הרשמה

התחרו בשחקנים וזכו בפרסים ב-ZenGaming

רשת חברתית חדשה לשחקני אי-ספורט מאת מפתחים ישראלים

כיום יש לא מעט אתרים שמציעים לחבר בין שחקני אי-ספורט ואפילו לקבל איזה פרס או שניים על מסירות או כמות נצחונות, אבל אף אחד מהם לא הצליח לתפוס את הקהל הרחב ולהפוך ל"פייסבוק" של עולם הספורט האלקטרוני. כל זה עשוי להשתנות עם הפתיחה של ZenGaming, אתר חדש שקם ממש כאן בישראל אך פונה לקהילת הגיימרים העולמית.

ZenGaming היא קהילת eSports סגורה המהווה בית עבור השחקנים הטובים והאיכותיים ביותר בעולם. באתר ניתן להציב אתגר מול שחקנים אחרים, להתחרות עם חברים ושחקנים מכל העולם בעבור מטבעות וירטואלים (zen-coins) ולפדות אותם בעבור פרסים. כרגע תהליך ההרשמה מאפשר רק לכמות קטנה של שחקנים להצטרף לקהילה: קודם כל צריך להירשם דרך האתר הרשמי ולחכות לקבלת אישור רשמי להצטרפות. במהלך ההרשמה תצטרכו ששלושה שחקנים "יחתמו עליכם" ויעידו שאתם שחקנים הוגנים. התהליך יהפוך לזורם יותר לאחר ההשקה המלאה של האתר (שצפויה להגיע ממש בקרוב!).

לאחר הליך ההרשמה תוכלו להתחיל להציב ולענות לאתגרים (Challenges), עבור שחקן ספציפי או כל מי שאמיץ מספיק בשביל לנסות. המשחקים הנתמכים כרגע הם League of Legends, Call of Duty, Counter Strike: Global Offenive ו-Dota 2 והתמיכה מתוכננת להתרחב עם הזמן. המנצח באתגר ירחיב את אוסף מטבעות ה-Zen שלו ויוכל להשתמש בהם על מנת לרכוש פרסים. דרך האתר, שחקנים יוכלו גם להזרים את הגיימפליי שלהם דרך Twitch ו-Hitbox ולראות את האתגרים מתרחשים בזמן אמת. כמובן שזה לא יהיה ממכר באמת בלי שנוכל לבצע קווסטים, לעלות ברמות ולקבל עוד תמריצים להמשיך לשחק.

נשמע מעניין? הירשמו ל-ZenGaming עוד היום ותוכלו לנסות את שלב הבטא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י