הרשמה

בקרוב: Command & Conquer 4

הפרק החותם את סדרת האסטרטגיה שהחלה ב-1995
ad banner
ad banner

 קיין חוזר

כולם ראו את הטריילר (ואם לא, הוא כאן למטה). קיין, מנהיג NOD, מגיע לפגישה עם אויביו המרים, מועצת ה-GDI (הגוף שהחליף את נאט"ו). 

דקות מעטות לפני כן חלף המטוס שבו נסע קיין מעל מאנצ'סטר חשוכה והרוסה, מוקפת בשדות טיבריום. שמונה שנים לאחר סופו של C&C 3, ומגיפת הטיבריום מאיימת לחסל את האנושות. קיין בא כדי להציע הצעה: הוא יודע איך לבנות רשת שתשלוט בטיבריום. אבל כדי לבנות אותה הוא זקוק לעזרת אויביו. בלית ברירה הם יסכימו.

המשחק מתחיל רק 15 שנה לאחר סרטון הפתיחה. רשת הטיבריום נבנתה, ונמצאת על סף הפעלה. לכאורה הכל פתוח להתאוששות כדור הארץ, לתקופה של שלום שבה ישכחו יריבויות ישנות לאור שיתוף הפעולה המוצלח. אבל אז היינו משחקים בסימס, לא ב-C&C 4.

ad banner

אחרי הכל, נותרו פה כמה שאלות פתוחות מאוד מטרידות: מה קיין רוצה? מה הוא מקווה להשיג מרשת הטיבריום? ולמה תמיד כשאנחנו חושבים שהרגנו אותו הוא חוזר?

קיין, שמיין, מה הוא עשה בשביל מדינה?

הקמפיין של ה-GDI נקרא "האיש שהרג את קיין", ועלילתו מתוארת על ידי המפתחים כ"מותחן מדע בדיוני". הקמפיין של ה-NOD, אפל יותר, חושפני יותר, נקרא All Things Must End. בקמפיין הזה ינתנו התשובות הסופיות, מאחר ו-C&C4 סוגר את סאגת הטיבריום, לשאלות כמו מי הוא קיין? מאיפה הוא בא? ומה היא מטרתו הסופית?

 זה לא Red Alert, הסיפור עומד להיות רציני.

ad banner

לגבי קמפיינים נוספים, EA חותמים שפתיים בשלב זה.

אתה מחובר לרשת NOD

לגבי המשחקיות, התכונה המהותית ביותר שנחשפה היא ה-Persistance של המשחק בכל הקשור לניסיון ול-ranks שצובר השחקן. בקמפיין, בקרב מהיר או במולטיפלייר, כל יחידה שתהרסו תתגמל אתכם בנקודות ניסיון. תצברו נקודות ניסיון, תועלו בדרגה. תעלו בדרגה - תקבלו יחידות חדשות, מבנים וכוחות חדשים להשתמש בהם בשדה הקרב.

EA מתכננים להמשיך ולהוציא תוכן חדש, יחידות מיוחדות, למשך תקופה ארוכה לאחר צאת המשחק, כדי לשכנע את השחקנים להמשיך ולשחק, להשקיע ב-rank שלהם כדי לפתוח את התוכן לדרגות גבוהות.

לא רק כדי ליהנות מתוכן נוסף ומיחידות בונוס, לא רק בשביל המולטיפלייר, אלא באופן כללי וגורף, C&C4 ידרוש מכם להיות מחוברים לאינטרנט. לא מחוברים - לא משחקים, גם אם מדובר במשימות לשחקן יחיד.

הרבה פנים למלחמה

 ומה לגבי האיזון? האם הוא לא יעבור שידוד מערכות מוחלט כתוצאה מהיכולת לקחת את היחידות החדשות שהרווחנו ולהשתמש בהן בכל זירה - בקמפיינים, במולטיפלייר, ללא הגבלה? המפתחים לא מודאגים. הם טוענים שהיחידות החדשות פותחות אופציות משחק, אפשרויות טקטיות חדשות, לאו דווקא מצטיינות בכוח ברוטאלי שיהפוך משימות סינגל לטריוויאליות והתמודדויות מולטי לחד צדדיות.

הם גם מסתמכים על מנגנון "נקודות הפיקוד", שיגביל את השחקנים בגודל הצבא שהם יוכלו להוביל. מי שילך רק על היחידות החזקות והיוקרתיות ביותר יגלה שאין לו מספיק יחידות כדי להתמודד עם התקפותיו המהירות ומרובות העוקצים של שחקן שבנה צבא מיחידות זולות יותר.

קצב המשחק צפוי להיות מהיר ואגרסיבי מבעבר. לכך יתרמו שתי תכונות: ראשית, משימות מתוסרטות יותר דינמיות, שיאלצו אותנו לעבור מהגנה להתקפה לליווי וכו'. שנית: הבסיס הוא עתה זחל"ם ענק, שיכול וצריך לזוז ממקום למקום, ויכול לייצר יחידות תוך כדי תנועה. כאשר הוא עוצר ונוטע את עצמו זמנית באדמה, היחידות שבנה יוצאות מקרביו המשוריינים. כאשר הוא מושמד, ניתן לאחר דקה להצניח למפה בסיס חדש.

שוב גנבו לנו את הבסיס לשטחים

בתחילת משימה, ובכל פעם שמצניחים את הבסיס הנייד מחדש, צריך לבחור את ה-Class שלו. ישנם שלושה סוגי בסיסים: אחד שמותאם לאסטרטגיה התקפית, שני להגנתית ושלישי לתפקיד תמיכה. היחידות שתוכלו לייצר, המבנים שתוכלו לבנות, מהירות הבסיס, מחיר היחידות, כל אלה דברים שיושפעו מסוגו.

חיבור תמידי לרשת, נקודות ניסיון ודרגות, respawn של הבסיס, בחירת class - מזהים את הדפוס המשותף? מתכנני C&C4 לקחו הרבה דברים מעולם משחקי הרשת וייחסו אותם למשחק כולו.

בתחום המולטיפלייר ספציפית, ניתן יהיה לשחק דרך הקמפיינים במצב שיתופי; קרבות מולטי יעודיים במפות מתאימות יתמכו בקרב עשר - חמישה שחקנים מול חמישה שחקנים.

 Command & Conquer 4, עדיין ללא שם (אתם יכולים לתרום הצעות באתר הרשמי), יצא למחשב מתישהו ב-2010.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:21 11.08.2009 | Xtory Xtory

    תודה,נראה משחק טוב

  2. 2

    14:36 11.08.2009 | עופר ש עופר ש (אורח)

    שיחזירו את GENERALS זה היה הכי מוצלח

  3. 3

    14:38 11.08.2009 | mgs freak mgs freak

    די כבר EA , זה מזמן לא C

  4. 4

    15:06 11.08.2009 | FRESHER MAW FRESHER MAW

    KEIN IS KAINןIt is wrriten in the BIBLE that after Kain murdered his younger brother he was exiled AND SETTELED-IN-THE-LAN-OF-NOD

    SOUNDS FAMILIAR ISNT IT

  5. 5

    15:06 11.08.2009 | רועי רועי (אורח)

    לא נורמלים, רוצים חיבור תמידי לאינטרנט כדי לשחק - לא מתאים לי, נמצא קראק.

  6. 6

    15:06 11.08.2009 | LeL LeL

    מחכה לראות כבר מה הם יעשו :}

  7. 7

    15:10 11.08.2009 | R-DeifY R-DeifY

    אם הם חושבים שחיבור תמידי לאינטרנט יעצור את הפיראטיות של המשחק, הם טועים, זה גם לא יעצור את הפיראטיות, והם גם יפסידו כסף X:

  8. 8

    15:26 11.08.2009 | danik107 danik107

    MUST ME HAVE GAME !!!!

  9. 9

    15:28 11.08.2009 | Cwamp Cwamp

    חבל שהרסו..
    היו צריכים להמשיך אותו דבר כמו CNC3

  10. 10

    15:51 11.08.2009 | Soulpunisher Soulpunisher (אורח)

    הם לקחו יותר מדי רעיונות ממשחקים אחרים והחיבור בתמידי לרשת יכול להצבן במקרה שאין לי בבית אינטרנט, אפשר לקוות שהמולטיפלייר שלו יהיה טוב כמו שאפשר לצפות שהוא יהיה וכמו שמספר 9 אמר, פשוט חבל שלא המשיכו את CNC3 בתור משחק אסטרטגיה רגיל ולא שילוב מוזר של דברים אחרים.

  11. 11

    15:57 11.08.2009 | GDI GDI

    יש הגבלה ליחידות?!האמת רציתי לכתוב משהו שלילי,אך בדיוק הבנתי שזה יבטל את הטקטיקה הקלאסית "תקוף עם אלף טנקים" כדי לנצח.עכשיו יהיה דרישה ליצור טקטיקות אמיתיות ויותר מורכבות.

  12. 12

    16:03 11.08.2009 | Tal Barami Tal Barami

    במידה ו-EA אכן ימשיכו לתמוך ולשפר את המשחק גם לאחר יציאתו, יש כאן פוטנציאל לא קטן.
    שיהיה להם בהצלחה.

  13. 13

    16:13 11.08.2009 | Warr1or Warr1or

    Thank you for entering the competition, your details are below:Email: [email protected]
    DOB: 7 3 1991
    Name Suggestion: C

  14. 14

    16:19 11.08.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    ל-9 CC3 לדעתי היה גרוע יחסית ניסו ליצור משחק עם קצב סופר מהיר שסופו של דבר יצא גרוע מאוד

  15. 15

    16:22 11.08.2009 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    דרך אגב שם שיכול להתאים : הסוף מתחיל.
    ראיתי את זה בטריילר

  16. 16

    16:24 11.08.2009 | Warr1or Warr1or

    Name Suggestion: CNC4 Tiberian Dusk

    משום מה במערכת התפגרת של התגובות אי אפשר לכתוב and

  17. 17

    16:45 11.08.2009 | ZNAVNUSH ZNAVNUSH (אורח)

    ל - 14 אני חושב שהשלישי היה מצוין וכיפי ומרתק במיוחד הסיפור מענין משחק אדיר ואף קמפיין נסתר.

  18. 18

    17:35 11.08.2009 | ShoiT ShoiT (אורח)

    ל14 למרות שהם ניסו לעשות משחק מהיר ובסוף יצא להם משחק אטי C

  19. 19

    18:25 11.08.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    אני מבטיח לכם שזה לא יהיה הכותר האחרון !

    C

  20. 20

    23:49 11.08.2009 | Dodge1 Dodge1

    לא שוב... ויגיימס תזהירו בכתבה עצה שאי אפשר לרשום and...
    אגב הראה לי מאוד לא חכם לשלב אסטרטגיה עם (MMO)RPG

  21. 21

    00:13 12.08.2009 | Hipno Hipno (אורח)

    מזכיר מעט את הקונספט של באטלפורג'

  22. 22

    00:37 12.08.2009 | Alpha Alpha

    זה לא נכון ש"אנחנו מוזמנים להציע שמות" , התחרות לא תקפה בישראל. (ע"פ חוקי התחרות). חבל יש לי אחלה שם.

  23. 23

    13:43 17.08.2009 | Adi Adi (אורח)

    does this site have an english version??

  24. 24

    11:19 21.08.2009 | mip mip (אורח)

    23- no. but there are outher good gaming site in english

  25. 25

    19:18 16.09.2009 | joysticK joysticK

    זה יגמור גם את red alert וגנרלס????

  26. 26

    14:09 11.10.2009 | ישי סייג ישי סייג (אורח)

    נו מה אתם דוחפים לי כאלה משחקים תסתכלו על red alert and generals הכל שם כיף ופה כמעט כולם רובוטים ענקיים זה לא משחק!!!

  27. 27

    10:10 25.01.2010 | שמעון שמעון (אורח)

    למה למה הכול התידני למה לא מיצרים משחק אסטרטגיה עכשבי כמו גנרלס

  28. 28

       | פורסם ע"י