בקרוב אני כבר יעדיף את הפריצה ואני מאמין שבסוף ובקרוב יצליחו לפרוץ את הקונסולה הכל עניין של זמן מעניין מה יהיה כשזה יקרה

  13. 13

    13:34 13.08.2009 | HotSnow HotSnow

    סוף סוף מישהו קם ואומר את מה שכולנו חושבים!

  14. 14

    13:41 13.08.2009 | אזרח אזרח (אורח)

    בעלי פלייסטיישן 3 (שלאחר קריאת כתבה זו- לשמחתי איני נמנה עליהם), אם מה שכתב שלום כהן נכון לגמרי לדעתכם (ואני מצטט את אחת התגובות פה: "כל מילה בסלע"), תעשו משהו בנידון!

    תציפו את ישפאר במכתבים ותלונות ותדאגו כמו שלום כהן שהתלונות הללו יעשו גם רעש באתרי הגיימינג ובפורומים השונים בארץ.
    תארגנו עצומות וירטואליות ותשלחו אותם לישפאר.
    והכי חשוב, תפעילו חרם צרכנים על ישפאר, ותביאו לכך שהרוב האבסולוטי של בעלי הפלייסטיישן 3 יקנו משחקים מחו"ל, ושבעלי הפלייסטיישן 3 לעתיד יקנו את הקונסולה שלהם בחו"ל, ולא דרך ישפאר.

    מקווה שבאמת תנקטו בכמה צעדים כנגד חוסר הצדק הזה, ושתצליחו
    לשנות דברים. בהצלחה.

  15. 15

    13:47 13.08.2009 | דגע דגע (אורח)

    בסוף תיהיה פריצה. זאת רק שאלה של זמן. ואז הם כבר לא יוכלו להתלונן על הפיראטיות

  16. 16

    13:56 13.08.2009 | יוש יוש (אורח)

    אחת הסיבות שקניתי אקס בוקס

  17. 17

    13:57 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    יאללה שיפרצו להם ת'תחת.
    איזו שערורייה לקחת מהלקוח הישראלי מאות שקלים מיותרים.
    למה? זה לא שהקונסולות בארץ זה עסק משגשג. כיום, רוב הקונסולות הן פרוצות צ'יפ. אני אישית מתכנן לקנות אקס בוקס 360 מקורי, לא פרוץ ולשחק חוקית ברשת. אתם יודעים כמה קשה למצוא מחיר סביר לדבר כזה? והמחיר לכול משחק, טוב שלא, כבר הייתי חוסך למחשב חדש חדש.
    בארץ כולם גנבים, לקחת ולקחת, הלוואי ויהפכו את הכסף כאן ליורו, שיתחילו עם איזשהו תהליך משקל ליורו, כי למה שנסבול עם השקל רק בגלל הלאומיות שלנו? הא?  

  18. 18

    13:57 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    ל 14 אתה צודק אני כבר שלחתי להם 3 מיילים אני יצטט מה הם רשמו

    "אלעד

    תודה רבה , נלמד ונפנים ,
    הגורם הרלוונטי שאליו הופנה המכתב במערכת יתן מענה בצורה רישמית ע"פ נהלי החברה , הינך מוזמן לעקוב מידי פעם דרך האתר .

    בברכה"

  19. 19

    13:57 13.08.2009 | Jeez Jeez (אורח)

    אני ישראלי גאה שמאוד אוהב את הארץ שלו, דוד שלי מת במלחמת יום כיפור וסבתא שלי עברה את השואה, הכל בשביל שיהיה לנו ארץ משלנו. אבל שזה מגיע לטכנולוגיה (כגון PS3 XBOX360 והPC ונגן האיי פוד touch שלי) אני מרגיש שאני חי במדינת עולם שלישית! וכל רצוני ברגעים הנ"ל הוא להיות בארה"ב!
    מספיק! אנחנו לא מדינת עולם שלישית! (בררו בויקיפדיה ותיווכחו)
    גם אני(כמו אדון שלום כהן) הפסקתי לקנות בארץ, אך חוסר התמיכה של מוצרים טכנולוגיים בארץ פשוט מזעזע!

    צרכן ממורמר.

  20. 20

    13:58 13.08.2009 | בעל PS3 בעל PS3 (אורח)

    אני מסכים עם כל מילה ומילה ואני בעצמי שלחתי אימייל בסנגון לסוני בעצמה, אבל אני חושב שהוא לא הגיע לצערי.
    בכל מקרה זה פשוט בושה וצריך לטפל בזה במהירות.
    אני אשלח שוב מכתב לסוני.

  21. 21

    13:59 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    שככתי לכתוב אני שלחתי להם את המאמר הזה אני לא מאמין שהם קראו עדיין אבל לפחות הם חזרו אליי מהר ועם תגובה רצינית
    נראה מתיי הם יטפלו בהכול למרות שעברו כבר יותר משנתיים מאז הפצת הקונסולה בארץ!!!

  22. 22

    14:02 13.08.2009 | שחקן וותיק שחקן וותיק (אורח)

    כמה אני שמח עכשיו שאין לי PS3

  23. 23

    14:05 13.08.2009 | yotam2233 yotam2233 (אורח)

    ישפאר המנובלים בורחים מחובות, מתנתקים מאחריות, והתגובה שלו גובלת בזלזול בכל בעלי הפלייסטיישן הישראליים.
    אני בעד תביעה ייצוגית של הצגת דבר מה כשקר, והבטחת הבטחות שווא. לא יכול להיות שחברה כמו ישפאר לא תעודד את הקנייה ממנה.
    הם בטח טוענים שאין להם מספיק הכנסה על מנת שהמחירים יירדו, הכיצד הם מצפים שאנשים ייקנו מהם בעוד המחירים שלהם גבוהים פי כמה וכמה מהמחירים המקובלים, בארצות הברית, אירופה, תאילנד ובכל מדינה אחרת שמשווקת את מוצרי סוני.

    אני מעבר למסכים עם התלונה, אני בעד פתיחת הליך משפטי !!

  24. 24

    14:07 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    בואו ניפתח בעצומה

  25. 25

    14:07 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    ל 22 אין לך סיבה להיות שמח סתם לדבר שטויות חבל זאת קונסולה טובה אם לא יפתרו את בעיית המחירים פשוט יקנו את המשחקים מחול מאתרים כמו VGP ו SHOPTO

    עדיין זאת הקונסולה הטובה בעולם אז להיות שמח שאין לך אותה זה ממש טמטום!!!

  26. 26

    14:13 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    מה הכי מצחיק שהם כותבים לי באימייל שחזר אליי שכדאי שאני יתעדכן באתר שלהם יש שם דברים מלפני הרבה הרבה זמן איזה להתעדכן ואיזה נעליים

    הדבר הכי טוב אצלם בשריות זה שאימייל חוזר מהר LOL

  27. 27

    14:15 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    ל 24 תפתח תפרסם פה אני יביא להרבה אנשיים שיש להם את הקונסולה !!!!
    אני מחכה אחיי

  28. 28

    14:16 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    חח, CRY TEK, בטח, יושבים כול היום לוחצים REFRESH, למה הם באמת עושים משהו?

  29. 29

    14:18 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    איך אתם רוצים שאני אקרא לעצומה? מהו הנושא בידיוק

  30. 30

    14:18 13.08.2009 | DK1995 DK1995 (אורח)

    3 מה רצית שהוא יאמר? "צודקים אנחנו חברא יבואנים ובכל זאת לכו להזד*** אנחנו נמשיך ככה"

  31. 31

    14:24 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    כולם, בבקשה, למי שאכפת,
    כנסו לעצומה נגד המחירים של הקונסולות בארץ
    http://www.atzuma.co.il/petition/naorforu/1/

  32. 32

    14:26 13.08.2009 | ga97 ga97

    חבל שבמדינה לוקחים כסף על מוצר יותר מהמחיר שלו וש אין PSN בארץ זה חרא אחד גדול וזה אומר שאנחנו צריכים לזייף את המדינה רק כי אנחנו רוצים להוריד משחקים חבל רציתי לקנות PS3 הבעיה שלי הייתה המחיר ובגלל זה קנינתי XBOX חבל שאין פריצה ל-PS3 חבל ככה סוחטים אנשים ככה קהל הגיימינג משלם יותר משצריך וככה אנחנו יוצאים מטומטמים ואחרים יוצאים מורווחים
    כדאי מאוד שישנו כאן את המחיר לPS3 נמאס לי מהגנבת כספים הזאת!!!

  33. 33

    14:29 13.08.2009 | עצומה עצומה (אורח)

    כנסו לעצומה!!!

  34. 34

    14:34 13.08.2009 | basa basa (אורח)

    And i wanted to buy a PS3 :(

  35. 35

    14:37 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    28 כמה שאתה צודק!!!

  36. 36

    14:42 13.08.2009 | חסוי חסוי (אורח)

    זה פשוט בושה

  37. 37

    14:42 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    טוב זה הרשמי : http://www.atzuma.co.il/petition/console/1/

  38. 38

    14:50 13.08.2009 | pirate pirate (אורח)

    אומנם במקלדת שלי יש רק R
    ואומנם סגרו לי ללפני כמה ימים את המפרץ
    אך כשאני קורא כתבות כאלה אני מרגיש שזה בסדר,שעשיתי את הצעד הנכון שהסבתי את הקונסולה שלי,שהחברה הגדולה תוקעת את האזרח הקטן.
    באמת, כולכם שילמתם על קונסולה טובה ממיטב כספכם, ונדמה שהיא יצרה חור בכיס, חור שממנו נופל כספכם על הרצפה וסתם, סתם בשביל לממן את ישפאק.

    אם גם אתם מרגישיםם שדופקו אותכם הציפו את ישפאק במיילים כועסים, שמה החור בכיסכם לא יסגר!

    בברכה PIRATE.

    נ.ב אני יודע שרשמתי ישפאק

  39. 39

    14:52 13.08.2009 | עצומה עצומה (אורח)

    כנסו לעצומה, לכמות חתימות גדולה יש כוח

  40. 40

    15:04 13.08.2009 | OblivionJustice OblivionJustice

    פעם קניתי משחק שבEBAY עלה לי 80 שקל [משחק במצב מצוין]
    ובארץ עלה 350 שקל.
    תמיד עדיף לקנות באייביי :P

  41. 41

    15:07 13.08.2009 | aviramh1994 aviramh1994

    כבעל ps3 אני מודע לחומרת הבעיה
    וישפאר האלו פשוט גזלנים
    צריך להחרים אותם
    אין להם בושה!
    גזלנים!!!

  42. 42

    15:30 13.08.2009 | תחתמו תחתמו (אורח)

    הנה העצומה שההוא פתח, תחתמו כדי להשפיע!
    http://www.atzuma.co.il/petition/console/1/1000/

  43. 43

    15:55 13.08.2009 | tom tom (אורח)

    WOW,אני יודע שישפאר לא בסדר וזה אבל הכתבה מציגה כאילו אי
    אפשר להנות מכל השירותים!,אז בטח שאפשר ועוד איך,פשוט תרשמו את עצמכם שאמריקאים וכנסו לחנות האמריקאית,לידיעתכם
    גם באקסבוקס אין חנות לישראלים והם רושמים את עצמם
    כאמריקאים וזה לא מפריע לחברות הגדולות,ישראל היא נתח שוק
    כל כך קטן בגלל הפיקאטיות פה שלא אכפת לחברות הגדולות ממנו,עם כל הצער שבדבר,תפנימו,אבל מה כן,ישפאר שמה עלינו פס אחד גדול,עם המחירים האלה מזמן התחלתי להזמין מחו"ל בחצי מחיר,עד שלא תקום פה מפיצה חדשה שתביא משחקים בזול,כלום לא ישתנה.

  44. 44

    15:55 13.08.2009 | stam1 stam1 (אורח)

    הבעיה בפריצה לPs3 היא שהדיסקים של ה Ps3 עובדים בטכנולוגיית blueray.
    הבעיה בטכנולוגייה שהיא פשוט יקרה מידי... כל דיסק עולה בסביבות ה 100-150 ש"ח (עד כמה שאני זוכר) ככה שגם אם יש פריצה זה עדיין לא יהי כל כך משתלם.

  45. 45

    16:20 13.08.2009 | תמיר תמיר (אורח)

    האמת שזה טוב שאין יבוא רשמתי לXBOX.

    עכשיו הוא עולה כמו בארצות הברית 250=1000 שקל לXBOX ארקייד בחנות פרטית,אם היה יבואן היה עולה הרבה יותר.

  46. 46

    16:20 13.08.2009 | Xcalibur Xcalibur

    אני חושב שהבעיה שהכתבה מציגה היא שאתה משלם יותר מכולם ובפועל מקבל הכי פחות.
    ממש מזל גדול שיש דרכים עקיפות לרכוש דברים מה-PSN כי אחרת מה היינו עושים? ממשיכים לבלוע את הצפרדע ושותקים? אגב, זה לא משנה את העובדה שמי שכן קנה משחק בארץ או באירופה עצמה לצורך העניין - נדפק לחלוטין. אתה הרי מוגבל לחנות "האיזורית" של המשחק אותו קנית. ו-א-י-ן שום דרך עקיפה לקנות מה-PSN האירופאי. מי שקנה WARHAWK בארץ או מ-SHOPTO לא יכול להוריד את 3 ה-DLC שיצאו. כנל KILLZONE2 ו-COD4. קיבלת חצי מוצר.

  47. 47

    16:21 13.08.2009 | עוד ישראלי פראייר עוד ישראלי פראייר (אורח)

    כל כך הייתי רוצה שיבואן אחר היה קונה את הזכויות הרישמיות לייבוא הקונסולות. יבואן שאיכפת לו מהקהילה הישראלית, ושלא רודף בצע וגנב כמו ישפאר ימח שמם.

  48. 48

    16:23 13.08.2009 | ל2 ל2 (אורח)

    תאכל חרא!!!

  49. 49

    16:30 13.08.2009 | RAZ RAZ (אורח)

    חתמתי

  50. 50

    16:39 13.08.2009 | orokusaky orokusaky (אורח)

    לא נעים לי להשבית את השמחה,אבל הריצה המטורפת לפירצה לPS3 או לקונסולות פרוצות ופיסי,היא חלק מהבעיה לא פחות מההאשמות שמיוחסות כלפי ישפאר.אדם שחושב שמכיוון שגנבו ממנו אז מותר לו לגנוב מאחרים יגיע יום אחד לכיסא המנהלים ויחליט שיותר ריווחי בשבילו למכור משחקים ב400 שקל ויתחיל לתרץ ב1001 סיבות למה מותר לו לעשות את זה,כי הפיראטים גנבו ממנו,ויתחיל לדרוש דרשות ולשאת נאומים.ככה שעל ראש הגנב בוער הכובע ותשפטו קודם כל את עצמכם לפני שאתם שופטים אחרים.(אני מתייחס רק לחלק מהתגובות ולא למכתב עצמו,שהיה מרגש בכנותו ומציג בעיה אמיתית ומרגיזה)ואחרי שישראל ממציאה מותגים כמו "השלמת ציוד" ומככבת בטבלאות הפיראטיות,אל תתפלאו שהרשתות של הקונסולות לא כזה מתות עלינו.אז תעשו טובה,תחתמו על העצומה,אם אתם פטריוטים ולא רוצים לקנות מחו"ל תבדקו את "זול גיימז" שהמחירים שלהם באמת עושים טוב על הלב(מוכרים שם לכל הקונסולות,גם לPS3),אבל אל תילחמו בגניבה ע"י שתגנבו.בכך אתם רק ממשיכים את מעגל הדמים...:)

  51. 51

    16:39 13.08.2009 | ET2k ET2k

    אם המכתב הזה באמת לא הגיע לישפאר זה כמו לדבר לקירות, אבל התגובה הלקונית רק מראה שאין להם פתרון אמיתי וכנראה זה גם לא מעניין אותם האמת - צריך לבדוק מתישהוא לכמה לקוחות באמת אכפת מזה שאין PSN, לשני חברים שלי עם אורינטציה טכנולוגית לא רעה יש PS3 ושום רצון להפעיל את הPSN (הורדת עדכונים פר משחק לא דורשת רישום). אז אולי האשמה היא גם קצת בנו?!

  52. 52

    16:40 13.08.2009 | FAIL FAIL (אורח)

    כאילו שאני מעוניין אם יש ישפאר... לא זוכר שהם עזרו לי במשהו..
    ל2

    you failed at internet

  53. 53

    16:57 13.08.2009 | TereXes TereXes

    "על החתום,

    לא פראייר יותר,

    שלום כהן"

    לפחות זה ישראלי אמיתי , אחד שצריך להיות , כל המדינה גנבים שקרנים כמו ישפאר , חרא של חברה .

  54. 54

    18:25 13.08.2009 | דרור דרור (אורח)

    החלפה של יבואן עזרה במקרה של אפל. תנסו את זה פה.

  55. 55

    18:41 13.08.2009 | Klayman Klayman

    ישפאר משתינה על בעלי הPS3, והם בטוחים שיורד גשם.. D:..

  56. 56

    18:44 13.08.2009 | עומרשדגשדג עומרשדגשדג (אורח)

    xbox חברה xbox =]

  57. 57

    18:44 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    צריכים עוד חתימות אנשים!
    עם כמות כולכך גדולה הם לא יתעלמו!
    ומי שרציני, שאפילו יגיד תביעה משפטית.

  58. 58

    18:44 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    יגיש*

  59. 59

    18:47 13.08.2009 | zxc1 zxc1

    כל הכבוד לשלום כהן הזה!!
    מקווה שהמכתב הזה יעשה קצת רעש בתקשורת...

  60. 60

    18:50 13.08.2009 | kazan kazan (אורח)

    מי שעושה עסקים עם זונות שלא התפלא שאחר כך יש לו מנדבוצ'קס...
    ככה זה ישראלים, לטוב ולרע...

  61. 61

    18:59 13.08.2009 | menas menas

    אין כמו paypal וEBAy והוויזה הנטענת-השילוב המשולש והקדוש הזה חוסך כ40%-50% לכל דבר שתרצה לקנות.
    רצית לקנות אייפון בארץ? דור שלישי? 3000 שקל מינימום.
    ובעזרת השילוש המקודש יוצא 200$*15.4*עולות הדולר היום (כ3.85 ש"ח)=820 ש"ח דמי משלוח יוצא 300% פחות מהמחיר בארץ ואם התחייבת לאפל אז בכלל תוכל לקבל את האייפון החדש.

  62. 62

    19:08 13.08.2009 | Kai7os Kai7os

    כל הכבוד לאדון כהן!!
    אני ממזמן שלחתי תגובה לסוני ולישפאר על הקטע של הPSN... וכלום =\

  63. 63

    19:18 13.08.2009 | mgs freak mgs freak

    אני עוד מחכה לתמיכה רשמית שלהם באינטרנט של הפס 2 . חברה דפוקה , רק מביאים לארץ את המכשיר ולא אכפת להם מה נעשה איתו. בכל מקום אחר הם היו נלחמים על הורדת מחירים ומזמן היו יוצרים גרסא עברית .

  64. 64

    19:20 13.08.2009 | IceTea IceTea

    צודק ב ֱ100%

    והתגובה של ישפאר, תגובה של מפגרים.

  65. 65

    19:23 13.08.2009 | itai0301 itai0301

    ממש צודק אני לא קונה משחקים בארץ
    את הסוני 3 שלי קניתי בארץ וטעיתי לישפר יש מונופול לא צודק
    רק צריך שאיזה חברה תהיה נגדם, אז הם ידברו

  66. 66

    19:37 13.08.2009 | lgmtk lgmtk

    תשארו עם המחשב וזהו.
    ליצנים.

  67. 67

    19:48 13.08.2009 | Sheye Sheye

    wellcome 2 isRael

  68. 68

    19:57 13.08.2009 | Pogo Pogo (אורח)

    כולם גנבים בארץ.
    לצערי זה מה יש.

  69. 69

    20:03 13.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    ל 66 עדיף שתסתום מפגר!!!! מה קשור תישארו עם המחשב אם אין לך משהו מועיל לכתוב על תכתוב בכלל איזה חתיכת מפגר!!!

  70. 70

    20:09 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    130 חתימות, בואו בהמוניכם!

  71. 71

    20:23 13.08.2009 | איש איש (אורח)

    האתר של העצומה זה לא זה?
    http://www.atzuma.co.il/petition/firetwister/4/1000/

    שמו את זאתי פעם בפורומים

  72. 72

    20:29 13.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    העצומות האחרות כבר ישנות, 2008,
    זה הזמן למשהו רציני!!!!
    http://www.atzuma.co.il/petition/console/1/1000/

  73. 73

    20:34 13.08.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    מה לא ידעתם שישפאר ולוני הרציקוביץ' הם עסקנים גנבים שרלטנים ?!

    חייבים לתבוע אותם על יחס מכוער ללקוח !

    אני את הקונסולה שלי קניתי בחו''ל.. אין לי צורך באחריות המכפישה שלהם שגם ככה לא תעזור בגרוש, הקונסולה שלי בת 3 (סוני 2) ואף תקלה עד היום טפו טפו טפו... כנראה הם מכניסים צ'יפים לקונסולות שקונים בארץ כדי שאלה יקלקלו איכשהו את הקונסולה ויאלצו את הלקוח לטעון שמשהו מקולקל ויש צורך בתיקון... ממש חכמים בלילה.

  74. 74

    21:06 13.08.2009 | שלום שלום (אורח)

    בואו נחסום כבישים!!!!

  75. 75

    22:34 13.08.2009 | אביב אביב (אורח)

    יש לי PSN3 כבר שנתיים ו-25 משחקים אני אוהב את הקונסולה אבל נימאס מהמחירים הדפוקים והעובדה שאנחנו צריכים להסתיר את השם שלנו בשביל לקבל PSN וגם אז זה רק חלקי זהו עושים לזה סוף!!!

  76. 76

    22:56 13.08.2009 | Hipno Hipno (אורח)

    כל הכבוד למתלונן!

  77. 77

    23:26 13.08.2009 | Hadaskate Hadaskate (אורח)

    וואלה רק בגגל זה אני תומך בפריצה!

  78. 78

    00:09 14.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    73
    הרגת אותי שמים ציפים שיהרסו את המכשיר חחח

  79. 79

    00:14 14.08.2009 | DareDevil DareDevil

    פותח העצומה, אני חתמתי... אבל בבקשה לסנן חתימות שלא קשורות.
    "הצילו את הכינרת" - מי הליצן ? קשה להפגין רצינות ל5 דקות ?

    התחלנו משהו רציני ואמיתי, תמשיכו באותה הצורה.

  80. 80

    00:58 14.08.2009 | itai0301 itai0301

    איפה העצומה?

  81. 81

    01:28 14.08.2009 | גיא גיא (אורח)

    הכתבה הזו לא יכלה לבוא בזמן טוב יותר.
    הזהירו אותי מקניית PS3 שלא דרך יבואן רשמי בגלל חשש מחוסר תמיכה ו/או אחריות, וממש בסוף השבוע הזה תכננתי לקנות את הקונסולה בחנות שנותנת יבוא רשמי של ישפאר.

    אחרי מה שקראתי פה אני מרגיש הרבה יותר בטוח לקנות ביבוא מקביל וזול יותר, או אולי אפילו לקנות XBOX במקום. אם לאחריות יבואן רשמי אין שום יתרון אלא רק חסרונות אז השיקולים שלי קצת השתנו עכשיו

  82. 82

    01:56 14.08.2009 | VortexTrickster VortexTrickster

    ישפאר גועל נפש

    לא קניתי ואני לא אקנה שום מוצר שלהם בחיים.

    מה לעזאזעל הם עושים שם? יושבים ומגרבצים במשרד?זאת אמורה להיות עיקר העבודה שלהם, הם אמורים להלחם עבורינוומה זאת החוצפה הזאת? אומרים לו להרשם בתור אמריקאי או אירופאי?

    באמת מה זה, צריכים להסתיר את זה שאנחנו ישראלים

    בושה וחרפה

  83. 83

    02:23 14.08.2009 | ל-19 ל-19 (אורח)

    מה קשור איפוד טאץ?יש יבוא רשמי ומחיר אפילו קרוב לאירופה.

  84. 84

    02:24 14.08.2009 | sagi2061 sagi2061

    תאמינו לי הכי טוב והכי משתלם xbox 360

  85. 85

    03:10 14.08.2009 | שרגא.ד שרגא.ד (אורח)

    שלום כהן אנחנו קהילת הגיימרים מאחוריך

    נמאס מהחמדנות והגזל של ישפאר

  86. 86

    06:56 14.08.2009 | אלירן אלירן (אורח)

    כל הכבוד לכותב המכתב. כל מילה בסלע!!!!

    תגובת ישפאר מעוררת חלחלה ורק מראה באמת מי זו החברה. נו באמת? אתם חושבים שהם לא קיבלו את המכתב?? הם קיבלו ואין להם מה לומר.

    ישפאר נותנת שירות גרוע!!!!

  87. 87

    09:46 14.08.2009 | ... ... (אורח)

    עוד סיבה למה לא לקנות קונסולה.

  88. 88

    09:49 14.08.2009 | BHBCURD BHBCURD

    ישפאר וכולם סתם רמאים שאוהבים רק את הכסף

  89. 89

    10:29 14.08.2009 | tom tom (אורח)

    לכל האלה שכתבו "שקלתי לקנות אקסבוקס" אס\ז רק שתדעו שדלאקסבוקס אין רשת בארץ כמו לPSN ואתה צריך להרשם כמי שגר בארה"ב כמו בPSN ואין לו יבוא רישמי=אין אחריות

  90. 90

    10:41 14.08.2009 | tsahi tsahi (אורח)

    כולם צריכים לעשות חרם צרכים על ישפאר
    מהיום צורבים הכל ומזמינים מחול מה את הקונסולה
    זין שישפאר הזונות האלה יעשו עלינו כסף
    שישפשטו רגל אמן !

  91. 91

    11:59 14.08.2009 | אנונימי אנונימי (אורח)

    בואנה, מה חשבתם? כל החברות הגדולות מנסות לעשות עלינו כסף נוסף, למשל אני קניתי אייפוד טאצ' 16 ג'יגה ב 914 שקל מאוסטרליה מאפל רשמית, בארץ זה עולה 1800!, חסכתי כ 50%, גם בגלל המחירים של המשחקים אני רק מוריד, באמת שלא אכפת לי, עד שהמחירים לא יהיו כמו בחו"ל, אני ממשיך להוריד...

  92. 92

    12:05 14.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    מישהו מכיר אתר טוב אמין, זמין שאפשר להזמין דרכו אקסבוקס 360 PAL? משהו... באמת שמגיע תוך זמן קצר, בלי סביכוים

  93. 93

    13:02 14.08.2009 | Tal Barami Tal Barami

    כל מילה בסלע. פשוט עצוב, מעליב ומשפיל שחברות ענק כאלו מנצלות את לקוחותיהם ללא כל צדק. אבל איך אומרים? "כל כלב מגיע יומו", ויומן של יבואניות המשחקים קרב. מי ייתן ובעוד מספר שנים לא נשמע על חברות כאלו יותר.
    דרך אגב, ראיתם את התגובה של ישפאר על התלונה הארוכה הזו? לי זה נראה כמו התחמקות מתשובה. נו טוב... הם רגילים לסבן ולשקר ללקוחות מטומטמים, אז כשסוף סוף מישהו בא ויוצא עליהם עם כל האמת בפרצוף הם פתאום "לא שמעו מעולם על התלונה הזו... אולי היא תגיע בעתיד"
    פשוט בושה. אני יודע שאני כלקוח לא מתקרב לזוהמה הזו.

  94. 94

    13:06 14.08.2009 | חח חח (אורח)

    איזה דפוק, עלק לא הגיע, המטומטם מחזיר לו יריקה בפנים, מזה השלוש שורות האלה אחרי כול הפירוט שהבן אדם כתב לו, הנציג של יאשפר כאילו החזיר לו זילזול והציד בדיוק את מה שהבן אדם כתב בתלונה. חבורה של מטומטמים, אומנם קניתי PS בארץ, אבל אני שמח מאוד שאני קונה משחקים מחו"ל (מסוג USA), ומשלם 200 ש"ח בערך למשחק.

  95. 95

    13:22 14.08.2009 | Settings Settings

    על החתום,

    לא פראייר יותר,

    שלום כהן

    ענק

  96. 96

    13:57 14.08.2009 | yuvalco yuvalco

    חחחח כבר שמעתי הרבה תגובות עלובות של חברות, אבל זאת פשוט מתחת לכל ביקורת.
    התלונה לא הגיעה אלהם? אני בספק.
    אבל נגיד שבאמת התלונה לא הגיעה אליהם, מה הבעיה להגיב על התלונה כמו שהיא כרגע?
    יפה שהם תוקפים את הכתבה "ככלל אין זה ראוי לתקשר עם צרכנים על גבי המדיה " ומתעלמים מהעובדות.

  97. 97

    14:05 14.08.2009 | Guy950 Guy950

    מסכים עם כל מילה שהוא כתב. הוא פשוט צודק.

  98. 98

    14:31 14.08.2009 | CoMMaNdO CoMMaNdO (אורח)

    ממש שטויות! אותו דבר על הפלייסטיישן 2, בארץ עולה 1500 שקל... ובחו"ל 300 דולר, רק בדולר זה נשמע פחות.. זה אותו מחיר..

  99. 99

    14:32 14.08.2009 | עמרי עמרי (אורח)

    שלום, כל הכבוד על ההתלוננות שלך
    אבל אתה לא תעזור. כמו שאמרת, אין לך מה לעשות.
    אבל לנו כן.
    http://www.atzuma.co.il/petition/naorforu/1
    שלום, אנחנו מאחוריך
    מעכשיו, מציפים את ישפאר באימיילים וקונים רק מחו"ל!!!

  100. 100

    15:23 14.08.2009 | לוגאן לוגאן (אורח)

    איכסה איזה חברה משולשלת עדיף לקנות בכל מקום אחר ושלום צודק במיוחד

  101. 101

    15:28 14.08.2009 | T3` T3`

    טוב שאנשים התחילו לסים לב . ולמה שרוב הגיימרים מרגישים יותר מידי זמן

  102. 102

    16:20 14.08.2009 | ל98 ל98 (אורח)

    98 אתה מפגר

  103. 103

    18:58 14.08.2009 | Evil Soul Evil Soul

    סוף סוף מישהו קם ואמר דבר! כרגע ישפאר הפסידו קהל יעד מאוד גדול לדעתי בעיקר בגלל התגובה המתחמקת שלהם

  104. 104

    19:54 14.08.2009 | gtn gtn (אורח)

    כל מה שהבנתי זה:בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,psn,בלה,בלה,בלה,בלה,4000ש''ח,בלה,בלה,בלה,בלה,
    בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,יוסי,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה,בלה.

  105. 105

    20:06 14.08.2009 | kiss my ישפאר kiss my ישפאר (אורח)

    שלום כהן, גבר שבגיימרים! דווקא יש חנות משחקים מצוינת לקונסולות בארץ כולל משחקים עם מחירים סבירים ועם מוכרים מצוינים אומנם אין להם את כל המשחקים שיצאו לקונסולות אבל יש להם החלפה\ קנייה משחקים משומשים ב70 שקל החנות נקראת ארקדייה מי שגר במכרז תל אביב יכול למצוא אותה בסנטר

  106. 106

    20:16 14.08.2009 | ל98 ל98 (אורח)

    PS2
    בארץ 700 שקל
    בחו"ל 100 דולר
    ובדקתי באתר הרישמי של סוני
    ובארץ בדקתי בבאג טויז אר אס

  107. 107

    21:34 14.08.2009 | הממ הממ (אורח)

    ישפאר, או איןפאר? הייתי הולך על השני.

  108. 108

    23:20 14.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    ל 103 כמה שאתה טועה

  109. 109

    01:01 15.08.2009 | Console Console

    http://www.atzuma.co.il/petition/console/1/

    Together We Are ONE

  110. 110

    01:03 15.08.2009 | דביר דביר (אורח)

    אין לי קונסולה אבל תמיד שהייתי הולך לחנויות משחקים הייתי רואה כמה עולים משחקים לקונסולות ופה בארץ זה פשוט שחיטה
    ולא רק המשחקים עולים יקר אלא גם הקונסולה עצמה שמכניסה עוד קצת רווח לישפאר הגנביםעם מחירים כאלו בארץ שלא יתפלאו למה פורצים קונסולות
    פשוט גניבה לאור יום

    כנראה שרק חו"ל יציל את בעלי הקונסולות

  111. 111

    03:18 15.08.2009 | shachar521 shachar521

    פשוט גניבה של ישפאר, אני מאוד מקווה שזה יגיע לעיתונות, אני תומך בך ובאמת שזה פשוט ביזיון.

  112. 112

    04:17 15.08.2009 | source144 source144

    בושה!! עוד איזה תגובה.
    תגובת ישפאר:

    "
    יובל שלום,
    הפניה הנל מעולם לא הגיע אלי אולי היא תגיע ...ככלל אין זה ראוי לתקשר עם צרכנים על גבי המדיה כל עוד לא נתקבלה מהם פניה ולא נמסרה להם תגובה.
    "
    עם "אין זה ראוי לתקשר עם צרכנים" אז אם מי נתקשר אם אלה שלא קונים!?
    אז ככה אני בעד חרם על סוני, המשחקים של לסוני 3 ובגדול על ישפאר! (בישראל, עדיף ליבא מחו"ל - גם יותר זול וגם עוזר לחרם!) ככה ללחוץ עליהם בעניין המכירה בישראל וסוף סוף שימו לב לזה ויפסיקו את החרא שישפאר מחרבנים על הלקוחות והצרחנים שלהם.

    ככה חרם עד שיפסיקו עם המחירים שבשמיים וחסימת הPSN אני כבעל PSP משתגע מזה!! אפילו אין עדיין גירסא בעברית או מקלדת עברית לPSP גם אי אפשר לקרוא עברית בדפדפן אינטרנט.

  113. 113

    05:59 15.08.2009 | אני אני (אורח)

    112, אתה חותך את המשפט. הם אמרו "לא ראוי לתקשר עם צרכנים על גבי המדיה" זאת אומרת שהם מעדיפים תקשורת אישית לעומת כזו המתרחשת על דפי האינטרנט...

  114. 114

    11:32 15.08.2009 | שדשד שדשד (אורח)

    וואי מה הם חושבים שאנחנו מפגרים?!
    מה זה לא הגיע אלינו מה זה דואר ישראל לא מגיע בשבתות?!
    זה ועוד איך אצלם הם ראוה את זה ולא אכפת להם מאיתנו ושהם ואטארי ישרפו בגיהנום.

  115. 115

    11:38 15.08.2009 | ל- 112 ל- 112 (אורח)

    ל-112
    תנסח את עצמך מחדש, דבר ראשון בחיים לא נחרים את ה PS3 פשוט לא נקנה אותם בארץ הרי זה לא אשמת סוני שכל המפיצות בארץ מוכרות משחקים וקונסולות כמו אמבטיה מאיקאה.
    אני הפסקתי לקנות בארץ משחקים מקונסולות. מקסימום משחק בשנה כי בתכלס דיי כמה מפגרים הם חושבים שאנחנו?

  116. 116

    11:54 15.08.2009 | דוד דוד (אורח)

    זה פשוט מגעיל לדרוש מאות שקלים יותר ממה שיש בחו"ל.אים לישאפר היה רק קצת יותר שכל הם היו מורידים את המחיר והיו קונים אצלם יותר.אבל מה לעשות גם ככה קונים אצלם הרבה אז לא אכפת להם.

  117. 117

    12:59 15.08.2009 | Console Console

    שייבאו קונסולות וימכרו בזול בלי לפרוץ אותן, אבל שיהיו זולות! מה זה 400 שקל?! 400?!?!?! באמת..זה פשוט..מפחיד.
    אם הייתי מבוגר יותר הייתי חושב על לייבא קונסולות אם הביקוש יהיה ממש גדול

  118. 118

    13:08 15.08.2009 | TereXes TereXes

    כי ישפאר זו חברת FAIL .

  119. 119

    15:05 15.08.2009 | ישפאר - הכוח לעבוד על הלקוח ישפאר - הכוח לעבוד על הלקוח (אורח)

    פשוט ביזיון!! לקנות מחו"ל משחקים!! לקנות מחו"ל PS3!!! עדיף לקנות מחנות פרטית שמביאה PS3 מחול ושהיא תיתן לכם שירות ותמיכה מאשר לקנות מישפאר ולסבול עם השירות ותמיכה שלהם, מחירים גבוהים וקונסולה שרק תגביל אתכם!!

  120. 120

    16:20 15.08.2009 | BFB BFB (אורח)

    הכתבה הזאת היא בדיוק במקום, אבל היא לא מחדשת דבר.
    זה עצוב, כולנו זועקים שנמאס לנו, אבל דבר לא נעשה.
    גם אני לא הסבתי את הקונסולה שלי (במקרה שלי, 360) והמחירים הורגים אותי.
    אז למה עצוב לי מהכתבה? כי היא תסתיים כאן. כי ישפאר ירקו לכותב בפנים ועשו זאת שוב בתגובה שלהם. ואנחנו? כועסים. כועסים על המחירים, כועסים עליהם ושום דבר לא יהיה מעבר לכך כי לישפאר אין את ההרגשה שיש להם מה להפסיד.
    אז אולי יש. אתה שואל מה צרכן אחד יכול לעשות נגד תאגיד כה גדול? אתה בעידן האינטרנט. צרכן אחד יכול לעשות הרבה. במיוחד שכל בעלי הקונסולה (כולל הפונטנציאלים) בארץ מאחוריו.
    אבל בשביל שינוי כלשהו, בשביל להוריד את ישפאר מההר שהם נמצאים עליו, צריך להמשיך מעבר לכתבה. הם לא מבינים שהיום לא רק מקבול לתקשר עם הלקוח, זו חובה.
    מה שצריך לעשות זה הכול על-מנת שכולם ישמעו. הכול כדי להכתים את השם של החברה שגוזלת מאיתנו כסף כל כך הרבה זמן.
    אני לא מנסה להצית כאן מעשי טרור, אני מנסה להשמיע את קול הצרכן.
    כתבה אחת כאן היא נכונה, אבל אפשר להמשיך. אפשר להחרים (את ישפאר, לא את סוני). אפשר לפתוח קבוצות בקהילות חברתיות (פייסבוק, מקושרים, מייספייס או כל דבר אחר). אפשר לקרוא לחרם ארצי.
    לא עוד נקנה מוצרים מבאג. לא מארקאדיה. הכבוד שלי למקומות האלה במקומו, אבל הוא לא עומד לפני או לפני הצרכן.
    הניצחון של חברה כזאת היא רק בחוסר מעש שלנו. תפעלו.

  121. 121

    18:53 15.08.2009 | solid snake123 solid snake123

    אני מבקש מאח שלי הגדול שחי בארהב-זה הכי טוב,זול וגישה להרחבות,2/13 הם משחקים אירופיים שנקנו בארץ

    קנו פה:
    GAMESTOP.COM

  122. 122

    19:30 15.08.2009 | OZiris OZiris (אורח)

    בושה מארץ הבושות!
    על המחירים נאמר הכל, אבל התמיכה! אוו התמיכה!!!

    אנחנו רוצים עברית בקונסולה (ואם לא בממשק השירים והסרטים, אז לפחות באינטרנט).

    אנחנו רוצים להיות "מיכאל" שגר בישראל, ולא מייקל שגר בניו יורק.

    אנחנו רוצים מגוון ואופציות בחנות הוירטואלית, שהיא חלק אינטגראלי מממשק הקונסולה!

    לאף אחד לא אכפת!

  123. 123

    20:07 15.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    צריך לעשות חרם על סוני עד שיביאו לארץ את הPSN

  124. 124

    21:18 15.08.2009 | אחד שמבין אחד שמבין (אורח)

    טוב שפרסמתם את זה וישפאר לא ישתוו מבחינת שירות לניופאן ולא יעזור להם

  125. 125

    22:39 15.08.2009 | מישהו מישהו (אורח)

    אישית אני קניתי את הPS3 שלי בהרא"ב ואני מזמין משחקים מshopt ואין עם זה שום בעיה ( המשלוח בshopto די זול ומהיר) ואני מציעה לעוד אנשים לעשות כמוני בימקום לתת עוד כסף לחברה עם שרות משפיל שמרביחה עלינו הרבה מאוד כסף!

  126. 126

    07:58 16.08.2009 | Klayman Klayman

    124 שתול של ניופאן :P... מה קשורה ניופאן לסיפור?

  127. 127

    07:59 16.08.2009 | dkeeper dkeeper

    THATS THE SPIRT
    ישפאר תנו לאחרים לנהל את המותג הזה!
    ותעזבו אותנו בשקט!!!!

  128. 128

    08:05 16.08.2009 | CRY-TEK CRY-TEK

    ל 127 הסיכיום שזה יקרה הם אפסיים!!!!
    זה לא שהם מוותרים על לנהל את המותג פלייסטישן אלה לוותר על כל סוני הם היבואנים הרישמיים בארץ (והחידים)!!!

  129. 129

    10:10 16.08.2009 | alik24(22) alik24(22)

    אני פיראט גאה!!!! XBOX360 למרות שרוב המחשקים שלי נקנו בחול

    אני עדין פיראט מתי נפסיק להיות מדינה של פראירים

  130. 130

    22:56 16.08.2009 | שלום כהן שלום כהן (אורח)

    יקיריי,

    רוב תודות על התמיכה הרבה.
    שום דבר עוד לא נגמר ועבודה רבה עוד לפנינו.
    אני מזמין אתכם לעקוב אחרי חשבון ה-TWITTER שלי
    שם המשתמש הוא: shalomcohen1
    אעדכן שם כל התפתחות באשר היא.

    אני חוזר ומזכיר, אל תתביישו להפיץ את המכתב הזה לכל מקום אפשרי לרבות פייסבוק, מקושרים, פורומים למיניהם וכו וכו'.

    שלכם,

    שלום כהן

  131. 131

    12:11 17.08.2009 | בר בר (אורח)

    אם אתם באמת רוצים לגרום לישפאר להבין תעשו חרם צרכנים כמו שהרבה אמרו פה,הדרך היחידה לפגוע בחברות הגדולות היא דרך הכיס, אין להם כסף=הם יתחילו להתייחס לאנשים כמו שצריך.פשוט לא לקנות מהם להגיד לכל מי שאתם מכירים לא לקנות מהם לגרם לכמה שיותר אנשים לחתום על העצומה ולשלוח מכתבים לסוני,זה פשוט לא הגיוני שבאירופה וארה"ב משלמים פחות מחצי מחיר בארץ וגם אחרי שנה המחיר לא ישתנה בארץ בעוד שבאירופה וארה"ב המחיר ברצפה

    *שלום כהן אתה כלכך צודק אני מקווה שנצליח לגרום לדברים להשתנות 

  132. 132

    16:04 18.08.2009 | niv_barkai niv_barkai

    אולי הסיבה שאין PSN בעברית היא שאנחנו מדינה קטנה לא חשבתם על זה.
    מס' הקונסולות בארץ לא עולה על רחוב במדינה אחרת וזה נראה לכם הגיוני שכל מדינה שיש בה מעט קונסולות תדרוש PSN בשפתה אם אין PSN בגרמנית,צרפתית,הולנדית,ספרדית ועוד כמה ארצות "קצת" יותר מפותחות מאיתנו אז איך אתם מצפים לPSN בעברית.

  133. 133

    21:24 18.08.2009 | mataN- mataN-

    ישפאר נוכלים

  134. 134

    21:46 18.08.2009 | bl0odb4th bl0odb4th

    אני שלחתי להם אימייל מקווה שהם יענו

  135. 135

    22:17 18.08.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    ובהמשך לדבריי (תגובה 73), לפחות לפלייסטיישן יש ייצוג בישראל לעומת האקס בוקס..

  136. 136

    23:58 21.08.2009 | פקפק פקפק (אורח)

    ל135,

    לפעמים עדיף שלא יהיה ייצוג מאשר ייצוג כזה.

  137. 137

    14:51 22.08.2009 | שי שי (אורח)

    רוב הסיכויים שיצא גרסת לייט לפלייסטיישן 3 כמו שאר הפלייסטיישנים הקודמים ובטוח יהיה פריצה כי בגרסה הגדולה היו בתוכה מלא דברים שמפעילים את הפלייסטיישן ואם מנסים לשים פריצה זה להוציא מלא חלקים ואף יכול להרוס את הפלייסטיישן

  138. 138

    13:17 23.08.2009 | פראייר.. פראייר.. (אורח)

    יצאתי פראייר!!! הוצאתי מכיסי 7000 ש"ח עבור הקונסולה והמשחקים והשלטים. בושה וחרפה.
    בניתי שיפרצו לי את הפלייסטיישן, אבל עכשיו אומרים שלא יהיה ניתן להשיג פריצות לפלייסטיישן. היה עדיף לקנות פלייסטיישן 2 ולקבל את כול ההנאה בשמינית המחיר!!!

  139. 139

    13:40 23.08.2009 | רובי רובי (אורח)

    פשוט אל תקנו את הקונסולה....
    הם כבר ישברו לבד כשהמכירות יתאפסו להם.

  140. 140

    18:04 23.08.2009 | ערן ערן (אורח)

    תחתמו על העצומה ותעבירו הלאה לכל מקום שרק אפשר - זה הזמן להפגנת כח של הגיימרים בישראל מכל הקונסולות לא רק PS3!!!!
    כבוד לגיימרים!!!

  141. 141

    18:36 23.08.2009 |    (אורח)

    http://www.atzuma.co.il/petition/console/1 להעביר הלאה!!!

  142. 142

    01:29 25.08.2009 | מתן מורדו מתן מורדו (אורח)

    לא פיר !

  143. 143

    15:17 25.08.2009 | חחחחח חחחחח (אורח)

    107 קרעת אותי מצחוק אחי

  144. 144

    14:59 04.09.2009 | עוד פראייר... עוד פראייר... (אורח)

    מרגיש בדיוק כמוהו,כל מילה מיותרת-אני כבר הבנתי -מישפאר לא קונים!או מshopto או מיד 2 !!!!(shopto ממולץ)מצטרף לכך לתיצא כבר פריצה-ככה ישפאר לא יראו שקל מהצרכן הישראלי...

  145. 145

    21:07 12.09.2009 | גלאור הזועם גלאור הזועם (אורח)

    רק שתדעו תדבר הכי חמור הייתה לי בעיית יצור במכשיר שלי מיום הקנייה והם לא רצו לתקן או להחליף ודרשו ממני שאני ישלם דמי טיפול ומשלוח לחול וגן תיקון!!!! 2000 שח שזה חוצפה הלכתי לבנאדם שמתקן מכשירים וסידרתי ב50 שקלים ועכשיו אני שואל באמת למה?!!!

  146. 146

    12:12 04.10.2009 | לירן לירן (אורח)

    אנשים, תצביעו ברגלים.
    המחירים הגבוהים האלה הם שימוטטו את ישפאר.
    היום, בניגוד לעבר, יש מודעות לייבוא עצמי.
    אין שום סיבה לקנות במחירים כאלה.
    יש ייבוא עצמי במקרה הטוב, ויש מתחרים במקרה הרע.

  147. 147

    20:45 07.10.2009 | ישפאר זה חרא.. זבל! ישפאר זה חרא.. זבל! (אורח)

    חרא חברה ובאמת צריך להיות פראייר אמיתי כדי לקנות מהם אפילו מחזיק מפתחות! פשוט חברה עלובה שמנצלת תמימות של לקוחות שלא מסוגלים או יודעים לקנות מחו"ל בעצמם!

    לא מציע לקנות מהם..

  148. 148

       | פורסם ע"י