הקופים מקשיבים
... כמובן שהפאב הזה יהיה בית מרזח של פיראטים שהמרתף שלו הוא שער שמוביל לגיהינום. אבל לעצם העניין:
מה משותף לסדרת הרפתקאות אי הקופים ולדיאבלו? לא המון, אבל רון גילברט, האיש שאחראי יותר מכל אחד אחר לשני משחקי אי הקופים הראשונים ובכלל לתור הזהב של הרפתקאות Lucasarts, מתאר כך את המשחק החדש שלו, DeathSpank: אי הקופים פוגש את דיאבלו.
מעבר לססמאות, גילברט מסביר את כוונתו בכך שחשוב לו הדגש על סיפור, דמויות והומור שהפך את ההרפתקאות הקלאסיות של לוקאס להצלחה גדולה באמצע שנות התשעים. את כל המרכיבים האלה הוא מתכנן לשלב במשחק תפקידים-פעולה שמתרחש בעולם פתוח, גדול, ללא הפסקות טעינה בין אזורים.
גיבור המשחק, אותו DeathSpank מהשם, הוא דמות שפותחה על ידי רון גילברט ועמיתו קלייטון קוזלריק, שבעבר עבד איתו על פיתוח משחק האסטרטגיה Total Annihilation. לקח לצמד ארבע שנים להצליח למכור את הרעיון למשחק ולעבור משלב ה-Pre-Design לפיתוח מלא. אין למשחק תאריך יציאה משוער בשלב זה, לא אחד רשמי בכל אופן.
הומור, סיפור, פיתוח דמות, עולם פתוח לחקירה, מכשולים שניתן להתגבר עליהם בלחימה, בחשיבה או בשניהם. מעבר לזה ידוע מעט מאוד על המשחק. גילברט הזכיר קסם אחד שניתן יהיה ללמוד, ויזמן חבורה קרקרנית של תרנגולות שיקרעו לגזרים את האויב. כמו כן, השיחות עם הדמויות יתנהלו בצורת עצי דיאלוג מתפצלים כמו של פעם, לא התפריטים השטוחים של היום שלא מובילים את השיחה לשום כיוון ספציפי.
תגובות
1
10:29 19.05.2009 | שמוליק (אורח)
יפה.. נשמע רעיון ממש נחמד.. זה משחק ישראלי אגב?
2
11:12 19.05.2009 | ODDin (אורח)
כן, זה משחק ישראלי. Lucasarts זאת חברת פיתוח חיפאית קטנה כזאת.
3
11:54 19.05.2009 | אלכס גרבוב (אורח)
לול :-D ^^
4
12:34 19.05.2009 | גייבראש (אורח)
מקווה שיהיה כמה שיותר דומה למה שרון גילברט היה עושה. כי אני יודע שמשייפר לא התאכזבתי.
5
12:36 19.05.2009 | Mur'gul
הדבר הזה היה סוג של חדשות בינואר 2008.
6
12:48 19.05.2009 | neromacler
זה נשמע כל כך טוב...
7
13:06 19.05.2009 | ududy
gulmer, תפסיק לנדנד.
8
14:10 19.05.2009 | Jeez (אורח)
נראה לוזרי.
9
01:04 20.05.2009 | neith (אורח)
התגובות כנראה מאנשים שהיו בגיל שלוש כאשר אי הקופים יצא , או אפילו קטנים יותר.
נשמע מעניין , נשאר רק לקוות לטוב.
10
| פורסם ע"י