מפתחת המשחקים הותיקה מיפן ממשיכה עם הקו המצער וביטלה את העבודה על כל כותרי ה-AAA למעט PES
משהו מאוד, מאוד רע קורה במשרדי Konami. המפתחת היפנית שהביאה לעולם זכיונות מצוינים כמו Metal Gear Solid, Silent Hill, Castlevania ו-Contra, החליטה לפי הדיווחים להפסיק להשקיע משאבים בכותרי AAA לטובת הגדלת הקצב בכל מה שנוגע למשחקי מובייל. שוק משחקי המובייל ביפן ידוע ברווחים גבוהים מול השקעה קטנה יחסית, וכנראה שמישהו החליט שמשחקי AAA פשוט לא שווים את הכסף. הדיווח הגיע במקור מאתר חדשות צרפתי בשם Gameblog ופרטיו אושרו על ידי Eurogamer. הכל התחיל עם דיווח על כך שג'וליאן מרסרון (Julien Merceron), ראש הטכנולוגיה של Konami והאיש שמאחורי מנוע ה-Fox Engine, התפטר מהחברה עקב המעבר לשוק המובייל. דיווח עדכני יותר אישר את הסיבה: לא ממש צריך ראש טכנולוגיה כשרוב המשאבים הולכים לכותרי מובייל.
המהלך מצד Konami נראה תמוה מאוד עקב ההצלחה המטאורית של Metal Gear Solid V: The Phantom Pain שיצא בתחילת החודש. המשחק של הידאו קוג'ימה (שאגב פוטר מקונאמי עם סיום העבודה) כבר נראה כמו אחד הפייבוריטים לתואר "משחק השנה" לצד The Witcher 3 ומספר כותרים מבטיחים שעדיין לא יצאו.
המשמעות היא שכותרים חדשים של Silent Hill, Metal Gear Solid או Castlevania כנראה לא יהפכו למציאות בשנים הקרובות וחבל.
תגובות
1
| פורסם ע"י