הרשמה

אליפות ישראל ב-LoL הוכרזה רשמית

מה מחכה לנו באחד מאירועי הגיימינג הגדולים של השנה?

הערב (שני 11/05) התקיים אירוע הכרזת 'אליפות ישראל ב-League of Legends 2015' – האירוע השנתי של קהילת League of Legends ישראל. ;ההשקה, שהתקיימה באולמות יס-פלאנט בראשון לציון, כללה את ההכרזה הרשמית על האליפות בפני קהל של כמאה אנשים.

האליפות תגיע לשיא באירוע גמר גביע המדינה ב-LoL, בו ישחקו שתי הקבוצות הטובות ביותר בישראל מול קהל חי של כ-600 מעריצים, וכמו כן בפסטיבל גיימינג יחודי הסובב סביב המשחק, ובו יהיו דוכני מכירה של מרצ'נדייס ומוצרי אספנות, ציוד גיימינג מתקדם ועמדות התנסות והדגמה במגוון של אטרקציות הקשורות לגיימינג (כגון: עמדות משחק, Oculus Rift ועוד). במהלך הכנס תתקיים גם תחרות תחפושות ("קוספליי") מהגדולות שנראו בישראל, עם פרסים כספיים.

*כל הזכויות שמורות (c) אור סגול | צילום: קרן פטרס

השנה, 'אליפות ישראל' תשבור את השיא שקבעה בעצמה שנה שעברה – כאשר קופת הפרס בתחרות השנתית עומד על לא פחות מ-20,000 ש"ח, כאשר 10,000 ש"ח יחולק ככסף מזומן והשאר בציוד גיימינג מתקדם. האליפות תתקיים בחסות כמה מחברות המחשוב והחומרה המובילות בעולם: Asus ומוצרי Republic of Gamers היוקרתיים לוקחים חסות ראשית באירוע, עם Logitech ו-AOC כחסויות נוספות באירוע.

בנוסף, מתקיים שיתוף פעולה מלא עם העמותה לגיימינג תחרותי בניהול התחרות באירוע: העמותה תנסח את תקנון האליפות וחוקי הטורניר בשיתוף לול-ישראל וכן השתתפה בבניית מבנה הטורניר. כמו כן, השופטים בתחרות באירוע עצמו יהיו מוסמכים מטעם העמותה.

פרטנר נוסף של האירוע הוא Vgames אשר מסייע בנושאי מדיה ותקשורת.

'אליפות ישראל League of Legends 2015' תתקיים ביום רביעי 19 באוגוסט 2015 בהיכל התרבות בת ים, המסוגל להכיל עד 575 מקומות. מכירת הכרטיסים לאירוע תוכרז בהמשך ומתוכננת ליוני.

פרטים אודות ההרשמה לאליפות כקבוצה, הרשמה לפעילויות-צד (קוספליי וכו') וכן רכישת כרטיסים יתפרסמו בהמשך בעמוד הפייסבוק של לול ישראל ובאתר האירוע הרשמי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י