הרשמה

השמועות סביב האירוע השנתי של Xbox מספרות על עליית מדרגה

קול אוף דיוטי מלחמת המפרץ, תאריך יציאה לIndiana Jones and the Great Circle ואפילו קאמבק של סדרה אגדית

סאדם חוסיין העיניים עליך

 יש מעט מאוד אנשים בתחום הגיימינג שהמילים: Call of Duty: Black Ops Gulf War לא יגרמו להם להתרגש. על הפופולאריות של סדרת משחקי Call of Duty בכלל וסדרת Black Ops בפרט לא צריך להרחיב, והעובדה שהסדרה תתעסק בפעם הראשונה במלחמה קרובה אלינו גם מבחינת הזמן וגם מבחינה גיאוגרפית ללא ספק מלהיבה הרבה מאוד גיימרים. למה כל ההקדמה הזאת חשובה? כי אם כל השמועות לגבי האירוע השנתי של אקסבוקס בקיץ ההכרזה על המשחק חלומי שכזה תיהיה רק חלק מכמה רגעים שיגשימו חלומות לכמה אנשים.

ביומיים האחרונים מספר מקורות אמינים התחילו לדבר על האירוע הקרוב של Xbox, וציינו כמה כותרים מעניינים מאוד שלפי דבריהם צפויים להופיע. נתחיל בכך שכולם סימנו את יום ראשון ה-9 ליוני כתאריך בו יתקיים האירוע, לא הימור גרנדיוזי מידי כי כבר מספר שנים שהחברה עולה עם אירוע בשבוע השני של יוני. מלבד התאריך, דובר על חשיפה של Gears of War 6 אחרי יותר מחמש שנות פיתוח. המשחק מתואר כלא פחות מ"רגע מכונן" של קונסולות הדור הבא, עם גרפיקה מרשימה שחלק אף טוענים כי "אנשים עוד לא מוכנים אליה". עוד משחקים שצפויים להראות גיחה באירוע הם Avowed, Microsoft Flight Simulator 2024 ו-Indiana Jones and the Great Circle, כולם צפויים לקבל מבט מעמיק יותר ותאריך השקה. לבסוף, עם כמה שאנחנו מחכים לאינדיאנה ג'ונס וגירז חדש, אין שום דרך לערער על העובדה כי חשיפה של משחק ה-Call of Duty השנתי תגנוב את כל הספוטלייט - וכנראה גם החבר'ה ב-Xbox יודעים את זה. העיתונאי טום וורן (Tom Warren) דיווח כי המשחק צפוי להחשף כמה שבועות מראש, ולקבל רק הצגה מפורטת יותר באירוע. במידה וכל הפרטים שסיפרנו עד כה נכונים, זה אומר שאנחנו קרובים מאוד לחשיפת המשחק. בנוסף, כמה מהמקורות טענו כי באירוע אקסבוקס יכריזו לראשונה על מספר משחקי Call of Duty שיגיעו לשירות הגיימפס שלה, אך כרגע אך אחד עוד לא הסכים לתת את המילה שלו כי דבר כזה יקרה ואם הוא יקרה אילו משחקים יופיעו. 

שנה שעברה האירוע של אקסבוקס היה עמוס מאוד, ונראה כי גם השנה המסורת תמשיך. נזכיר כי בשנה שעברה האירוע פוצל לשעה של טריילרים בלתי פוסקים ואז המשיך להצגה בת 40 דקות שהוקדשה ל-Starfield, ואנחנו ללא ספק נשמח לפורמט דומה השנה עם אינדיאנה ג'ונס או (נחזיק אצבעות שבכלל נראה אותו) Fable, שבנימה אישית היה ונשאר המשחק המצופה שלי ביותר מהדור הנוכחי. מה אתם תרצו לראות באירוע? כבר מתכוננים לשחזר את הסצנה ממזרים חסרי כבוד עם סדאם חוסיין? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י