הרשמה

PlayStation Experience - כל הכותרות הגדולות

Uncharted 4, Street Fighter V ועוד!

בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע ה-PlayStation Experience, כנס ייחודי לפלייסטיישן שבא לחגוג את הולדת ה-20 של המותג ועל הדרך הגיע עם לא מעט הכרזות גדולות. כאן אנחנו נסכם כמה מההכרזות הגדולות והחשובות יותר, ואת האירוע המלא נוסיף כאן לצפיה ברגע שהוא יהיה זמין ברשת.

אז... מה היה לנו באירוע המרכזי של PlayStation Experience?

Uncharted 4

בואו נתחיל בגדול! Uncharted 4 הוא כנראה המשחק המצופה ביותר ל-PS4 ועד כה קיבלנו רק הצצה קטנטנה ב-E3 ביוני. אז כדי שתוכלו להתלהב כמו שצריך מהמשחק הזה, הנה סרטון משחקיות מרהיב ביופיו של רבע שעה מתוך Uncharted 4. צפיה נעימה!

Street Fighter V

אוקיי אז על Street Fighter V ידענו מבעוד מועד בזכות הטיזר שנחשף מוקדם מדי, אבל במהלך הכנס קיבלנו סרטון משחקיות שמדגים את המשחק בפעולה, ועוד הכרזה מרחיקת לכת: כבר נחשף שהמשחק יהיה בלעדי ל-PS4 ול-PC בלבד, אך בנוסף לזה נוכל לשחק בין פלטפורמות! זה אומר ששחקן על ה-PC יוכל לשחק נגד שחקן על ה-PS4, מה שיחזק את קהילת המשחק לאין שעור.

Ultra Street Fighter IV

על הדרך, הוכרז גם כי Ultra Street Fighter IV יושק עבור ה-PS4 ויגיע באביב 2015.

Final Fantasy VII

ופרס "ההכרזה המאכזבת של השנה" הולך לסוני על המהלך המלוכלך הזה עם Final Fantasy VII. משחק התפקידים הותיק, שנחשב בעיני רבים לאחד המשחקים הטובים בהיסטוריה, דורש כבר שנים רבות שחזור נאמן ומושקע עם גרפיקה חדשה לגמרי ואולי אפילו תוכן חדש. ואכן, סוני הכריזה ש-FFVII יגיע ל-PS4... אבל לא בתור רימייק אלא בגרסת הגרפיקה המיושנת משנת 1997. לעזאזל סוני, אולי תשתמשו בקופון שגזרתם עלינו עכשיו ותתחילו לעבוד כבר על הרימייק האמיתי?

God of War

ובחדשות מעודדות יותר, אחד הגיבורים הגדולים ביותר של פלייסטיישן חוזר! לא, Crash Bandicoot עדיין לא מקבל משחק חדש אבל לפחות אנחנו יודעים שיש God of War חדש בפיתוח. למרות דיווחים השנה כי אולפן Santa Monica עובד על משחק אחר, נראה כי הם עובדים גם על כותר חדש בכיכובו של קרייטוס העצבני. עוד חדשות לגבי הכותר הזה יגיעו "בשנה-שנתיים הקרובות", אז בינתיים היינו ממקדים את ההייפ שלנו במשחקים אחרים.

No Man's Sky

אם יש משחק שראוי להייפ שלכם, No Man's Sky מתאים בול למשבצת. משחק האינדי השאפתני קיבל טריילר משחקיות חדש לקראת ההשקה הבלעדית על ה-PS4 ב-2015. המשחק צפוי להגיע גם למחשב אך לא ידוע מתי זה יקרה.

Day of the Tentacle

לכבוד ההתעניינות המחודשת בז'אנר הקווסטים אנחנו רואים בתקופה האחרונה הרבה זכיונות חדשים ומוצלחים, ולצידם אנחנו רואים לא מעט שחזורים של להיטי העבר. המפתחת Double Fine בכיכובו של טים שייפר (אחד מאגדות משחקי הקווסט של שנות ה-90) הכריזה על בואו של Grim Fandango ל-PS4 בנוסף למחשב (שהוכרז מוקדם יותר השנה), וחשפה את תאריך היציאה - 27 לינואר. בנוסף לזה קיבלנו הכרזה על רימייק חדש: Day of the Tentacle! למרות שהזכיון הזה לא קיבל מלא משחקי המשך כמו Monkey Island או King's Quest, הוא נחשב לאחד ממשחקי הקווסט הטובים של התקופה ואנחנו מתים לשחק בו בגרפיקה עדכנית.

The Order: 1886

אנחנו מודים, The Order: 1886 עדיין לא הצליח להרשים אותנו והטריילר האחרון שנחשף לא ממש עזר, אבל מה שכן - בהחלט מדובר באחד המשחקים היותר יפים שנראה על הפלייסטיישן 4 בשנה הקרובה.

אלו הכותרות הגדולות שאספנו מהכנס. מה דעתכם על ההכרזות החדשות? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י