הרשמה

צפו בטריילר האחרון לעונה הרביעית של The Boys

הטריילר מוכיח את מה שטענו - אתם חייבים לראות Gen V

לא רק קייט וסאם

העונה הרביעית של The Boys, להיט גיבורי העל של שירות הסטרימינג Prime Video, נמצאת ממש מעבר לפינה. עם תאריך יציאה ב-13 ביוני (לפרק הראשון לפחות, עוד לא ברור אם תצא במודל בינג' או שבועי במיוחד לאור ההצלחה המסחררת של Fallout) אפשר כבר להרגיש את הטעם שלה בפה, ועכשיו עם הטריילר המלא הראשון שלה אפשר גם לשער בידיוק באיזה טעם היא תיהיה - והוא לגמרי שילוב של פוליטיקה ותרבות.

כמו שכבר היה אפשר להבין מכל פוסטר שיצא לעונה הרביעית, העונה תעסוק בבחירות לנשיאות ארצות הברית. רק שבמקום המפלגה הדמוקרטית ורפובליקנית נקבל בצד אחד את ויקטוריה ניומן ובצד השני את הומלאנדר. לפחות לפי הטריילר, נראה שלניומן יהיה תפקיד משני יחסית, ומי שיתפקדו כאופוזיציה להומלאנדר יהיו הבנים שבהובלת בילי בוצ'ר שינסו לפגוע בגיבורי העל בעזרת האירוע שקורה בסוף העונה של Gen V. זה לא הקשר היחיד לסדרת הבת, שכן ב-00:59 אנחנו רואים את שתיים מהדמויות המרכזיות בסדרה - סאם וקייט. אישית, קייט הייתה לגמרי היילייט שלי וגם בביקורת טענתי שהיא אישיות מתאימה ל-"ליגה של הגדולים" כך שאתם לגמרי יכולים להתרגש שהיא מצטרפת גם לקאסט של The Boys. עוד בנימה אישית אגיד שהטריילר נראה קצת מבולגן, ואני מקווה מאוד שכתיבת העונה לא הושפעה יותר מידי מהחלטה שיווקית לעסוק בבחירות של ארצות הברית שקורות גם הן השנה.

נראה שלא תיהיה לכם ברירה אלא להשלים את העונה (המומלצת)ֲ של Gen V, או לפחות לקרוא בידיוק איך היא מכינה את הקרקע לעונה הרביעית של The Boys. בכל מקרה, העונה תעמוד בסטנדרט הגבוה לא רק של העונות הקודמות שלה אלא גם בסטנדרט של הלהיט הגדול החדש של אמזון - Fallout, ומדובר בחתיכת סטנדרט.
מרוצים שסאם וקייט חוזרים? מחכים לראות את תומר קאפון? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:40 13.05.2024 | siegfried siegfried

    סליחה על הקטנוניות אבל לא כותבים 'בידיוק', אלא 'בדיוק', עם י' אחת. שוב מתנצל.

  2. 2

       | פורסם ע"י